Vinkkejä duunarinaisen iskemiseen?
Olen korkeasti koulutettu mies ja tulen luonnostaan tosi hyvin juttuun korkeakoulutettujen naisten kanssa. Yliopistotaustaiset feminismiin taipuvaiset naiset arvostavat keskustelukykyäni, kauppatieteilijät taas sitä että olen aikaansaava ihminen ja pärjään taloudellisesti, jne.
Mutta: Haluaisin kuitenkin löytää kumppanikseni duunarinaisen. Se käytännöllisyys, kehollinen vetovoima ja maanläheisyys on vaan niin seksikästä!
Miten tässä asiassa kannattaisi lähteä liikkeelle?
Kommentit (9)
Olemalla oma itsesi. Älä esitä mitään muuta
Itselläni on fiksaationa maalarinaiset, joten vinkkejä pöytään nyt.
No sama mulla. Olen korkeasti kouluttautunut, komea ja siisti mies, mutta ei millään tunnu löytyvän kunnollista duunarinaisti. Sen sijaan näitä korkeakoulutettua nirppanokkia joka nurkalla. En jaksa mitään loputtomia jaaritteluja ja hyggeilyä, vaan jotain kivaa tekemistä yhdessä.
M40
Omahyväinen ylimielisyys ja sellainen nokkavarttaan pitkin katselu ei ainakaan toimi vaikka näin korkeasti koulutetut tuppaa duunareihin suhtautumaan ihan sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla oma itsesi. Älä esitä mitään muuta
Tämä. Jos pidät itseäsi naista parempana koulutuksesi takia (tai vaikka vaan siksi, että sinulla on munat haarovälissä) niin älä salaa sitä.
Vaikka en ole vielä löytänyt itselleni sitä oikeaa duunarinaista elämänkumppaniksi, niin huomasin mahdollisuuksieni ainakin parantuneen suuresti, kun luovuin siitä lapsena päähän iskostetusta ajatuksesta, että korkea koulutus tekisi ihmisestä jotenkin paremman.
Anteeksi nyt, mutta on kyllä tosi hupsu aloitus. Siinä ja siinä, pyytäisikö sinua kertomaan enemmän vai että mieluummin ei. Ratkaise itse.