Kokoomuksen unelmasta tuli totta: sairaaloita ja kouluja suljetaan, köyhiä kyykytetään
Ja yksityisille sote-firmoille kaadetaan satoja miljoonia! Ja saatiin oluen veroale! Kyllä nyt kelpaa!
Kommentit (35)
Tänään Jyväskylä ilmoitti aloittavansa yt-neuvottelut: 400 saa kenkää. Ensi viikolla muut suuret kaupungit seuraavat perässä.
No täällähän persut ilakoivat jo kauan sitten ettei tukiaiset tätä maata pyöritä... Kuinkas kävikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVAn tutkimuksen mukaan 13 prosenttiyksikköä suomalaisista lähinnä PS ja Koko kannattajista ei kannata hyvinvointivaltiota vaan haluavat itänaapurityyppisen pahoinvointivaltion.
Laukesitko kun kirjoitit tuon fantasiasi?
Pimeä tyyppi
Vierailija kirjoitti:
EVAn tutkimuksen mukaan 13 prosenttiyksikköä suomalaisista lähinnä PS ja Koko kannattajista ei kannata hyvinvointivaltiota vaan haluavat itänaapurityyppisen pahoinvointivaltion.
Hyvinvointivaltio on ihan jees, kunhan vassarit ja muut naiset osallistuisivat kuluihin.
Nyt nettomaksajia on liian vähän.
Eihän sinun tarvitse kuin valehdella ja pääset hoitoon, vaikka et olisi tehnyt mitään muiden hyväksi. Taidat olla joku wannabevassari.
Tällä tolkuttomalla veroasteella saa nykyään niin surkeat palvelut että itse ruvennut miettimään että kaikille parempi kun koko järjestelmä ajetaan alas, verot tiputetaan ihan minimiin ja ihmiset saavat itse päättää mihin rahansa laittavat
Näin se aina menee leikataan sieltä mistä tuntuu. Kuntia on 309 voisi yhdistää ja niissä 400 000 kovapalkkaista konttoristia. Siihen kaiken muun julkisen tuhlaamisen harjanvarsiin milloin mihinkin. Ideologista köyhien kyykytystä siitä on kyse.
hienosti meni Sannan sote-uudistus, järjestelmä romahtaa ihan itsestään 😀
Suomen ei pitäisi olla euroopan pohjois-korea vaan euroopan pikku-amerikka jossa vapaus ja vastuu sekä oikeus olla omanlainen on elämisen perusasioita. Kulttihenkisyys,kateus, ja viha ihmisten erilaisuutta kohtaan saa Suomen uppoavan laivan nopeasti pohjalle.
Julkista sektoria leikataan. Vihdoin.
Mikä olikaan ongelma? Että joudutte etsimään oikeita töitä?
Kokoomus henkilö liikenne onnettomuudessa. Juma mun puolen miljoonan bemari on ihan muusina. Rauhoittukaa te murehditte liikaa autoa kun teillä on vasen käsikin irti. Ei saatana mun sadantonnin roleksi meni siinä.
Vierailija kirjoitti:
Julkista sektoria leikataan. Vihdoin.
Mikä olikaan ongelma? Että joudutte etsimään oikeita töitä?
Konkurssissa kärvistelevältä yrittäjältäkö niitä oikeita töitä haetaan? Vai perustetaanko oma, kun asiakkailla ei ole rahaa maksaa edelllisellekään?
Niinpä. Tämän pystyi kuka tahansa ihan tavallinen ihminen ennustamaan. Kumma, kun ei kukaan valtiovarainministeriön asiantuntijoista ole tullut ajatelleeksi, että kun kiristetään viimeisetkin eurot alemman tulotason ihmisiltä pois, niin ei rahat riitä minkäänlaiseen kulutukseen - hyvä että edes ruokaan. Eivätkö hallituksen suojeluksessa olevat eniten tienaavat korvaakaan kulutusvajetta?