Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tapaillut vuoden toista naista mutta ei suostu tunnustamaan suhdetta

Vierailija
10.09.2024 |

Älytöntä, ihan kuin se muuttaisi mitään, kun kuitenkin viettää tosi paljon aikaa muualla.

Sitten naiset vielä sanoo, että puhumalla asiat selviää. Miten niin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin tooosi pitkään pariterapiaan. Sen jälkeen jatkaisin avioliittoa. En antaisi toisen naisen voittaa.

Outo käsitys sinulla voittamisesta, miten tuollainen mies voisi olla mikään palkinto? 

En hyväksyisi, että tuollainen nainen voittaa. Rakastaisin miestä, vaikka vihaisin hänen tekojaan.

Mahdatkohan kuitenkin olla petturimies itse, ja yrität nyt kaasuvalottaa naisia antamaan anteeksi anteeksiantamattomia tekoja? 

Olen nelikymppinen perheenäiti. Saman miehen miehen kanssa 19 vuotta.

Aivan, tiedämme, että olet hirveän omistautunut ja käyttänyt valtavasti aikaa virheesi te

Anteeksi niin kuin mitä?

Vierailija
22/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on miehellä kaiken mainitsemasi lisäksi tietysti se ongelma, että hänellä on nyt nainen pitämässä kodista ja lapsista huolen kun hän voi nauttia tästä toisesta naisesta rauhassa ja heillä voi olla mukava ja ihana lapsivapaa elämä yhdessä ilman arjen paineita. Heti jos ero tulisi tai kuviota jotenkin selkiinnytettäisiin niin sieltä saattaa  tulla omat lapset riesaksi, arki hänen ja toisen naisen suhteeseen ja työs valua sieltä vaimon niskasta hänen päälleen eikä hän halua vastuuta, eikä lapsia eikä mitään ikävää mitä vaimo siellä kotona nyt tekeekin sillä aikaa kun hän nauttii perheettömästä elämästään.

Aika typerä mies, lisääntyy vaikka ei halua perhettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviseinäkiisto toimii aina vaikka jäisi rysän päältä kiinni. Ei kaasuvalottamisesta turhaa niin paljoa kirjoiteta.

Kiviseinää ja kaasuvaloa noin lyhyessä viestissä. Jos olisit kirjoittanut ihan normi suomenkielellä, niin ihmiset ymmärtäisi?

Eikö kiviseinä ja kaasuvalo ole suomenkielisiä sanoja? Onko sinulla jokin aivohalvaus käynnissä? 

Vierailija
24/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviseinäkiisto toimii aina vaikka jäisi rysän päältä kiinni. Ei kaasuvalottamisesta turhaa niin paljoa kirjoiteta.

Kiviseinää ja kaasuvaloa noin lyhyessä viestissä. Jos olisit kirjoittanut ihan normi suomenkielellä, niin ihmiset ymmärtäisi?

Viestini oli suunnattu vähintäänkin normaaliälyllä varustetuille aikuisille, ei sinulle.

Vierailija
25/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, oikein on 365 päivää puuhastellut selkäsi takana, katso peiliin, mitä näet, typerän naisen jota kuuluukin pettää!

Vierailija
26/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tossuja täälläkin. "En antaisi toisen naisen voittaa!" Anteeksi mitä 🤣 kuin suoraan jostain typerästä teinisarjasta. Tuommoiset naiset ansaitseekin kärsimyksensä surkean ukkonsa kanssa.

Ukko luiskaan vaan, varmasti järkytys mutta selviät kyllä. Puhumaan ei voi pakottaa, puhumattomuuden kokenut.

Vierailija
27/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin tooosi pitkään pariterapiaan. Sen jälkeen jatkaisin avioliittoa. En antaisi toisen naisen voittaa.

Se toinen nainenhan nimenomaan häviää tuossa kun saa itselleen petturin. Ainoa keino voittaa tuossa tilanteessa on jättää mies.

Vierailija
28/31 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainenhan nimenomaan häviää tuossa kun saa itselleen petturin. Ainoa keino voittaa tuossa tilanteessa on jättää mies.

Eipäs kun jatkaa elämää ja hankkia pari lasta lisää. Vaimolle lisäksi optio rakastajaansa vuoden ajaksi, kun sopiva henkilö löytyy. 

Toinen nainen eläköön fantasioineen vuokra-asunnossaan.

Vierailija
29/31 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo käsitys sinulla voittamisesta, miten tuollainen mies voisi olla mikään palkinto? 

En hyväksyisi, että tuollainen nainen voittaa. Rakastaisin miestä, vaikka vihaisin hänen tekojaan.

Minä en tuhlaisi rakkautta ihmiseen, joka kohtelee minua huonosti.

Mitä se rakkaus sinulla sit on? Mulle se on tunnetila ja en sitä itse pysty sääntelemään.

Vierailija
30/31 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toinen nainen mitään oikeasti mitään voita jos tuollaisen incelin saa itselleen

Miten mies joka panee kahta eri naista yhtäaikaisesti voi olla tahdonvastaisessa selibaatissa? :D

Vierailija
31/31 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaslight on muuten suomeksi kaasulamppu. Aivan kuten electric light on sähkölamppu. Harvoin me kutsumme lamppuja valoiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi