Mies tapaillut vuoden toista naista mutta ei suostu tunnustamaan suhdetta
Älytöntä, ihan kuin se muuttaisi mitään, kun kuitenkin viettää tosi paljon aikaa muualla.
Sitten naiset vielä sanoo, että puhumalla asiat selviää. Miten niin?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on miehellä kaiken mainitsemasi lisäksi tietysti se ongelma, että hänellä on nyt nainen pitämässä kodista ja lapsista huolen kun hän voi nauttia tästä toisesta naisesta rauhassa ja heillä voi olla mukava ja ihana lapsivapaa elämä yhdessä ilman arjen paineita. Heti jos ero tulisi tai kuviota jotenkin selkiinnytettäisiin niin sieltä saattaa tulla omat lapset riesaksi, arki hänen ja toisen naisen suhteeseen ja työs valua sieltä vaimon niskasta hänen päälleen eikä hän halua vastuuta, eikä lapsia eikä mitään ikävää mitä vaimo siellä kotona nyt tekeekin sillä aikaa kun hän nauttii perheettömästä elämästään.
Aika typerä mies, lisääntyy vaikka ei halua perhettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviseinäkiisto toimii aina vaikka jäisi rysän päältä kiinni. Ei kaasuvalottamisesta turhaa niin paljoa kirjoiteta.
Kiviseinää ja kaasuvaloa noin lyhyessä viestissä. Jos olisit kirjoittanut ihan normi suomenkielellä, niin ihmiset ymmärtäisi?
Eikö kiviseinä ja kaasuvalo ole suomenkielisiä sanoja? Onko sinulla jokin aivohalvaus käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviseinäkiisto toimii aina vaikka jäisi rysän päältä kiinni. Ei kaasuvalottamisesta turhaa niin paljoa kirjoiteta.
Kiviseinää ja kaasuvaloa noin lyhyessä viestissä. Jos olisit kirjoittanut ihan normi suomenkielellä, niin ihmiset ymmärtäisi?
Viestini oli suunnattu vähintäänkin normaaliälyllä varustetuille aikuisille, ei sinulle.
Oi oi, oikein on 365 päivää puuhastellut selkäsi takana, katso peiliin, mitä näet, typerän naisen jota kuuluukin pettää!
Ihme tossuja täälläkin. "En antaisi toisen naisen voittaa!" Anteeksi mitä 🤣 kuin suoraan jostain typerästä teinisarjasta. Tuommoiset naiset ansaitseekin kärsimyksensä surkean ukkonsa kanssa.
Ukko luiskaan vaan, varmasti järkytys mutta selviät kyllä. Puhumaan ei voi pakottaa, puhumattomuuden kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Itse menisin tooosi pitkään pariterapiaan. Sen jälkeen jatkaisin avioliittoa. En antaisi toisen naisen voittaa.
Se toinen nainenhan nimenomaan häviää tuossa kun saa itselleen petturin. Ainoa keino voittaa tuossa tilanteessa on jättää mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menisin tooosi pitkään pariterapiaan. Sen jälkeen jatkaisin avioliittoa. En antaisi toisen naisen voittaa.
Se toinen nainenhan nimenomaan häviää tuossa kun saa itselleen petturin. Ainoa keino voittaa tuossa tilanteessa on jättää mies.
Eipäs kun jatkaa elämää ja hankkia pari lasta lisää. Vaimolle lisäksi optio rakastajaansa vuoden ajaksi, kun sopiva henkilö löytyy.
Toinen nainen eläköön fantasioineen vuokra-asunnossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo käsitys sinulla voittamisesta, miten tuollainen mies voisi olla mikään palkinto?
En hyväksyisi, että tuollainen nainen voittaa. Rakastaisin miestä, vaikka vihaisin hänen tekojaan.
Minä en tuhlaisi rakkautta ihmiseen, joka kohtelee minua huonosti.
Mitä se rakkaus sinulla sit on? Mulle se on tunnetila ja en sitä itse pysty sääntelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se toinen nainen mitään oikeasti mitään voita jos tuollaisen incelin saa itselleen
Miten mies joka panee kahta eri naista yhtäaikaisesti voi olla tahdonvastaisessa selibaatissa? :D
Gaslight on muuten suomeksi kaasulamppu. Aivan kuten electric light on sähkölamppu. Harvoin me kutsumme lamppuja valoiksi.
Anteeksi niin kuin mitä?