Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka täällä neuvoi Moccamasterin puhdistamista, AAAAARGH

Vierailija
11.02.2007 |

Irrotin ruuvit, mutta ei se säiliö siltikään lähde irti enkä saa enää säiliötä takaisin paikalleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat sinulle! Ei täältä kannata neuvoja kysellä, sellaisetkin ihmiset vastaa, jotka ei asiasta oikeasti mitään tiedä. Haluavat päteä ja esittää osaavansa neuvoa sua. Mä olen kans saanut yhdeltä ns. " lääkäriltä" täällä tosi huonon neuvon. :( Kaikki muutkin huuteli mulle, ettei päivystykseen kannata lähteä. En lähtenyt, ja hommasta lopulta koitui mulle monen vuorokauden sairaalareissu. Silloin ajattelin, että vika kerta kun kysyn mihinkään neuvoa tältä palstalta.

Vierailija
2/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki sympatiat sinulle! Ei täältä kannata neuvoja kysellä, sellaisetkin ihmiset vastaa, jotka ei asiasta oikeasti mitään tiedä. Haluavat päteä ja esittää osaavansa neuvoa sua. Mä olen kans saanut yhdeltä ns. " lääkäriltä" täällä tosi huonon neuvon. :( Kaikki muutkin huuteli mulle, ettei päivystykseen kannata lähteä. En lähtenyt, ja hommasta lopulta koitui mulle monen vuorokauden sairaalareissu. Silloin ajattelin, että vika kerta kun kysyn mihinkään neuvoa tältä palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki sympatiat sinulle! Ei täältä kannata neuvoja kysellä, sellaisetkin ihmiset vastaa, jotka ei asiasta oikeasti mitään tiedä. Haluavat päteä ja esittää osaavansa neuvoa sua. Mä olen kans saanut yhdeltä ns. " lääkäriltä" täällä tosi huonon neuvon. :(

Minua " huvitti" tai säälitti eräs äiti, joka kyseli erään lääkkeen antamisesta muutaman kuukauden ikäiselle vauvalle. Annostus löytyy paitsi reseptistä, paketin mukana olevasta läpyskästä että verkosta. En ymmärrä miksi, mutta äidillä ei ollut sen paremmin reseptiäkään kuin paketin ohjettakaan.

Ensimmäinen neuvoja kertoi sen, mikä paketissakin oli mainittu. Seuraava vastaaja antoi ihan omat neuvonsa. Kysyjä sitten noudatti tämän toisen neuvoja ja ihmetteli vielä, miten kukaan voisi käyttää ensimmäisen vastaajan annostusohjetta. Minä puolestaan kysyn, miksi kukaan kysyisi vauvan lääkitystä verkosta. Miksei katsota Pharmaca Fennicasta/neuvolasta/apteekista tai ihan mistä hyvänsä muualta, jossa ehkä osataan vastata paremmin kuin joku netissä.

Vierailija
4/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan säiliöön vähän lämmintä vettä ja tiskiainetta. Pesen pehmeällä sienellä. Otan kahvinkeittimen kainaloon ja huuhtelen säiliön laskemalla sinne vettä ja kaatamalla sen pois. Lopuksi lasken vettä pari pannullista läpi, ettei laitteen sisuksiin jää saippuaa. Tämä on myös oiva hetki käyttää kalkinpoistajaa tai etikkaa.

Itsekin yritin joskus irrottaa säiliötä avaamalla ruuvit, mutta eihän se onnistunut. Onneksi en väkisin kiskonut irti :o)

Vierailija
5/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan järkevä ihminen jättää huomioimatta netin kirjoittelut, mutta kaikki eivät ole nin järkeviä.

Minä esimerkiksi masennuin, kun täällä kirjoiteltiin läskikirjoituksia, vaikka olin juuri synnyttänyt. Miehenikin naureskeli minulle, että mitä sinä välität joidenkin idioottien kirjoituksista, mutta kun oli inhottavaa olla 20 kiloa painavampi kuin normaalisti, kirjoittelut täällä masensivat entisestään. Kun vauvani oli kuukauden ikäinen, oli lenkillä ja ajattelin siinä urheillessani, että minun pitäisi tappaa itseni kun olen niin lihava. Sen ajatuksen jälkeen vasta tajusin, miten tyhmiä ajattelen.

Tarviiko sitä yrittää loukata toisia ihmisiä sen varjolla, ettei tarvitse tehdä sitä omalla naamallaan?

Vierailija
6/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten kovin helppo puhdistaa kahvikeittimiä yleensäkään.

Vierailija
7/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin tästä puhdistamaan moccamasteria :)

Vierailija
8/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin kalkinpoistoainetta. Suosittelen Dailyn nestemäistä ainetta. Sitä laitetaan muistaakseni 0,5 desi+ puoli litraa vettä, annetaan olla hetki ja sitten keitetään läpi ja sen jälkeen keitetään pari täyttä pannullista puhdasta vettä ja se on siinä! kaikki ruskea p****a irtoaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän