Seiska: Sara Siepiltä ja Shirly Karviselta kovaa tilitystä podcastilla: Miehet haisee ja kusee ympäriinsä
Sara kehuu opettaneensa eksänsä sisäsiistiksi ja hajuttomaksi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/sara-sieppi-avautui-podcastissa-ex-rakkaa…
Kommentit (44)
Nyt ymmärrän, miksi miehen paras ystävä on koira. Molemmat pitää opettaa sisäsiisteiksi ja mieluusti pitää hihnassa.
Katsoin mitälie ohjelmaa, jossa nuorelle naiselle selitettiin, että miehet röyhtäilevät ja pierevät.
Aivan, kun olisi puhuttu alkeellisista eläimistä, joille ei voi opettaa yhtään mitään käytöstapoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne neitojen omat hajut?
Nämä neidot kuvittelevat olevansa täydellisiä, eivätkä ymmärrä sitä, että jokainen ihminen haisee joltain ja joskus pahaltakin. Ja Saralla on näemmä ollut vähän liian kilttejä miehiä, jotka eivät ole huomauttaneet hänelle heti kärkkäästi jos hän vähän haiskahtaa, kun on vaikka tulossa pitkän päivän jälkeen nuhjaantuneena ja hikisenä kotiin, henkikin saattaa vähän haista päivän syömisten jälkeen jne. Ja eikös tuo toinen olekin jo siirtynyt naisiin, joten ilmeisesti hajuttomia ovat hekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä neidot kuvittelevat olevansa täydellisiä, eivätkä ymmärrä sitä, että jokainen ihminen haisee joltain ja joskus pahaltakin. Ja Saralla on näemmä ollut vähän liian kilttejä miehiä, jotka eivät ole huomauttaneet hänelle heti kärkkäästi jos hän vähän haiskahtaa, kun on vaikka tulossa pitkän päivän jälkeen nuhjaantuneena ja hikisenä kotiin, henkikin saattaa vähän haista päivän syömisten jälkeen jne. Ja eikös tuo toinen olekin jo siirtynyt naisiin, joten ilmeisesti hajuttomia ovat hekin?
Eikä ne oikeasti vanhan viinan hajunsa seasta mitään haista, kuvittelevat vain.
Shirlyn piti olla lesbo, milsi valittaa miehistä kun voisi pysyä niitten naisten kanssa
Sara kertoo, ettei nykyinen miehensä haise, mutta kaksi huomiota:
1. Mies on lähes koko suhteen ajan pitänyt tuhansien kilometrien hajurakoa Saraan ja asunut ulkomailla.
2. Veitolan ohjelmassa miehellä oli valtava kokoelma erilaisia hajusteita, eli oletettavasti haisee niiltä sitten.
Vierailija kirjoitti:
No ei naiset haise, pierutkin tuoksuu kukkaniitylle.
Sara oli ainakin välillä tuhdimmassa kunnossa. Onko varma, ettei kumipallojen alla tihi haissut 🤔
Lepakot haisee sillille. Karviska on omasta mielestään siisti, ulkonäkö on ainakin saat n ruma.
Eikö tuo kiin lainen piereskele.
Miehet jos tulee työmaalta, tottakai työ voi olla likaista, mutta osaavat peseytyä yhtä hyvin, kuin naiset.
>Mun mielestä hän teki glow upin mun aikana
Olisi kiva jos suomenkielisissä uutisjutuissa ja tarinoissa käytettäisiin suomea.
Vierailija kirjoitti:
Sara kertoo, ettei nykyinen miehensä haise, mutta kaksi huomiota:
1. Mies on lähes koko suhteen ajan pitänyt tuhansien kilometrien hajurakoa Saraan ja asunut ulkomailla.
2. Veitolan ohjelmassa miehellä oli valtava kokoelma erilaisia hajusteita, eli oletettavasti haisee niiltä sitten.
Eikä ilmeisesti edes hikoile ammattiaan harjoittaessaan.
Minkähänlaisia nykyään on futaajien pukukoppipuheet, kun kaiken pitää olla niin saatanan sensitiivistä - jos joku vaikka ilmottais pukkarissa että onpa se sieppokin aika pantava, sen kummempia ajattelematta, mahtais tulla hirveät rosikset.
Vierailija kirjoitti:
>Mun mielestä hän teki glow upin mun aikana
Olisi kiva jos suomenkielisissä uutisjutuissa ja tarinoissa käytettäisiin suomea.
Onkos tämä uutisjuttu? 😂
Vierailija kirjoitti:
Shirlyn piti olla lesbo, milsi valittaa miehistä kun voisi pysyä niitten naisten kanssa
Lesbohan se on, eikä se ymmärrä miehistä mitään. Taitanee väkisin roikkua siinä laulaja lesbossa.
Niko Saarisen mielestä nimenomaan naiset haisee pahalle.
Onko tässä käynnissä joku podcastaajien välinen kilpailu, kumpi sukupuoli haisee pahemmalle? On kyllä kypsällä tasolla pitkälti päälle kolmekymppisten jutut, ei voi muuta todeta. Ja nämä voittaa kilpailuja ja äänestyksiä ja tahkoo satojentonnien tuloja. Osaaminen??
Meillä pestään pyykit erikseen, koska miehen "pestyt" pyykit haisee pahemmalle kuin minun likapyykki!
Johtuu hänen pinttyneistä urheiluvaatteista, joita ei kuivata tai pese heti treenin jälkeen, vaan mättää omaan pyykkikoriinsa. Yök!
Kerran olen asiasta sanonut, nyt annan olla, haiskoon. Leikkaa nurmikon ja vaihdattaa autonrenkaat eli hoitaa osuutensa.