Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin haukkuu muut yrittäjät siitä mitä itse tekee

Vierailija
10.09.2024 |

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna-uskovaiset poistattavat tämän ketjun ihan niin kuin kaikki muutkin, joissa Sannasta kerrotaan hänen tekonsa. Sannan tekojen kertominen on Sanna-uskovaisten mukaan kritiikkiä. 

Sen kertomisen voi tehdä asiallisesti eikä esim. huorittelu ole asiallista.

Purrasta olen nähnyt tuota nimittelyä.

Vierailija
122/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20110918

Asiantuntijoiden mukaan Sanna tekee ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna-uskovaiset poistattavat tämän ketjun ihan niin kuin kaikki muutkin, joissa Sannasta kerrotaan hänen tekonsa. Sannan tekojen kertominen on Sanna-uskovaisten mukaan kritiikkiä. 

Sen kertomisen voi tehdä asiallisesti eikä esim. huorittelu ole asiallista.

Vaikkakin sitä harjoittavat mm. putinistien eduskuntavaaliehdokkaina olleet.

Vierailija
124/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihminen toimiin voimassa olevan lain mukaan ja persujen mielestä se on väärin. Miksi persut eivät ole hakkaamassa muuttajia ja viemässä heitä rajan yli koska hehän vastustavat muuttoa??? 

Ootko vähän vajaa, Sanna on itse yhteiskunnan syöpä kun taannoin muita moitti samasta asiasta 

Eikö pointti mene jakeluun.

Miksi helve...ssä pitäisi mennä jakeluun jos ihminen toimii lakien ja asetusten mukaan??? Oletko vajaaälyinen vai missä on vika kun et tajua ettei ole tapahtunut yhtään mitään sellaista mistä sinä saisit Marinin oikeuteen? 

Vierailija
125/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää. Tulee vähän väliä uusi Sannan veroja haukkuva aloitus. Se pysyy niin kauan, kunnes alkaa saada Marinia puolustavia viestejä, sitten viestiketju poistetaan kuten tämäkin tullaan poistamaan. Kun ilmestyy Marinia puolustava aloitus, se poistetaan hyvin nopeasti. Onko täällä oikeistolainen moderointi joka liputtaa väriä keskustelussa ja vääristää näin keskustelua tietyn ideologian suuntaan?

Ap hämmentävä tyhmyys yllättää aina. Ei mitään käsitystä mikä on osinkotulo, palkasta maksettu vero, jne.

Jos ei käy töissä, ei voi tietää miten verot määräytyy.

Nettosaajan on helppo märistä palstalla.

Huonot geenit, sori sulle siitä. Terkuin jeesus

Vierailija
126/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai Sanna tekee oikein. Ei siinä mitään. Mutta sama pitää hyväksyä myös muilta, eikä valittaa, että hyvätulosiet sitä ja hyvätuloiset tätä. Esim että hyvätuloisten ei pitäisi hakea lapsilisää tai vastaavat ihme heitot.

Vierailija
127/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihminen toimiin voimassa olevan lain mukaan ja persujen mielestä se on väärin. Miksi persut eivät ole hakkaamassa muuttajia ja viemässä heitä rajan yli koska hehän vastustavat muuttoa??? 

Ootko vähän vajaa, Sanna on itse yhteiskunnan syöpä kun taannoin muita moitti samasta asiasta 

Eikö pointti mene jakeluun.

Miksi helve...ssä pitäisi mennä jakeluun jos ihminen toimii lakien ja asetusten mukaan??? Oletko vajaaälyinen vai missä on vika kun et tajua ettei ole tapahtunut yhtään mitään sellaista mistä sinä saisit Marinin oikeuteen? 

Vajakilla ei näköjään ole tajua ja moraalia.

Vierailija
128/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä persuja vaivaa muu kuin vähä-älyisyys??? Tietenkin yrittäjä toimii lakien mukaan vaikka hän vastustaisi veronkiertoa. Hän vastustaa edelleen mutta niin kauan kuin laki on tämä niin jokainen varmasti käyttää porsaanreikiä hyväkseen. Persuilla on järjestään ulkomaalainen elämänkumppani vaikka he vastustavat mamuuttoa!!!!

Pitäisi sitten edes päänsä kiinni.

Vierailija
129/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana loistava tulevaisuus 🍷

Onko sinulla Long-Marin? Muistaako kukaan, missä oli hauska juttu Marinia pakonomaisesti seuraavien ja paheksuvien taudista? Rokotekin oli kehitteillä 😂

Hilatonkeeri
130/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai Sanna tekee oikein. Ei siinä mitään. Mutta sama pitää hyväksyä myös muilta, eikä valittaa, että hyvätulosiet sitä ja hyvätuloiset tätä. Esim että hyvätuloisten ei pitäisi hakea lapsilisää tai vastaavat ihme heitot.

