Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon muistutat ulkonäöllisesti sukulaisiasi?

Vierailija
09.09.2024 |

Näytätkö ihan vanhemmiltasi tai sisaruksiltasi tai serkuiltasi? Mä näytän tosi paljon kahdelta serkulta 😃

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt ukkini nenän, mitä on vahvistanut, että mummollani on hyvin samanlainen. Se on koko isänpuoleisen sukuni tunnusmerkki kolmanteen polveen saakka niin miehillä kuin vähän hillympänä naisilla. Neljäs sukupolvi on jo vähän erinäköistä.

Vierailija
2/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, ihmettelen miten voi olla edes sukua kun itse ei ole millään tavalla samannäköinen muiden kanssa. Tasan ei ole mennyt ulkonäkögeenit :(( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo näyttää ihan kahdelta serkulta vai lienenkö kännissä.

Vierailija
4/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä en ollenkaan, mutta on käynyt parikin kertaa että jotkut ihan vieraat ihmiset on tullut kysymään oletko X:n sisko tai lapsi kun olet ihan näköinen. Kaipa sitten näytänkin samalta kuin äiti ja siskot vaikken sitä itse näe.

Vierailija
5/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän enemmän serkultani kuin sisaruksiltani.

Vierailija
6/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolta paljon ja isänpuolelta laatikkoleuka.

Vierailija
7/7 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kuulemma olen kuin kopio isoisoäidistäni. En ole koskaan häntä tavannut, ja meillä vain yksi valokuva hänestä. Kuulemma persoonalisuutemmekin on samanlainan ja mikä hauskinta: molemmat meistä vähtä välitti pukeutumisesta, eli on periaate, että vaatteet käytetään loppuun asti. Minulle ei ole mitään näitä kerrottu koskaan, asia tuli ilmi jossain muussa yhteydessä, kun naureskelin, että minä taidan olla meidän suvun rääsyläinen. Tyypit sitten nauresekelivat, että olet niin samanlainen kuin "aino" (nimi muutettu), että jos ei oltaisi krisitttyjä, niin väitettäisiin, että olet hänen reinkarnaationsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi