Taylor Swift ilmaisi sitten kantansa
Swift ei kommentoinut kun Trump käytti hänen kuvaansa - ilmeisesti luvatta ja korvauksetta - kampanjamateriaalissa.
Viime yön haastattelun jälkeen Taylor Swift kuitenkin ilmaisi kannattavansa Harrisia.
Pop tähden mielipide ei sinänsä kiinnosta mutta hänen suosionsa on valtava. On paljon ihmisiä jotka eivät lue lehtiä mutta joille Taylor Swift on tärkeä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Aika ylimielinen tapaus. Luulee ettei faneissa ole yhtään trumpin kannattajaa. Suosio noussut päähän.
Missä hän niin sanoi? Sitäpaitsi hän ei kehoittanut ketään äänestämään Harrisia, kertoi vain itse äänestävänsä sitä.
Iigorit ja persumieliset on sekaisin, kun Taylor ei fanitakaan oranssia miestä.
Voisitte itse lukea sen mitä Taylor kirjoitti ennen kuin auotte päätänne täällä. Hän sanoi (vapaasti käännettynä) että "ottakaa asioista selvää ja äänestäkää arvojenne mukaisesti", eli ei käskenyt ketään äänestämään samoin kuin hän. Taylor katsos on demokratian kannalla, toisin kuin Trumpin leiri.
Yksinkertaiset ihmiset äänestää maan asioista sen perusteella, mitä heidän idolinsa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiset ihmiset äänestää maan asioista sen perusteella, mitä heidän idolinsa äänestää.
Niin, monet kuuntelee "Mestariaan", Halla-ahoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää, että hän tuolla tavalla yrittää manipuloida vaaleja. Vaaleja ei voida pitää rehellisinä ja demokraattisina, jos ihmiset eivät äänestä oman mielensä mukaan, vaan jonkun toisen vaikuttamana.
Eli Swiftin pitäisi olla hiljaa, kun Trump levittää valheellista tietoa hänen poliittisesta kannastaan?
Höpsis pöpsis.
Hän voi tuossa yhteydessä toki kieltää kannatuksensa, mutta ei saisi ryhtyä käyttämään julkisuuttaan Trumpia vastaan tai tukeakseen Harrisia. Emme voi enää tietää äänestääkö jotkut haluamaansa ehdokasta, vai sitä, jota idolinsa käskee äänestämään, joten vaalit eivät ole demokraattiset.
Ystävä, USA:n vaalit eivät ole demokraattiset mistään kohtaa. Ei ehdokasasettelun, vaalikoikeuden tai minkään muunkaan suhteen. Ja jos Trump olisi pitänyt päänsä kiinni, Swift ei todennäkäisesti olisi sanonut yhtään mitään. Eli ihan voi trumputin katsoa peilin, miksi näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
NIIHÄÄ NE TUMPISTIT TEKEE
Julkkiksilla on sama oikeus ilmaista poliittiset mielipiteensä kuin kaikilla muillakin. Mutta olisi kyllä suotavaa että ihmiset muistaisivat ettei se että joku on hyvä vaikkapa laulamaan tai pelaamaan lätkää tarkoita että he tietävät mistä puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksilla on sama oikeus ilmaista poliittiset mielipiteensä kuin kaikilla muillakin. Mutta olisi kyllä suotavaa että ihmiset muistaisivat ettei se että joku on hyvä vaikkapa laulamaan tai pelaamaan lätkää tarkoita että he tietävät mistä puhuvat.
Mitä yhteisiä intressejä minulla tavan työläisellä on miljonääripopparin kanssa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIIHÄÄ NE TUMPISTIT TEKEE
Voi luoja..😂 hyvin tekin vassarit (?) vedätte. Viihdettä tämäkin.
US Presidential elections 2024 so far saw biggest celebrity endorsements for both Harris and Trump after two high-voltage Presidential debates. We have a full list of such notable personalities backing either Democratic Party and Republican Party.
Kamala Harris Supporters
Joe Biden's decision to pull out from the US Presidential Elections 2024 race paved the way for his deputy at White House Harris to run for the top post. Since then Harris has managed to garner celebrity endorsements and fundraisers for the Democratic campaign. The biggest names who have openly supported Harris are - Billionaire global star Taylor Swift, Hollywood actors Matt Damon, Lin-Manuel Miranda, Vogue editor-in-chief Anna Wintour and fashion designer Tory Burch, Nick Offerman, Jane Fonda, Ben Stiller, Kathy Griffin, John Stamos, Ed Helms, Tiffany Haddish and Ike Barinholtz, Olivia Rodrigo, George Clooney, Barbra Streisand, musician John Legend, director and creators Spike Lee, Aaron Sorkin, Ken Burns and Star Wars actor Mark Hamill, as per a Forbes report. Rosie ODonnell, Jamie Lee Curtis, Robert De Niro, pop musician Kesha, billionaire Mark Cuban, actor Tony Goldwyn, Republican political commentator Ana Navarro, comedian Mindy Kaling and actress Kerry Washington have so far lent their support to Harris.
