Töksäyttelevä, tahditon mies. Mitä mieltä?
Tulin syövän levinneisyyden kuvauksista ahdistuneena ja odotin mielen tukea ja ymmärrystä. Aloin kertoa ahdingostani sanoilla: Minua vitutti (olla kuvauksissa). Mies alkoi nokkavasti ohjeistaa: "Ei saa käyttää sanaa vituttaa, pitää sanoa vaikka harmittaa." No sitten kaikki olikin loukkaantuneen eli minun vikaa. En tullut kuulluksi enkä ymmärretyksi. Täällä ahdistelen nyt yksin ja pelkään kuvaustuloksia. Ja vituttaakin.
Kommentit (30)
No jaa, mulla ei ole miestä eikä lasta ja ehkä juuri siksi onnellinen.
Tarvitseeko joku oikeasti jotain tukea ja ymmärrystä käydessään syöpä tutkimuksissa? Kummallista myös, että tutkimukset vituttaa. Jätä seuraavalla kerralla menemättä.
Mies nauttii sairaudestasi. Et parane ikinä jos jatkat tuollaisen manipuloijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko joku oikeasti jotain tukea ja ymmärrystä käydessään syöpä tutkimuksissa? Kummallista myös, että tutkimukset vituttaa. Jätä seuraavalla kerralla menemättä.
Onnittelut. Voitit juuri palkinnon vuoden idioottimaisimmasta kommentista.
Mitä tuollaisella miehellä tekee? Kukaan normaalisti kehittynyt ihminen ei todellakaan alkaisi aukoa päätään tuollaisessa tilanteessa. Olkoonkin ehkä kömpelö kevennysyritys mutta aikuisella pitää olla jo sen verran empatiakykyä ja tilannetajua, että ymmärtäisi, ettei suunsoitto sovi tällaiseen asiayhteyteen. Jos ei ole, ei silloin sovi parisuhteeseen.
Toivottavasti syöpä ei ole levinnyt! Ja toivottavasti sinulla on muita läheisiä tai vaikka vertaistukiryhmän ihmisiä, joilta saat tukea ja jotka osaavat suhtautua tilanteeseen asiallisesti. Jaksamista sinulle!
Miehet nyt vaan ei tykkää kun seksinukke ja kotitalouskone on epäkunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt vaan ei tykkää kun seksinukke ja kotitalouskone on epäkunnossa.
Vmp. Kuvottavaa paskaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Sulla tai lähipiirilläsi selvästikään ei ole mitään kroonista tai vakavaa sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mammat uskot. Itkettää nämä paskat miestrollit
Kuule minä olen kyllä ihan nainen. Miksi ihmeessä tämä olisi trolli?
-ap
Entä jos toinen ymmärtää. Mutta haluaisi sanan harmittaa. Mutta kiireessä tulee v. Vai ei ymmärrä ja ole empaattinen.
Olen pahoillani. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Miestä hermostuttaa tilanteesi, joten hän käyttäytyi asiattomasti.
No kai suutuit kunnolla? Suuttuminen on sitä varten, että ihmiset oppivat varomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut. Voitit juuri palkinnon vuoden idioottimaisimmasta kommentista.
Ymmärrän kyllä jos lapsi tarvitsee tukea, mutta aikuinen ihminen🤷. No toisaalta hän kyllä käyttäytyy kuin pikkulapsi, kun tutkimuksetkin vituttaa😂
Korjaus: Odotin siis miehen tukea. - ap