Mita kosmetiikkasarjoja myydaan kotikutsuilla? Sain kutsun, mutta emanta ei voi kertoa etukateen valmistajaa. Haiseeko verkostomarkkinoinnille? Tarjolla myos koruja.
Kommentit (26)
voinut kertoa mitään etukäteen. Oli jokin kultti-tyylinen homma. En tajua ihmisiä jotka lähtee tollaisiin älyttömyyksiin. Lupaavat kuut ja taivaat! Ostetaan tavarat omasta kaupasta hoettiin, oli kosmetiikkaa yms.Älä vaan mene,
Vierailija:
voinut kertoa mitään etukäteen. Oli jokin kultti-tyylinen homma. En tajua ihmisiä jotka lähtee tollaisiin älyttömyyksiin. Lupaavat kuut ja taivaat! Ostetaan tavarat omasta kaupasta hoettiin, oli kosmetiikkaa yms.Älä vaan mene,
Jos tietäisin tuotemerkin ja muutenkin kutsujen luonteen, menisin mielelläni!
Haiskahtaa sen verran epäilyttävälle, että minä ainakin jättäisin väliin.
kerran Amwayn esittelyssä. Outo olo jäi siitä. Tuotteet mielettömän kalliita ja tietenkin " aivan ainutlaatuisia ja ilman niitä ei voi suurin piirtein elää terveellistä ja hyvää elämää" . En ostanut mitään.
kossa porukka alkaa kaatuilla ja hokea monotonisesti " Amway...Amway. sen verran fanaattista oli esittely, hurmoksessa puhuttiin, ja taas pari ...no, hölmöä hurahti. eikä tarvitse maksaa kuin 119 e, että saa tunnukset ja saa ostaa sikakalliita kamoja jostain ulkomailta...jee jee, mutta pian kaikilla on asuntolainat maksettu ja osake joka kaupungissa.
kalliita kun mitkä! ihan vastaavia ja mulle tarpeeksi hyviä saa puolet halvemmalla muualta!
Mä ainakin googletin esittelyn jälkeen ja tulokset oli aika negatiivisia amwayn kannalta. Vai pitää ne meikkikutsujakin, huh huh. Meille ei kerrottu ees tuotteiden hintoja, mut siitä päättelin et kalliita ovat,
Tuotteet on kylläkin ihan hyviä ja halpojakin jos alkaa ILH:ksi tai jäseneksi! Jäsenyys maksaa 30¿ vuodessa (ei tarvi maksaa jos tilaa vuodessa sen verran, jos 60¿ vuodessa ei tarvi ens vuonna maksaa, jne). Mutta ei tätä jäsenyyttä sinulle tulla tarjoamaan! Sinut yritetään saada myyjäksi, ostamaan aloituspaketti joka koosta riippuen maksaa maltaita!
Jos päätät mennä ja tykästyt tuotteisiin, kysy piruuttasi tuota jäsenyyttä. Tuotteet on n. 30% halvempia!
Kutsuilla piirrellään pylpyröitä fläppitauluun ja selitetään että ei tämä ole pyramiidi! Kallista päätäsi sivulle, kyllä se on pyramiidi, se on vaan kaatunut toiselle kyljelleen!
Jos ei etukäteen voi sanoa, mistä on kysymys, niin sitten on touhu kyllä liian omituista. Itse olen myös törmännyt Amwayhin, enkä voi suositella. Myyntityyli ja ideat eivät olleet hyviä, siis se höyryäminen ja ihannointi.
Oli tosi kiva jutella, juteltiin ummet lammet, omista kuulumisista vuosien varrella jne jne. Oli oikein hyvä mieli puhelun aikana, että hyvä, kun toiset saa aikaseks soitella ja pitää yllä vanhoja tuttavuuksia. Kunnes.
" Oli mulla hei ihan asiaakin. " Ja alkoi Amway-tarina. Tipahdin korkeelta ja vieläkin on ihan hölmö olo. Sehän yritti vaan värvätä mua siihen verkostomarkkinointiroskaan! Kiva oli siinä sitten venkoilla että kiitos mutta ei kiitos ja palaillaan asiaan myöhemmin. Ei siis ees kutsunut millekään kotikutsuille vaan ihan oli värväämässä niihin myyntihommiin, kun siinä sitä vasta tienaa ja kaikki on niin superia.
Tuli just sellanen fiilis, että haluaa vain hyötyä muuten ei pidetä yhteyttä! En lähtenyt mukaan, sen jälkeen ei ole mitään kuulunut!
Tiesittekö, että Microsoftin jälkeen maalman toiseksi eniten miljonäärejä tehnyt yritys on amway? Amwaylla on maailman myydyimmät vitmiinit? Maailman kolmanneksi myydyimmät pesuaineet? Maailman suurin verkkokauppa Australiassa? Yritys on toiminut yli 40 vuotta..siinä mun mielestä ei ole mitään hämärää,ja ei en olei tse amwayssa vaan monet läheiset ja olen nähnyt heidän tienaavan. Jatämä on faktaa jonka voitte itse tarkistaa:)
Niin ja tuotteilla on palautusoikeus kolme kuukautta, riippumatta siitä oletko käyttänyt..eli ei voi olla huonoja. t.edellinen:)
Sääli nähdä kun puhutaan asiasta kuin jotain tiedettäisiinkin. Pyramidi ym..? Ei kyllä ole. Meitä kyllä on niin moneen junaan, osalle riittää kun on työpaikka kitupalkalla tehtaassa ja tavarat saa marketista.
Kun olet vuoden mukana ja teet töitä, ja osallistut koulutuksiin ym, sitten tiedät jo jotain.
Mukana tiukasti, upeasti oleva, eikä entiseen elämään milläään lailla hinku. Nyt elämällä on suunta.
Mutta itsekukin valitsee mitä elämältään haluaa.
Me vaimoni kanssa enemmän.
Tuotteet on oikeesti hyviä, mut en ymmärrä firman palvontaa! Jos sulla on hirvittävän paljon hyväuskoisia kavereita aj älyttömästi ylimääräistä aikaa niin miksi ei toimisi!
Lotossaki on moni rikastunu mutta ei sitä tuolla tavalla palvota!
En taida olla oikein firmalleni uskollinen! ;)
luotaantyöntävää. mulla ainakin nousee karvat pystyyn, kun joku alkaa puhua asiasta!
persoonallisuushäiriöiset henkilöt, kunhan vaan haluaa enemmän?
Typerän kuuloista enkä mennyt