Donald Trump Gets Backing Too
Billionaires Elon Musk and Steve Wynn, NFL superstar Patrick Mahomes' wife Brittany Mahomes, wrestling legend Hulk Hogan, musician Kid Rock, UFC President Dana White, rapper and reality TV star Amber Rose, country music stars Chris Janson and Jason Aldean, Barstool Sports founder Dave Portnoy, actress Rosanne Barr, actor Jon Voight have backed Trump, Forbes reported.
https://economictimes.indiatimes.com/news/international/us/us-election-…
Minua ihmetytti se kun katsoin Ylen uutisia ja siellä oli tästä vaaliväittelystä ja sitten heti perään, että Taylor Swift antoi tukensa Kamala Harrisille. Olen jotenkin aina ajatellut, että ne Ylen uutiset on sellaiset aikuisten uutiset ja sitten on hupiukkojen ja muun roska väen uutiset siellä kolmosella missä ei niin vakavasti asioihin suhtauduta. Mutta näköjään nämä lapsellisuudet on päässyt sitten Ylellekin. Niin ja tykkään Taylor Swiftistä sen mitä olen kuullut, että ei siinä mitään, mutta kuka hänestä teki sen viimeisen sanan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää, että hän tuolla tavalla yrittää manipuloida vaaleja. Vaaleja ei voida pitää rehellisinä ja demokraattisina, jos ihmiset eivät äänestä oman mielensä mukaan, vaan jonkun toisen vaikuttamana.
Siis luuletko että usan presidentinvaaleissa ei muka mainosteta miljoonilla ja kerätä taakse kaiken maailman kannattajasakkia? Missä maailmassa elät?
Mä just yritän miettiä, miten kukaan onnistuisi äänestämään oman mielensä mukaan ilman mitään ulkopuolisia vaikutteita? Että ei ois seurannut mitään poliittista keskustelua ikinä? Ei ois koskaan perehtynyt kenenkään poliittisiin näkemyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko että usan presidentinvaaleissa ei muka mainosteta miljoonilla ja kerätä taakse kaiken maailman kannattajasakkia? Missä maailmassa elät?
Mä just yritän miettiä, miten kukaan onnistuisi äänestämään oman mielensä mukaan ilman mitään ulkopuolisia vaikutteita? Että ei ois seurannut mitään poliittista keskustelua ikinä? Ei ois koskaan perehtynyt kenenkään poliittisiin näkemyksiin?
Ois kyllä hankalaa jos ei sais lehtiä lukea, haastatteluja katsoa ja analyysejä lukea. Silmät kiinni ja ruksi johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti se kun katsoin Ylen uutisia ja siellä oli tästä vaaliväittelystä ja sitten heti perään, että Taylor Swift antoi tukensa Kamala Harrisille. Olen jotenkin aina ajatellut, että ne Ylen uutiset on sellaiset aikuisten uutiset ja sitten on hupiukkojen ja muun roska väen uutiset siellä kolmosella missä ei niin vakavasti asioihin suhtauduta. Mutta näköjään nämä lapsellisuudet on päässyt sitten Ylellekin. Niin ja tykkään Taylor Swiftistä sen mitä olen kuullut, että ei siinä mitään, mutta kuka hänestä teki sen viimeisen sanan?
Koska Taylor Swiftillä on suuri vaikutusvalta ja suuri seuraajakunta, erityisesti nuorten keskuudessa. Hänen tukensa voi auttaa mobilisoimaan äänestäjiä, jotka muuten jättäisivät äänestämättä. Tuo ei ole mikään merkityksetön asia vaan voi oikeasti vaikuttaa vaalien lopputulokseen. Esim. pelkästään Instassa Taylorilla on 284 miljoonaa seuraajaa, toki maailmanlaajuisesti, mutta tuosta sää käsityksen miten vaikutusvaltainen nainen hän on.
