Olen poistanut muoviset säilytysrasiat elintarvikkeille
Ja laittanut lasiset tilalle. Koska mikromuovi. Ei tarvitse edes ostaa lasisia koska käytän tyhjäksi jääneitä punajuuripurkkejä, pilttipurkkeja ym. Muita?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muoviset purkit kuivatuotteillle kuten jauhot, pastat, riisi, mysli, sokeri. Kaikissa on etiketti missä lukee mitä purkissa on ja lyijykynällä kirjotan viimeisen käyttöpäivän purkkiin ja lisätessä aina kumitan ja laitan uuden. Käytän aina vanhan kokonaan loppuun ennen kuin lisään uuden ja uudet paketit säilytän muovipussissa kaapin ylähuolella. Meille on eksynyt kaupasta keittiökoisia ja riisihäröjä. Onneks on ollut purkit käytössä niin kummatkaan ei oo päässyt leviämään muihin tuotteisiin tai listojen väliin vaan on pysynyt lähteessään. Riisihäröt tuli riisissä ja keittiökoisat gluteenittomista jauhoista. Kannattaa muuten viedä pahvitkin aina heti roskiin jos on tilannut jotain! Meitä löytyi yksinäinen sellainenkin ja epäilen lähteeksi postipakettia tai viemäriä keittiön lavuaarin kautta. En usko että tää seikkaileva yksilö on kovin pitkältä tullut siihen kun luojan kiitos oli ainoa ja meillä on keittiö todella siistiss
Mitkä muovipurkit sulla on? Mulla lenteli keittiössä keittiökoisa.Nostin kuiva-aineet jääkaappiin. Täytyy purkittaa ne ensi hätään lasipurkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muistat milloin on viimeinen käyttöpäivä millekin ryynille kun ne ei ole omassa pakkauksessaan ? Ja muistatko ulkoa kaikkien keittoajan ja muut reseptit, jotka yleensä ovat siinä paketin kyljessä ?
Leikkaat sen päivämäärä kohdan paketista pois ja laitat tai liimat vaikka teipillä siihen rasiaan. Ei ole ongelma. Näin meillä. Eri
Ihan turhaa näpertelyä. Meillä on muovirasioita jotka on niin isoja, että sinne saa koko jauhopussin sisälle. Helppo laittaa sinne pusseineen päivineen. Pysyy ötökät poissa ja kaapit siistinä.
Sulle kysymys: Mikä olisi sellainen rasia, mihin saisi Pirkan Kilomyslin ahdettua siististi? Toki peltiäkin voisi olla. Tupperin purkkeja mulla on vaikka mink
Ostapa se kilomysli ja mallaa. Saatat yllättyä, aika monta erilaista olen itsekin kokeillut.
Mistä tiedät, että just pvc: tä?