Kääntäen: No miksi nostitte hirveän metakan? Ette hyväksy, että Sanna tekee laillistettua veron tarkoitan verosuunnittelua. Ulisette moraalin perään?  Vaaditte tukia leikattavaksi mutta otatte pokkana lapsilisätkin vastaan. Siis niitä kiroamianne Kelan maksamia tukia. Onko vähän Kaksinaismoralistisia? Kelan tuki minulle=Olen Kelarotta! Kelan tuki sinulle= Sinulla on Oikeus! Oma moraalinne on siis eri asia? Seuraavassa persuismia mukaellen: Perskokkaren ulina on Musiikkia Korville. Uli, uli uli. 

Vierailija
131/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin siitä, että pitää elää niin kuin puhuu. Moraali lentää demarilla roskakoriin heti kun itse on saamapuolella. 

"Järjestely on täysin laillinen, mutta sekä Marinin puolue SDP että hän itse ovat vaatineet kyseisen verohelpotuksen lopettamista."

Yyyyy
132/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä persuja vaivaa muu kuin vähä-älyisyys??? Tietenkin yrittäjä toimii lakien mukaan vaikka hän vastustaisi veronkiertoa. Hän vastustaa edelleen mutta niin kauan kuin laki on tämä niin jokainen varmasti käyttää porsaanreikiä hyväkseen. Persuilla on järjestään ulkomaalainen elämänkumppani vaikka he vastustavat mamuuttoa!!!!

Pitäisi sitten edes päänsä kiinni.

Että eduskuntaan mennään pitämään päätä kiinni? Sebuliinikin piti päätään auki lähes koko yön puhujapöntössä ja aukomista riitti. Entäpä tämä moottoriulosantinen poikaliini, joka aukoo ja osoittelee sormella niin, että elävästi tulee mieleen hahmo historiasta. Ja huomasithan, että ap:n otsikossa on aikamuotovirhe. Pitäisikö olla tyhmä ja jättää käyttämättä laillistettua *verosuunnittelua*, vaikka vastustaakin sitä ja haluaa siihen muutoksen. (Nimittely matkittu tytöttelystä, Sannuliinista jne.)

Vierailija
133/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin siitä, että pitää elää niin kuin puhuu. Moraali lentää demarilla roskakoriin heti kun itse on saamapuolella. 

"Järjestely on täysin laillinen, mutta sekä Marinin puolue SDP että hän itse ovat vaatineet kyseisen verohelpotuksen lopettamista."

No, lopetettiinko järjestely? Jos ei, niin mitä uliset?

Vierailija
134/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntäen: No miksi nostitte hirveän metakan? Ette hyväksy, että Sanna tekee laillistettua veron tarkoitan verosuunnittelua. Ulisette moraalin perään?  Vaaditte tukia leikattavaksi mutta otatte pokkana lapsilisätkin vastaan. Siis niitä kiroamianne Kelan maksamia tukia. Onko vähän Kaksinaismoralistisia? Kelan tuki minulle=Olen Kelarotta! Kelan tuki sinulle= Sinulla on Oikeus! Oma moraalinne on siis eri asia? Seuraavassa persuismia mukaellen: Perskokkaren ulina on Musiikkia Korville. Ul

Höpöhöpö, älä jaksa. Te demarithan juuri nostatte aina äläkän kun joku vuorineuvos tai vastaava saa vähän enemmän rahaa verotuksen "keveyden" takia. Sen te varmaan nyt lopetatte.

Vierailija
135/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän siinä itket ja tunteilet, kun demariakan todellinen luonto tulee ilmi. Minä, minä, minä eikä kukaan muu. 

Vierailija
136/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä verosuunnittele!

Älä lentele huviksesi ympäri maailmaa!

-Sanna

Vierailija
137/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän siinä itket ja tunteilet, kun demariakan todellinen luonto tulee ilmi. Minä, minä, minä eikä kukaan muu. 

Menikö tunteisiin? Miksi nimittelet? Eikö suomalainen nainen saa menestyä. Onko mikä sinulta jollakin tavalla pois?

Vierailija
138/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ei ole yrittäjiä haukkunut, vaan tätä systeemiä, joka sallii tämmöisen venkslaamisen. Hyvä, että käyttää samoja keinoja itsekin, siitähän älähtelevät sitten ja toivottavasti korjaavat tämän valuvian lainsäädännössä. Ihan vaikka vaan kateudesta Marinia kohtaan. Kyllä hihityttää, suoraan menivät loukkuun.

Vierailija
139/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna laittoi muhkeat osingot liiveihin! 

Yyyyyy
140/168 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaatii edelleen. Kun, sanotaan nyt järjestely, on laillinen se koskee kaikkia, jotka sitä voivat hyödyntää. Ei pelkästään halituspuolueisiin kuuluvia. Hyväksyy järjestelyn tai ei. Tämähän on varakkaille tarkoitetttu erikoisoperaatio ja muissakin puolueissa voi olla varakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi