Tapailumies ei suostu tapaamaan. Mitä teen?
Elikkäs tapailumiehen käytös tosi outoa. Ei onnistu treffit. Ollaan viestitelty, eilen viimeksi laitoin viestejä. Nyt ei edes vastaa vaikka illalla on lukenut ne. Tilanne mennyt siihen, että emme ole vielä kertaakaan tavanneet. :(
Kommentit (53)
Ette enää sitten tapaile, tapailunies löysi varmaan mielenkiintoisemmat tapailtavat toisaalta.
Sanat ovat ilmaisia. Jotain salattavaa hänellä lienee.
Mikä on tapailumies, jos et ole kertaakaan tavannut edes?
Eihän se ole tapailumies jos ette tapaile.
Tapailumies taitaakin olla tapailematon mies.
Eikö parempaa tekemistä ole kuin tulla siihen vinoilemaan :( Ollaa sovittu tapaamisesta kyllä,, Oon sitä ehdottanut
-ap
Siinä tapauksessa mies ei ole tapailumies. Kyllä tapailumiestä kuuluu tavata. Mies on siis pelkkä viestittelymies, eikä välttämättä enää sitäkään, jos ei kerran vastaa viesteihin.
Nettituttu voisi olla parempi termi, jos ette ole yhtään kertaa tavannut.
Tapailumies ja ette ole tavanneet? 😳😄
Sillä voi olla kiire, muuta seuraa tai sitten ei vaan kiinnosta. Ehkä se on testi? Pitäiskö sun lopettaa sekoilu?
Ehkä se haistaa sun epätoivon? Mäkin haistan kun eilen luettu viesti saa sut olemaan ihan paniikissa ruikuttamassa palstalla heti aamusta. Sniffff!
Vierailija kirjoitti:
Sillä voi olla kiire, muuta seuraa tai sitten ei vaan kiinnosta. Ehkä se on testi? Pitäiskö sun lopettaa sekoilu?
Ehkä se haistaa sun epätoivon? Mäkin haistan kun eilen luettu viesti saa sut olemaan ihan paniikissa ruikuttamassa palstalla heti aamusta. Sniffff!
No anteeks vaan, jos oon herkistynyt ghostailulle, mutta on lukenut niitä yöllä! ap
Vierailija kirjoitti:
Selvä epätapailumies.
Tapailematonmies?
Vierailija kirjoitti:
Eikö parempaa tekemistä ole kuin tulla siihen vinoilemaan :( Ollaa sovittu tapaamisesta kyllä,, Oon sitä ehdottanut
-ap
Selvitä missä asuu.ja mene kysymään.mistä mättää.
No ei kuulosta tapailumieheltä, jos ette ole tavanneet.
ei jatkoon äläkä laita enää mitään viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Selvitä missä asuu.ja mene kysymään.mistä mättää.
Tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeks vaan, jos oon herkistynyt ghostailulle, mutta on lukenut niitä yöllä! ap
Sun taitaa olla parasta jättää se mies rauhaan ennen kun pilaat sen sun kriiseilylläs. Oot selkeesti ihminen joka ei osaa ottaa iisisti.
Mee vaikka terapiaan hoitamaan tuo sun validoinnintarve vähän realistisemmalle tasolle.
No älä tapaile sitä enää.