Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustella

Vierailija
10.09.2024 |

Ihan mielipiteitä/kokemuksia kaipaisin. Kannattaako alkaa seurustella miehen kanssa, joka asuu edelleen ex:nsä kanssa, vaikka erosivat reilu puoli vuotta aiemmin, omien sanojensa mukaan, yhteisen asunnon myynnin takia siis asuvat vielä yhdessä. 

Kaikenlisäksi nainen jätti tämän miehen yllättäen. Pelkään joutuvani kolmio draamaan tai laastariksi.

Muuten olen kyllä erittäin kiinnostunut kyseisestä miehestä ja asioista on kyllä keskusteltu, mutta vaikea antaa itsestään kaikkea... Kun tietää, että aina puheet ei kaikkien kohdalla pidä täysin paikkaansa... Ja mistä tiedän vaikka mies hakee vain seksi suhdetta, vaikka sanoo kyllä muuta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin itse kyllä kannattaako tuollaiseen lähteä. 

Vierailija
2/6 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ensin pitäisi hoitaa vanha suhde pois alta ja sitten tutustua uuteen ihmiseen. Ja aikooko kyseinen mies edes lopettaa vanhaa suhdetta? Sellainen riski tuossa aina on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos  heteromiehenä aattelisin asiaa niin minusta on parempi, että edelliset suhteet ovat ohi, eivätkä epänääräisessä välivaiheessa silloin kun yriittää rakentaa uutta parisuhdetta. 

Mutta kai minua nyt moititaan ja ohjeustetaan pitämään pääni kiinni ymmärtämättömänä, joka ei tajua kuinka parhaat niehet napataan heti, joten jos sellainen vapautuu sinkkumarkkinoille tulee olla nopea.

Kun taas itse saan olla rauhassa sinkku ja naiset ovat useammin ilmaisseet halunsa olla ystäviä tai mahd kavereita kanssani tai olleet vain kohteliaampia kun ovat halunneet minun tajuavan, että haluavat jotain muuta kuin edetä ja olla parisuhteessa kanssani.

Ei siinä mitään läheiset kaveruudet ja ystävyydet antavat ja ovat antaneet paljon ja enemmänkin.

Mutta olisi se yksi ja erityinenkin enemmän kuin mukavaa kohdata ja löytää. 

Vierailija
4/6 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan 

Vierailija
5/6 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Juokse vielä kun voit

Vierailija
6/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmasti eronnut? Voi olla vain pettämässä vaimoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan