Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni pettää baarireissuilla?

Vierailija
10.02.2007 |

Lähes jokakerta kun itse olen baarissa niin ne jotka yrittää iskeä on varattuja tai sitten muutenvaan pitävät sormusta. Onko se sitten vaan nykypäivää että ei sellasta vanhan ajan parisuhteita enää pahemmin ole vaan juostaan vieraissa kun tilaisuus aukenee????

M:32

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siis flirttailtua, mutta harvoin se on pidemmälle mennyt.

Vierailija
2/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, hänellä on siihen lupakin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko ehtinyt esiksi pettää ja nyt miehellä lupa myös siihen.

Aika tunteetonta touhua?

Vierailija
4/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tätänykyään myös baareissa, tuntuu että naiset hakee enemmän ns noitoa kuin miehet vaikka varattuja on. Eletäänhän nykyään sitä vapaan seksin aikaa, nadaan missä vaan ja ketä vaan?

Vierailija
5/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai oletko ehtinyt esiksi pettää ja nyt miehellä lupa myös siihen.

Aika tunteetonta touhua?

Mietin asiaa niin, että mitä minä hyödyn siitä, että vaadin miehen harrastavan seksiä vain minun kanssani?? Mielestäni en mitään. Juu, toki on seksitauteja, mutta luotan mieheni käyttävän kondomia. Mielestäni voin siihen hyvin luottaa, jos vaatisin uskollisuutta, luottamistahan sekin olisi. Mieheni ei ole pyytänyt tätä " vapautta" vaan aloite tuli minulta.

3

Vierailija
6/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidosti välittää ja rakastaa niin ei todellakaan halua että kumppani harrastaa seksiä muidenkanssa. En minä ainakaan sitä hyväksyisi missään tilanteessa. En voisi esim illalla mennä naiseni viereen jos se juuri on pannut jotain toista. Pelkkä ajatuskin saa karvat nousemaan.

Vierailija
7/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aidosti välittää ja rakastaa niin ei todellakaan halua että kumppani harrastaa seksiä muidenkanssa. En minä ainakaan sitä hyväksyisi missään tilanteessa. En voisi esim illalla mennä naiseni viereen jos se juuri on pannut jotain toista. Pelkkä ajatuskin saa karvat nousemaan.

Itsekin sen sanoit, " en minä ainakaan" . Yleinen moraali ei hyväksy minun ajatusmalliani, mutta kuka sinä olet määrittelemään kenenkin todellisia tunteita? Mistä tiedät tunteeni paremmin kuin minä?

*3

Vierailija
8/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkomahooli vie niin miestä kuin naista. Itse olen suuteluun asti pässyt sitten on jo joku jarru iskenyt päälle. Kimpassa on oltu miehen kanssa vasta 7 vuotta, mutta kyllä sitä huomiota saa erilailla vierailta miehiltä kuin omalta. Flirttailu on hiton kivaa, mutta seksin asti ei taitaisi rahkeet rittää. On se sen verran nöyryyttävää toisellekin osapuolelle.

Luulen ettei miehet ja naiset tule koskaan ymmärtämään toisiaan niin hyvin että parisuhteet saataisiin toimimaan täydellisesti. Joko on niin ettei nainen anna tai mies halua. Sitä paitsi luulen, että kun täälläkin jotkut miehet rutisee ettei vaimo anna niin kannattaisi tutustua niihin omiin seksitaitoihin ensin. Jospa siitä vaomosta ei TUNNU miltään!

Vierailija
9/9 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun molemmat saa panna ketä haluaa? Vai onko se sitä niin muodissa oleva avoin suhde. Omasta mielestä jos pystyy kumpanille antaa luvan panna toista niin ei aidosti toisesta välitä.