Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin haukkuu muut yrittäjät siitä mitä itse tekee

Vierailija
10.09.2024 |

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä anteeksipyyntöä? Hän yritti muuttaa listaamattomien yhtiöiden osinkoverotusta, muttei onnistunut. Nyt on tämä laki jota noudatetaan.

Nyt ei ole kysymys laista tai sen noudattamisesta, vaan henkilön moraalista. Jos sanoo verokikkaiua yhteiskunnan ayöväksi ja sitten itse verokikkailee, on siis itse yhteiskunnan syöpäläinen. Tästä on kyse: Marinin moraalista, joka on kateissa. Ei ole paluuta politiikkaan tällä henkilöllä.

Vierailija
42/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä anteeksipyyntöä? Hän yritti muuttaa listaamattomien yhtiöiden osinkoverotusta, muttei onnistunut. Nyt on tämä laki jota noudatetaan.

Niin, porukan mielestä Marinin pitäisi toimia jotenkin toisin kuin lakien mukaan. Idioottien puheita.

Porukan mielestä Sannan pitäisi lopettaa verojen välttely ja yhteisestä potista varastaminen.

Riittaa ihan se, että ihminen elää kuten sanoo, moraalinsa mukaan. Marin puhuu roiata ja tekee toista. Säännnöt eivät koske häntä? Miten demarit sii nyt pannaan? Nasima? Mäkynen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää. Tulee vähän väliä uusi Sannan veroja haukkuva aloitus. Se pysyy niin kauan, kunnes alkaa saada Marinia puolustavia viestejä, sitten viestiketju poistetaan kuten tämäkin tullaan poistamaan. Kun ilmestyy Marinia puolustava aloitus, se poistetaan hyvin nopeasti. Onko täällä oikeistolainen moderointi joka liputtaa väriä keskustelussa ja vääristää näin keskustelua tietyn ideologian suuntaan?

Joo, ei haluta punapropagandaa.

Vierailija
44/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokikkailu on yhteiskunnan syöpä, joka murentaa kansalaisten yhteisvastuuta ja keskinäistä luottamusta, paitsi jos teen sitä itse.

T. Sanna

Vierailija
45/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannakiimaine, lopeta jo typerä jankutus.

Sanna on Jumala ja Sannaan uskova saa armon ja pelastuksen (sekä veronkierto-ohjeet). Aamen.

Ei ole tehnyt mitään laitonta, olet aivoton idiootti.

Sanna on varastanut meidän kaikkien yhteisestä veropotista.

Ja vielä pahempaa kun on varastanut Afrikan potista ja tulevasta elvytyspaketista.

Vierailija
46/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kysymys laista tai sen noudattamisesta, vaan henkilön moraalista. Jos sanoo verokikkaiua yhteiskunnan ayöväksi ja sitten itse verokikkailee, on siis itse yhteiskunnan syöpäläinen. Tästä on kyse: Marinin moraalista, joka on kateissa. Ei ole paluuta politiikkaan tällä henkilöllä.

Käy nyt vaikka välillä juomassa lasi vettä. Otat sen bentson sitten ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
47/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on Jumala ja Sannaan uskova saa armon ja pelastuksen (sekä veronkierto-ohjeet). Aamen.

Koeta ymmärtää pointti: kyse ei ole nyt laista vaan moraalista. Jos ensin haukkuu verokikkailun yhteiskunnan syöväksi, ja sitten verokikkailee itse, niin kuka enää voi luottaa tällaiseen ihmiseen. Missä on hänen moraalinsa ja etiikkansa? Voiko tällainen ihminen koskaan enää palata valtion politiikkaan. Ei voi. 

Vierailija
48/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy nyt vaikka välillä juomassa lasi vettä. Otat sen bentson sitten ennen nukkumaanmenoa.

Tyypillinen kommentti kun jää alakynteen.

Vierailija
49/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Fanitat Sannulia onneton.

Vierailija
50/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta ymmärtää pointti: kyse ei ole nyt laista vaan moraalista. Jos ensin haukkuu verokikkailun yhteiskunnan syöväksi, ja sitten verokikkailee itse, niin kuka enää voi luottaa tällaiseen ihmiseen. Missä on hänen moraalinsa ja etiikkansa? Voiko tällainen ihminen koskaan enää palata valtion politiikkaan. Ei voi. 

Äänestäjät ovat varmaankin aika ihmeissään idolistaan,myös ne Vasemmistoliittolaiset taktikot.

Vierailija
51/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Fanitat Sannulia onneton.

Minulla ei ole ketään muutakaan.

Vierailija
52/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeistolaisena voisin äänestää Marinia. On sisäistänyt veromekanismien tärkeyden ja miten ne lisäävät kasvuyrittäjyyttä.

Sokea kana löytänyt jyvän ja yrittäjyys on parantanut Sanna sosialismista

Vierailija
53/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla järjen käyttö on ehkä Suomen huonointa.

Sanna Marin oli ministerinä sitä mieltä, että po. lain sisältö on huono, ja että lakia tulisi muuttaa.

Yrityksen osakkaana Sanna Marin kuitenkin noudattaa sitä samaa, voimassa olevaa lakia. Mitä muutakaan hän voi tehdä? 

Hän olisi voinut esimerkiksi nostaa osinkoja enemmän kuin sen 8%, niin ei olisi tullut tätä moraalista ongelmaa.

Vierailija
54/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeistolaisena voisin äänestää Marinia. On sisäistänyt veromekanismien tärkeyden ja miten ne lisäävät kasvuyrittäjyyttä.

Sokea kana löytänyt jyvän ja yrittäjyys on parantanut Sanna sosialismista

Voisi jopa sanoa että hän on eheytynyt. Punikismi on henkinen sairaus eikä fyysinen. 

Vierailija
55/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkeput ovat tehneet verotukseen porsaanreiät ja ns verosuunnittelun, joiden avulla mitä varakkaampi sitä vähemmän veroja tarvitsee maksaa. Kirjat vielä paratiisiin tai Ruotsiin, niin hyvin pyyhkii ja voi aukoa päätään Suomen asioista. Persut taas ottaa kantaa hyödyllisenä ölmönä opetetun mutkumarinin takia. Hirveä ulina kun joku muu käyttää samoja konsteja. Eivät älynneet kirjata lakiin, että näihin kepulikonsteihin on oikeus vain tiettyjen puolueiden jäsenkirjalaisilla.

Vierailija
56/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla järjen käyttö on ehkä Suomen huonointa.

Sanna Marin oli ministerinä sitä mieltä, että po. lain sisältö on huono, ja että lakia tulisi muuttaa.

Yrityksen osakkaana Sanna Marin kuitenkin noudattaa sitä samaa, voimassa olevaa lakia. Mitä muutakaan hän voi tehdä? 

Hän olisi voinut esimerkiksi nostaa osinkoja enemmän kuin sen 8%, niin ei olisi tullut tätä moraalista ongelmaa.

Jep, olisi voinut näyttää esimerkkiä ja maksaa 30% pääomaveroa mutta halusi verokikkailla osingot omiin liiveihin 👍

Vierailija
57/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lla preesensissä, kun pitäisi olla imperfekti. Tarkoittaako tämä uusi kohun kehittely taas, että peitellään jotain meneillä olevaa lakiesitystä? Aikovatko tehdä niin, että ainoastaan hallituspuolueisiin kuuluvilla on oikeus käyttää verosuunnittelua ja porsaanreikiä? Jos ei ole näihin kuuluva, oikeus on ainoastaan leikkauksiin ja verojen korotuksiin.

Nyt onkin kyse Sannan moraalista. Hän tekee itse sitä, mistä on muita ruoskinut. Se on tässä se ongelma.

Ahaa, moraali on eri jäsenkirjasta riippuen. Toinen on moraaliton toisten moraalin perään ei tarvitse huudella. Laki kaikilla, moraali vain toisilla.

Vierailija
58/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on varastanut meidän kaikkien yhteisestä veropotista.

Ja vielä pahempaa kun on varastanut Afrikan potista ja tulevasta elvytyspaketista.

Tehkää rikosilmoitus kaikista verosuunnitteluun  syyllistyneistä. Kansalaisadressi heti nimiä keräämään. Nyt on yhteiskunnan ilmapiiri suotuisa ja saadaan veronkiertäjät kuriin! Hyvä Sanna! Eduskunnassa ei onnistunut, mutta tämä keino toimi!

Vierailija
59/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verokikkailu on yhteiskunnan syöpä, joka murentaa kansalaisten yhteisvastuuta ja keskinäistä luottamusta, paitsi jos teen sitä itse.

T. Sanna

Näin on ja tällä kertaa onnistuin herättämään uinuvan moraalin oikealla! T. Sanna

Vierailija
60/168 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lla preesensissä, kun pitäisi olla imperfekti. Tarkoittaako tämä uusi kohun kehittely taas, että peitellään jotain meneillä olevaa lakiesitystä? Aikovatko tehdä niin, että ainoastaan hallituspuolueisiin kuuluvilla on oikeus käyttää verosuunnittelua ja porsaanreikiä? Jos ei ole näihin kuuluva, oikeus on ainoastaan leikkauksiin ja verojen korotuksiin.

Nyt onkin kyse Sannan moraalista. Hän tekee itse sitä, mistä on muita ruoskinut. Se on tässä se ongelma.

Ahaa, moraali on eri jäsenkirjasta riippuen. Toinen on moraaliton toisten moraalin perään ei tarvitse huudella. Laki kaikilla, moraali v

Kyse on siitä, että Sanna on ulissut samasta verokikkailusta, johon itse syyllistyy. Ilmeisesti verovälttely ei ole ongelma vihervassuille, kun oma idoli syyllistyy yhteisestä veropotista varastamiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi