Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita kosmetiikkasarjoja myydaan kotikutsuilla? Sain kutsun, mutta emanta ei voi kertoa etukateen valmistajaa. Haiseeko verkostomarkkinoinnille? Tarjolla myos koruja.

Vierailija
10.02.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan sen -30% alennusta normaalihinnasta ja tilaan itse netistä tuotteita jotka on tosi hyviä Mut minä kerroin tuossa noita faktoja, siksi, että olen nähnyt oikeiden ihmisten tekevän rahaa kyseisellä toiminnalla. Irtisanoutuvan töistä ihan oikeasti kun rahan takia ei enää ole tarvinut käydä!. Mutta työtä se vaatii!! Ja joku sanoi tuosta pyramidisysteemistä, ei se ole sitä,et voi tienata " hommaamalla" hyvät tyypit tekemään työn puolestasi siitähän on kyse! Ei kotikutsuista, vaan netistä ostamisessa. enkeissäja Australiassa saat kaiken sieltä kaupasta ruoasta lähtien, mutta tarvit sen ihmisen numeron, joka sinut sinne opasti,jolla voit ostaa..ja siitä hän tienaa " mainosrahat" :) Helppoa eikö?

Vierailija
22/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sääli nähdä kun puhutaan asiasta kuin jotain tiedettäisiinkin. Pyramidi ym..? Ei kyllä ole. Meitä kyllä on niin moneen junaan, osalle riittää kun on työpaikka kitupalkalla tehtaassa ja tavarat saa marketista.

Kun olet vuoden mukana ja teet töitä, ja osallistut koulutuksiin ym, sitten tiedät jo jotain.

Mukana tiukasti, upeasti oleva, eikä entiseen elämään milläään lailla hinku. Nyt elämällä on suunta.

Mutta itsekukin valitsee mitä elämältään haluaa.

Me vaimoni kanssa enemmän.

Itse saan toimeentuloni työstä, ja olen onnellinen. Mitäpä minä enemmällä, näinkin olen onnellinen. Jos haluan lisää, teen enemmän töitä, en mene verkostomarkkinointiin. En ole sen tyyppinen ihminen, vaikka hyvä myyjä ja markkinointihenkinen olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne " kelpaa" kukaan tietty, vaan vapaasti on aloitusmaksulla mahdollista kaikkien kokeilla minkälaisen bisneksen itselleen siitä saisi. t.jäsen edelleen

Vierailija
24/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elättää itseni ja perheeni tekemällä työtä, joka on eettisesti kestävää ja jolla on tarkoitus. En halua tukea heikompia riistäviä pyramidihuijauksia millään tavalla, vaikka siitä hyötyisinkin. Minun moraalini mitta ei ole raha.

Vierailija:

Sääli nähdä kun puhutaan asiasta kuin jotain tiedettäisiinkin. Pyramidi ym..? Ei kyllä ole. Meitä kyllä on niin moneen junaan, osalle riittää kun on työpaikka kitupalkalla tehtaassa ja tavarat saa marketista.

Kun olet vuoden mukana ja teet töitä, ja osallistut koulutuksiin ym, sitten tiedät jo jotain.

Mukana tiukasti, upeasti oleva, eikä entiseen elämään milläään lailla hinku. Nyt elämällä on suunta.

Mutta itsekukin valitsee mitä elämältään haluaa.

Me vaimoni kanssa enemmän.

Vierailija
25/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan vaan " tarjotaan" mahdollisuutta kaikille,eikä riivata ketään:) Jos ei kiinnosta, hyvä kun sen sanoo suoraan.

Vierailija
26/26 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko illan teema olikin vain myydä amwayta, ei siis mitään tuotteita.

Tuli lukuja jos vaikka minkälaisia ja että onkin ihmeellistä! Ja PAALJON rahaa, ihan huomaamatta.

Kiitos ei, en innostunu.