Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole syönyt mitään "kunnollista" tänään ja kaloreita on kertynyt jo melkein 900

Vierailija
11.09.2024 |

Oon napsinut jääkaapista nakkeja, söin jogurtin ja yhden siemennäkkärisiivun. Nappasin pakastimesta jäätelön ja jotain muuta pientä oon syönyt. Laskin piruuttani kalorit ja nyt on jo melkein 900 kaloria koossa, jösses. Silti tuntuu siltä, että en ole syönyt mitään. Yritän laihduttaa, mutta napostelemalla se ei kyllä onnistu millään. Tänään on vielä kuitenkin pakko kaksi kertaa syödä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kannattaakin keskittyä siihen, että laittaa ateriarytmin kuntoon.

Ateriarytmi ei ratkaise mitään, vaan syödyn sisältö.

On tieteellistä tutkimusnäyttöä siitä, että aamupuolella syödyt kalorit eivät lihota kuten samat kalorit illalla.

Vierailija
22/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut napostelun ideaa. Sehän on itsensä kiusaamista venyttää pääsyä oikean ruoan syömiseen. On paljon helpompaa ja halvempaa suunnitella ja hankkia ateriatarpeet ja tehdä vaikka viikon ruokalista sekä noudattaa sitä. Siinä säästää rahaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut napostelun ideaa. Sehän on itsensä kiusaamista venyttää pääsyä oikean ruoan syömiseen. On paljon helpompaa ja halvempaa suunnitella ja hankkia ateriatarpeet ja tehdä vaikka viikon ruokalista sekä noudattaa sitä. Siinä säästää rahaakin.

Ja se on tapa totuttaa oma keho pysymään jatkuvasti kylläisenä ja korkeissa sokereissa, mikä ei ole terveellistä. 

Vierailija
24/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napostelu on paha laihdutuksessa. Insuliinia erittyy koko ajan ja estää laihtumiseen. Ateriavälit 3-4 tuntia ja kunnolla ruokaa. Hiilihydraatit max 100g päivä. 

Vierailija
25/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy niiiiin helposti. Oma metodi on syödä vain kaksi kertaa päivässä ja olen hyväksynyt sen että joskus parin viikon välein korvaan ruoan herkuilla. Saatan iltaruoaksi silloin syödä esim. paketin riisikeksejä ja kokonaisen tzazikipaketin (400+200 kcal),150 gr tuubin pringlesejä (750 kcal) tai pussillisen proteiinisipsejä (300 kcal).

Onneksi olen suolan mussuttaja enkä makeanystävä. Joissain kekseissä tai muffineissa on ihan tajuttomasti kaloreita ja niitä olisi helpompi mättää kuin suolaista.

Tämmöisellä porsastelulaihdutuksella olen laihtunut vuodenvaihteesta 12 kiloa. Tavoitteena vielä ainakin 3 kiloa että paino alkaa taas vitosella. On vähän syömishäiriötaustaa mutta mieluummin olen valitettavasti hoikka kuin terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme