Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen gynekologit

11.02.2007 |

Heissan! Harkitsen tässä ajanvarusta ultraääneen. Tommi Vimpeli ottaa kuulemma taas privaatissa vastaan, Pihlajalinnassa. Mutta ketäs muita osaavia ultraajia kaupungissa on, jos en hänelle saa aikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kesäkuussa alkuraskauden ultrassa Treen Gynekologikeskuksessa Mika Helsteellä. Oli niin hyvä tyyppi (rento mutta luotettavan oloinen), että jos Treella asuisin niin ottaisin vakigynekseni! Suosittelen!

SS

Vierailija
2/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kävin alkuraskauden ultrassa Koskiklinikalla Tuukka Tarkkilalla. Vanha pappa jo, mutta ollut Taysissa synnärillä ylilääkärinä ja erittäin kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kahdessa ekassa ultrassa lääkärinä oli Aki Kuukankorpi. Jos hänet jostain löydät niin suosittelen kyllä! Miellyttävä ja asiansa osaava.

Kuukankorpi ultras meitä keskusäitiysneuvolassa, mutta hän lopetti työt siellä nyt vuodenvaihteessa, joten oisko siirtynyt yksityiselle puolelle?

KP rv 23+2

Vierailija
4/6 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskiklinikan Tuukka Tarkkila saa suositukset täältäkin. Aivan ihana lääkäri. Kertoi koko ajan tarkasti ultratessaan mitä näkyy ja oikein patisteli kysymään. Ja saipa sen sukupuolenkin tietää...

Käytiin siellä sekä alkuraskauden ultrassa että rakenneultrassa

Vierailija
5/6 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaikissa raskauksissani ultrassa Tarkkilalla. Hän selittää kaiken todella hyvin ja on erittäin kokenut lääkäri. Tarkkila on alan uranuurtaja Suomessa. Toinen lääkäri suositteli häntä minulle kun kysyin pätevää ultraajaa.

Vierailija
6/6 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan ihana ja osaava mies!