Mitä olette syöneet tänään?
Kommentit (28)
Ruisleipää, juustoa, makkarasoppaa, muutama lusikallinen kiisseliä, hedelmiä.
Persumaisen aterian. Söin sanani.
Pinaattikeittoa, leipää, porkkanoita, tuorepuuroa, hedelmiä ja raejuustoa.
Pastasalaattia noin kaksi desiä, kymmenisen irtokarkkia.
4 viipaletta ruisleipää, kaksi tomaattia, lasillinen omenamehua ja kolme kuppia kahvia. Fyysinen sairaus, ei nälän tunnetta enkä muista aina syödä.
Vierailija kirjoitti:
Riisipuuroa, herkkutatteja voissa paistettuna ja ruisleipää. Iltapala lienee 4 viljan puuroa ja mustikkahilloa. Illemmalla käyn tsekkaamassa katiskan ja huominen ruoka on joko kalaa tai sieniä jos niitä sattuu löytymään. Jos saalis nolla, otan pakastimesta kantarelleja ja keitän perunoita. Puuroa ja marjoja syön päivittäin. Omenoitakin olen saanut ilmaiseksi kun tuttavien puut ovat olleet ahkeria. Pienellä rahalla ja itse aktivoituen köyhempikin saa "herrojen herkkuja".
Tämä.
En vielä mitään, mutta juusto-porkkanasämpylät menevät ihan just uuniin 😋
Riisipuuroa, herkkutatteja voissa paistettuna ja ruisleipää. Iltapala lienee 4 viljan puuroa ja mustikkahilloa. Illemmalla käyn tsekkaamassa katiskan ja huominen ruoka on joko kalaa tai sieniä jos niitä sattuu löytymään. Jos saalis nolla, otan pakastimesta kantarelleja ja keitän perunoita. Puuroa ja marjoja syön päivittäin. Omenoitakin olen saanut ilmaiseksi kun tuttavien puut ovat olleet ahkeria. Pienellä rahalla ja itse aktivoituen köyhempikin saa "herrojen herkkuja".