Iltalehden jutut nykyään kuin mielenvikaisten tekemiä
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ala-arvoista roskaa. Oli pakko kuitenkin vilkaista.
En suostu tollaisesta roskasta maksamaan, mutta kaverin puolesta kyselen, että oliko siitä jättikäärmeestä kuvia?
Jätin iltapaskat pois jo aikoja sitten. Valitettavasti sama meno alkaa vallata jo Yleäkin.
Hulluksi on mennyt, kun seiskasta voi lukea enemmän asiauutisia kuin iltapökäleistä.
Kammottavaa roskaa, mutta pakko se oli tilata vuodeksi kun laittoivat minulle erikoistsrjouksen.
Kyllä nyt riittää luettavaa!
Älyttömiä myös on nuo kaikki taudeilla pelottelut. Kovan viikon illassa oli taannoin kooste tautikavalkaadista iltalehdessä ja meinasin nauruun kuolla. Olen 75 v ja mulla on ollut kaikki ne oireet, jotka johtavat kuolemaan ihan tuossa tuokiossa. Saa nähdä, miten mummon käy🤯
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden toimittajat ihan uunoja, eivät osaa edes kirjoittaa kunnolla.
Tämä, luen iltiksen aamulla ihan nauraakseni tyhmille kieliopivirheille. Aivan hirveää tekstiä. Sanajärjestykset miten satuu yms.
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään kun nämä iltalehdet myy raflaavilla otsikoilla ja te luette!
Mistä muuten olisit sinäkään nuo otsikot poiminut!?
Kyllä he tietävät mikä kensaan menee kuin häkä. Tuotto on taattu.
Minä en ole näitä roskalehtiä avannut vuosiin enkä joudu otsikoitakaan edes vahingossa lukemaan esim kaupan kassalla missä ne kirkuvat isoin otsikoin sillä en asu Suomessa. Jokainen jolla hiukankaan älliä ja yleissivistystä on ei tuohon roskaan koske.
Otsikot voi selata ihan klikkaamatta ja minä käyn ne läpi saadakseni päivän naurut mielipuolisia otsikoita lukemalla. Näytän niitä koululaisille esimerkkinä siitä, miten ei pidä kirjoittaa🤣
"X kommentoi kohua"
Kommentti?
"En kommentoi"
;D