Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikitään, että saisit palkkaa 20e/h ja saat itse päättää, miten paljon teet töitä.

Vierailija
10.09.2024 |

Tekisitkö täyttä viikkoa, eli 3000e/kk, vai enemmän vai vähemmän? Myös ylityöt ja viikonloput saisit valita

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on jonkin siivoojan tuntipalkka?

Meillä kesäapulaiset sai 16,80€ tunti, eikä tuo juuri sen parempi palkka kyllä ole.

Harjoittelijan palkoilla? Tekisin 0 tuntia viikko. Oikeita töitäkin on olemassa.

Aika hyvin palkattu siivooja olisi, ehkä rikospaikka siivousta kaikilla ikälisillä. Laitoshuoltajan palkka on yksityisellä hieman alle 12e tunti ja julkisella hieman päälle 13e tunti. Oletko jotenkin elämästä ja rahan arvosta vieraantunut?

Vierailija
22/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ehdottaisi nykyisestä työstä tuollaista tuntipalkkaa, niin rukkaset tippuisivat lattialle välittömästi. Prkle, jotain rajaa ja etsikää toinen apina koijattavaksi, nih.

Jos kyseessä on helpompi työ, niin voisin siirtyä vaikka täydelle työajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noin pieniä tuntipalkkoja ole lähes missään?

Kaikkialla on huomattavasti pienempiä palkkoja trolli 

Vierailija
24/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain viimeksi palkkaa 20 euroa tunti. Siivosin monta isoa varastoa ja teollisuushallia. Tein työn pimeesti. Työssä kesti 5 viikkoa joten sain 3000 euroa.

Loinen

Vierailija
25/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, teillä meni nyt pointti ohi. Tarkoitin, maksimoitteko rahan vai vapaa-ajan.

En tarkoittanut verrata nykyiseen palkaanne.

Ap

No noin huonolla palkalla maksimoisin vapaa-ajan ja myisin vaikka freelancerina/kevytyrittäjänä sitten palveluita a' 100-150 eur plus alv 24% verran per tunti tuon "työn" ulkopuolella.

Vierailija
26/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarkentavaan kysymykseen: tekisin vain sen verran mitä tarvitsisin elämiseen. Aikaa on rajallisesti. 

Vierailija
27/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ehdottaisi nykyisestä työstä tuollaista tuntipalkkaa, niin rukkaset tippuisivat lattialle välittömästi. Prkle, jotain rajaa ja etsikää toinen apina koijattavaksi, nih.

No pitäisikö sitten ehdottaa? Ehkä meillä tosiaan olisi merkittävän palkka alen paikka jos ihmiset väittää tuosta vain saavansa 20e tuntipalkkoja. Minä en tule ikinä sitä saavuttamaan, en edes työurani lopussa.

Vierailija
28/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Vavva-palstan asiantuntija-lääkärit taas löytäneet uuden ketjun.

Tekisin täyttä viikkoa kuten tälläkin hetkellä. 6 euron korotus olisi oman kulutuksen mukaisesti riittävä.

Vierailija
29/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No noin huonolla palkalla maksimoisin vapaa-ajan ja myisin vaikka freelancerina/kevytyrittäjänä sitten palveluita a' 100-150 eur plus alv 24% verran per tunti tuon "työn" ulkopuolella.

Hetkinen, syyskuun alusta lähtien siis alv 25,5 %. No, vaikutus lopulliseen tuntihintaan silti aika vähäinen.

Vierailija
30/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noin pieniä tuntipalkkoja ole lähes missään?

Tervetuloa naisvaltaisille aloille. Nimimerkillä 11,80e/h.

Vierailija
31/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän työn luonteesta ja kuormittavuudesta. En tekisi täyttä. työpäivää jos työ olisi mielestäni tosi kuormittavaa. Jos työ tuntuisi melko helpolta, voisin tehdä vaikka 60h viikossa. 

Vierailija
32/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat tekeytyvät suurituloisiksi: varmaankin popsineet liian monta pilleriä tänä aamuna.

Vavapalstaa lukuunottamatta suurin osa suomalaisista tekee töitä pienemmällä palkalla kuin tuo 20 euroa tunti.

Itse tekisin noin 30 tuntia viikossa ja ne 30 tuntia tekisin silloin kun se itselleni sopii parhaiten.

Vierailija
33/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän. Pari päivää viikossa. Terveys ja vapaus on tärkeämpää 

Vierailija
34/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoilee ihan tyytyväisenä 15€ tunti 15 pv kuukaudessa. Kaikki viikonloput ja muutama hyväntekeväisyysvuoro. Tämä on ihan hyvä tahti reissurahat keräämiseen, tuolla riittäisi 10 vuoroa.

Vierailija
35/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuolla palkalla voi tehdä valintaa, jos haluaa elää ilman tukia, niin tekee täyttä päivää ja jos haluaa matkustella tms., niin ylitöitä.

Vierailija
36/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisikö sitten ehdottaa? Ehkä meillä tosiaan olisi merkittävän palkka alen paikka jos ihmiset väittää tuosta vain saavansa 20e tuntipalkkoja. Minä en tule ikinä sitä saavuttamaan, en edes työurani lopussa.

Tiedätkös, pitää osata tehdä sellaista mitä suurin osa ei osaa tehdä ja mitä oikeasti tarvitaan.

Ulkomailta ei tule suoraa kilpailua työpaikastani, koska ystävälliset hämäläiset, hyvä ilmasto sekä matala verotus.

Joten?

Vierailija
37/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös, pitää osata tehdä sellaista mitä suurin osa ei osaa tehdä ja mitä oikeasti tarvitaan.

Ulkomailta ei tule suoraa kilpailua työpaikastani, koska ystävälliset hämäläiset, hyvä ilmasto sekä matala verotus.

Joten?

Kummasti se leikkaussali seisoo, potilaat ei pääse huoneeseen jos en pura eristystä tai epidemiat leviää jos en huoneita siivoa kunnolla. Silti se on 13e mikä maksetaan, vaikka minun ja kolleegojen perseelläni istuminen voi pysäyttää koko yksikön tai vaikka koko hyvivointialueen. Joten selkeästi meillä maksetaan palkkoja jostain ihan muusta kuin tuotetusta hyödystä tai tarpeellisuudesta. Kuten eräs mies potilasvuoteeltaan sanoi, minun palkkani on huono koska olen nainen ja teen töitä naisvaltaisella alalla ei siksi että työni olisi arvotonta.

Vierailija
38/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€/t en tekisi mitään...ei perse penkistä nousisi..

Vierailija
39/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En full månad med fulla arbetsdagar ger 3.440 € i lön, inte 3.000 €. Hur räknar du?

Vierailija
40/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma maksaa 1/2 ja minä teen 1/2 siten on molemmilla hyvä mieli.