Kuitenkin hiukan puolivillainen ihan jees kommentti kun kuitenkaan tahdo ärsyttää sitten isoa osaa faneista joille rebublikaanien on kuitenkin se ainoa oikea kotiseudullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Taylor Swiftillä on suuri vaikutusvalta ja suuri seuraajakunta, erityisesti nuorten keskuudessa. Hänen tukensa voi auttaa mobilisoimaan äänestäjiä, jotka muuten jättäisivät äänestämättä. Tuo ei ole mikään merkityksetön asia vaan voi oikeasti vaikuttaa vaalien lopputulokseen. Esim. pelkästää
Ja jos menet tuohon Taylorin Insta-postaukseen niin siitä näkee, että postaus on kerännyt jo 10,139,750 tykkäystä YHDEN PÄIVÄN aikana.
https://www.instagram.com/p/C_wtAOKOW1z/?hl=en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Taylor Swiftillä on suuri vaikutusvalta ja suuri seuraajakunta, erityisesti nuorten keskuudessa. Hänen tukensa voi auttaa mobilisoimaan äänestäjiä, jotka muuten jättäisivät äänestämättä. Tuo ei ole mikään merkityksetön asia vaan voi oikeasti
Ja jos menet tuohon Taylorin Insta-postaukseen niin siitä näkee, että postaus on kerännyt jo 10,139,750 tykkäystä YHDEN PÄIVÄN aikana.
https://www.instagram.com/p/C_wtAOKOW1z/?hl=en
Tässä vielä tuo Taylorin kommentti (ChatGPT suomennos)
Kuten monet teistä, minäkin katsoin tänä iltana väittelyn. Jos et ole vielä tehnyt niin, nyt on loistava hetki tutustua käsillä oleviin kysymyksiin ja ehdokkaiden näkemyksiin niistä aiheista, jotka ovat sinulle tärkeimpiä. Äänestäjänä varmistan, että seuraan ja luen kaiken, mitä voin heidän ehdottamistaan politiikoista ja suunnitelmista tämän maan tulevaisuudelle.
Äskettäin tuli tietooni, että tekoälyn avulla luotu väärä tuki Donald Trumpin presidenttikampanjalle oli julkaistu hänen sivustolleen. Tämä herätti pelkojani tekoälystä ja väärän tiedon leviämisen vaaroista. Tulin siihen tulokseen, että minun on oltava erittäin avoin omista suunnitelmistani äänestäjänä. Yksinkertaisin tapa torjua väärää tietoa on totuus.
Aion äänestää Kamala Harrisia ja Tim Walzia vuoden 2024 presidentinvaaleissa. Äänestän @kamalaharrisia, koska hän taistelee oikeuksien ja asioiden puolesta, joita uskon tarvitsevan puolestapuhujaa. Uskon, että hän on tasapainoinen, lahjakas johtaja, ja uskon, että voimme saavuttaa paljon enemmän tässä maassa, jos meitä johtaa rauhallisuus eikä kaaos. Olin todella iloinen ja vaikuttunut hänen valinnastaan varapresidenttiehdokkaaksi @timwalz, joka on puolustanut LGBTQ+ oikeuksia, IVF:ää ja naisen oikeutta omaan kehoonsa vuosikymmenten ajan.
Olen tehnyt tutkimustyöni ja tehnyt valintani. Tutkimustyösi on sinun tehtäväsi, ja valinta on sinun tehtäväsi. Haluan myös sanoa erityisesti ensimmäistä kertaa äänestäville: Muistakaa, että äänestääksesi täytyy olla rekisteröitynyt! Lisäksi varhaisen äänestämisen tekeminen on paljon helpompaa. Linkitän rekisteröitymis- ja varhaisen äänestämisen päivät ja tiedot tarinassani.
Rakkaudella ja toivolla,
Taylor Swift
Lapseton kissaihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, luulisi kannattavan Trumppia, onhan heillä paljon enemmän yhteistä
Jep, voisivat keskustella feminismistä ja kissanpennuista teekupposen äärellä.
Trumphan tuntuikin olevan tosi huolissaan väittelyn perusteella siitä kuinka maahanmuuttajat syövät kissanpentuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Taylor Swiftillä on suuri vaikutusvalta ja suuri seuraajakunta, erityisesti nuorten keskuudessa. Hänen tukensa voi auttaa mobilisoimaan äänestäjiä, jotka muuten jättäisivät äänestämättä. Tuo ei ole mikään merkityksetön asia vaan voi oikeasti
Swiftillä on Instassa 284 miljoonaa seuraaja mutta luultavasti kaikki eivät ole amerikkalaisia
SILLOINHAN ASIAKAS MAKSAA, EI SEN TYÖNTEKIJÄ