Leikitään, että saisit palkkaa 20e/h ja saat itse päättää, miten paljon teet töitä.
Tekisitkö täyttä viikkoa, eli 3000e/kk, vai enemmän vai vähemmän? Myös ylityöt ja viikonloput saisit valita
Kommentit (63)
Eipä tässä vaiheessa työuraa ja tällä koulutuksella tulisi varmaan tehtyä tuollaisella palkalla enää mitään tai sitten työn pitäisi olla todella aivot narikkaan hommaa tai jonkinlainen harrastuksellinen elämäntapa, jota tekisi enemmän "huvikseen".
Varmasti tekisin täyttä viikkoa.
Saan nyt 24€ joten pudotus olisi huomattava.
En todellakaan
Nyt saan peruspalkkaa noin 67e/h (bonarit ja osake-ohjelma sen lisäksi).
Ihan ok elelen, mutta tykkään elää mukavasti (mm siivooja tai ostetut liikuntapalvelut yms) niin en halua tinkiä tulotasosta, mikä tarkoittaisi sitten tinkimistä menoistakin.
Pidän ihan hyvänä myös sitä, että toivottavasti maksamani palvelut pitävät töitä Suomessa.
Tuo on puolet nykyisestä palkastani, eli tekisin 2,5 päivää viikossa. Ja itse tietty valitsisin milloin, missä ja miten työni teen, kuten nykyäänkin valitsen.
Tekisin ainakin sunnuntaisin 24 tuntia.
Tekisin täyttä ja sunnuntait ylitöitä. Tuloni paranisi huomattavasti nykytilanteeseen verrattuna.
Saan nyt just ton verran. Voisin tehdä 4 päiväistä viikkoo ja sain vähän aikaa tehdäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on puolet nykyisestä palkastani, eli tekisin 2,5 päivää viikossa. Ja itse tietty valitsisin milloin, missä ja miten työni teen, kuten nykyäänkin valitsen.
Äh ymmärsin kysymyksen ihan väärin. Oikea vastaus: tekisin vain sellaista työtä tuolla palkalla, jota oikeasti tykkään.
Riippuu työstä. Sen jaksottamisesta ja vapaudesta. Jos jaksottaminen on helppoa saatan tehdä vaikka yhden 10 tunnin päivän ja loput 4-5 tuntia. Homma ratkaisee. Viimeksi oli vapaus tehdä yli 11 euron tuntipalkalla 0-40. Tein silti välillä 35 tuntia ja 40 harvoin.
En kyllä vaihtaisi nykyistä työtäni tuollaiseen pienipalkkaiseen työhön, mutta jos olisi pakko, niin etsisin mahdollisimman nopeasti oikeita töitä jostakin.
Kelpaisi hyvin jos voisi itse päättää työajat ja päivät. Tekisin voinnin mukaan n. 0-15h viikossa. Enempään en pysty ja siksi olenkin tk-eläkkeellä.
No eipä oo kovin häävi tuntipalkka.
Olisihan se 6.60e enemmän tunnissa mitä saan nyt. Työkykyä se ei tuo kuitenkaan yhtään enempää.
Minä sain viimeksi palkkaa 20 euroa tunti. Siivosin monta isoa varastoa ja teollisuushallia. Tein työn pimeesti. Työssä kesti 5 viikkoa joten sain 3000 euroa.
Ei kai noin pieniä tuntipalkkoja ole lähes missään?
Tekisin kolmepäiväistä viikkoa, jolloin pääsisin suurin piirtein nykyiseen tulotasoon.
Tuohan on jonkin siivoojan tuntipalkka?
Meillä kesäapulaiset sai 16,80€ tunti, eikä tuo juuri sen parempi palkka kyllä ole.
Harjoittelijan palkoilla? Tekisin 0 tuntia viikko. Oikeita töitäkin on olemassa.
Olen tunnistanut itseni artistiksi, koodariksi ja musiikin tekijäksi omissa koti oloissa, teen kun on vibat.
Tietokoneita on myös kiva korjailla ja kasailla koti oloissa, mutta sillä ei pääse rikastumaan, tosin eipä ole ahne olotilakaan.
Olen introvertti, pärjään ja viihdyn itsenäisesti.
Äh, teillä meni nyt pointti ohi. Tarkoitin, maksimoitteko rahan vai vapaa-ajan.
En tarkoittanut verrata nykyiseen palkaanne.
Ap
Tekisin täyttä viikkoa, mutta liukuvalla työajalla, jotta ennätän hoitaa myös perheeni ja sukulaisten asioita toimistoajan puitteissa.