Puoli vuotta ilman tupakkaa!
Kommentit (28)
Minä olen nyt tuprutellut nahkasikaria puoli vuotta.
Jee onnea! Mulla on 5 vuotta ja säästän ihan hulluna rahaa nykyään kun ei enää mene tupakkaan. Huomaan myös luonteen tasoittuneen kun ei enää mene hermosavuille.
Ime visvaistasi. 70 v ilman päihteitä.
Tuntuuko viideltä vuodelta? Isot pojat on sanonut että lopettaminen ei jatka ikää, mutta loppuelämä tuntuu pidemmälle, miten lie.
Mutta onnea!
Itsellä tulee kohta 10 vuotta täyteen, edelleen näen unta tupakoinnista, mutta mitään mielitekoja ei ole hereillä ollessa 🤔
38 vuotta ilman. Ylä-asteikäisenä poltin viimeksi.
Paljon onnea saavutuksesta! Itsellä tuli viisi vuotta ja välillä vieläkin iskee tupakanhimo
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tulee kohta 10 vuotta täyteen, edelleen näen unta tupakoinnista, mutta mitään mielitekoja ei ole hereillä ollessa 🤔
Mulla loppui mieliteot jossakin 5v kohdalla. Humalassakaan ei siis enää tehnyt tuossa vaiheessa mieli polttaa. Unia näin myöskin tupakasta joskus myöhemmin ja vielä raskaana ollessa.
Onnea, itse 6 vuotta polttamatta nyt. Edelleen joskus näkee unta, että on tupakoinut ja armoton morkkis kun herää. Kunnes tajuaa, että se oli unta:D
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea saavutuksesta! Itsellä tuli viisi vuotta ja välillä vieläkin iskee tupakanhimo
Se aiheuttaa todella voimakkaan psyykkisen riippuvuuden. Joku pikkujuttu voi laukaista tupakan himon vuosien jälkeen jos aivot yhdistää sen siihen tilanteeseen. Äitini jatkoi polttamista 15 savuttomuuden jälkeen eron tullessa. Lopetti kyllä sitten myöhemmin uudestaan.
Luuletko olevasi sankari? Paskiainen olet. Oikeat sankarit eivät aloita.
Hieno juttu!
Itellä jotain 10v tupakoimatta, reilun 20 tupakoivan vuoden jälkeen. Ei ole ikävä. Pari ekaa vuotta oli mielitekoja humalassa, muuten ei juuri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi sankari? Paskiainen olet. Oikeat sankarit eivät aloita.
Lapset on tyhmiä
T. 13 vuotiaana aloittanut
Mikä siinä on vaikeaa? Itse poltan jos tuntuu siltä, sitten olen taas vaikka vuoden polttamatta. Taas poltan viikkoja tai kuukausia ja taas lopetan. Ei koskaan vieroitusoireita eikä pakko polttaa.
Minä olen ollut nyt 20 vuotta polttamatta. Aluksi kuukausikin oli todella kova saavutus. Kannattaa laittaa laskien, että kuinka paljon rahaa säästyy tärkeämpään kun ei polta tupakkaa.
Olihan se vaikeeta kun 30 vuotta poltin ,en muistanu edes muunlaista elämää kun lapsena aloin polttaa 13v ,:ap
Onneksi olkoon! Hieno saavutus. :)