Miksi vassareita vituttavat rikkaat ihmiset?
Kommentit (21)
Moi! Olen vasemmistolainen. Ihmisten varakkuus ei häiritse minua.
Moi! Täällä toinen. Ei häiritse minuakaan, olen itsekin melko varakas.
Vassarit ovat laiskoja ja katkeria luusereita.
Faija on demari ja erittäin varakas. Omat tulot hyvät ja omistuksia kohtalaisesti. Ei ole tarvetta ketään kadehtia, jollei nyt sitten hyvästä lauluäänestä. On muodostunut sellainen käsitys, että kateellisimpia ihmisiä ainakin täällä päin ovat peraukiset omat asiansa ryssineet persut.
SDP:n kannattaja vm. 1978
Eiköhän ne vituta lähinnä wanna-be-rich -porukoita. Persuissa näitä paljon.
Kaikki muut rikkaat paitsi Sannuli.
Vierailija kirjoitti:
Persuissa on paljon köyhiä, jonkin verran keskituloisia ja jokunen rikaskin. Heitä yhdistään kateus ja katkeruus.
Mistä, ap, olet saanut otsikon mukaisen päähänpinttymän? Tiedossani ei ole yhtään työllään vaurastunutta ihmistä. Vaikka olisi, rikkaus on ihan vihoviimeinen kohtalo jota kadehtisin.
Persut ne on kateellisia, ihan kaikille ja kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Mistä, ap, olet saanut otsikon mukaisen päähänpinttymän? Tiedossani ei ole yhtään työllään vaurastunutta ihmistä. Vaikka olisi, rikkaus on ihan vihoviimeinen kohtalo jota kadehtisin.
Tuttavapiirissä yksi jolla oli miljoona markkaa työnteolla. Peräkamarin poika, kaikki rahansa säästänyt senkin jälkeen, saldoa en nyt tiedä. Äiti osti autot ja muut.
Lähinnä varmaan se, että harva heistä on rikastunut työllä. Kyllä se raha otetaan muiden selkänahasta. Velat pannaan vielä maksuun,
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä varmaan se, että harva heistä on rikastunut työllä. Kyllä se raha otetaan muiden selkänahasta. Velat pannaan vielä maksuun,
persuillahan ne ulosotot perinteisesti juoksee, eivät edes omaa talouttaan osaa hoitaa
Olen vassari ja miljonääri. Mistä olet saanut päähäsi, että vassareita vituttaisivat rikkaat ihmiset?
Moi! Olen vasemmistolainen, minulla on omaisuutta enemmän kuin sinulla, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuissa on paljon köyhiä, jonkin verran keskituloisia ja jokunen rikaskin. Heitä yhdistään kateus ja katkeruus.
Olen yhdistänyt nuo ominaisuudet aina vihervasemmistoon.
Eihän niitä se haittaa. Ainoa asia joka haittaa on se, ettei ne maksa 120% veroja kuten kuuluisi.
Paitsi kun Sannuli itse tekee samaa. Silloin kierrellään ja kaarrellaan kuinka heidän kantansa itse asiaan ei ole muuttunut, mutta tuota nyt ei tietenkään voi pitää tuomittavana koska se on täysin laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yhdistänyt nuo ominaisuudet aina vihervasemmistoon.
No, ei ole liian myöhäistä korjata erehdystään.
Vierailija kirjoitti:
Persut ne on kateellisia, ihan kaikille ja kaikesta
Persut on jämät miinus Tynkkynen
en ole huomannut, mistä keksit?