Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kirkan kuolinsyy jo saatu selville?

Vierailija
10.02.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut mikä kuollut, levätköön rauhassa.

Vierailija
2/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaiset sanoivat, että tieto tullaan julkistamaan kunhan ruumiinavausraportti saapuu. Kirkan veli Ykä sanoi, että Kirka ei kärsinyt tai tuntenut yhtään kipuja, joten oliskohan jokin aivoverenvuoto tms. Pahalta tuntuu koko juttu kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta navastasi vai? Kirka kuoli kotonaan nukkuessaan ja hän oli julkisuuden henkilö, ois aika outoa jos ketään ei kiinnostas eikä kukaan haluais edes tietää miksi hän yhtäkkiä otti ja kuoli tosta vaan. Siinä ei olis mitään logiikkaa. Ei kaikki elä täällä säkki päässä, minua kiinnostaa myös tietää miksi Anna Nicole Smith kuoli. Jos se ei sua kiinnosta, pitäskö sen merkitä sitä että ketään muutakaan se ei sais kiinnostaa?

-ap.

Vierailija
4/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis kun on haudattu niin avaus on tehty jossa syy selvinnyt. Ehkä omaiset ei halua kertoa..? Ainoastaan näyte vastaukset saattaa olla tulematta, mutta silloin syynä esim. lääkkeet, alkoholi, huumeet.

Vierailija
5/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei täällä ole sitten tietoo senkummemin. Minä itse veikkaan sydänkohtausta.

-ap.

Vierailija
6/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin matimeikäläisillä voi mennä jopa puolivuotta että todellinen syy on selvillä..t.yksil äheisensä yllättäin menettänyt:((

Vierailija
7/7 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääke ym. kuolemissa jodutaan odottamaan vastauksia pidempään.

sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän