Oon nyt viettänyt aikaa exän kanssa eron jälkeen...mistä tiedän palatakko yhteen?
Exä rakastaa mua hurjasti ja haluaa yhteen. Itse epäröin ja mietin. Ollaan parhaita ystäviä ja hän ei halua olla ystävä jos emme ole yhdessä. On minulla tunteita mutta riittääkö ne. Monet asiat ärsyttää. Mm exän asunnosa sotkuista ja liikaa tavaraa ja sitten muutenkin hänen pitäisi käydä parturissa ja ostaa uusia vaatteita. Samat asiat mitkä ärsytti yhdessä ollessamme 25v
Mutta en kyllä tässä iässä tule löytämään ketään hyvää enää. Ja jos olisimme exän kanssa yhdessä niin ei olisi rahahuolia mitä nyt on. Lisäksi lapsilla olisi taas yhteinen koti.
Kommentit (40)
Enää? Tämä rakas entinen kumppanisi oli hyvä? Kävikö aikoinaan samalla tavalla, tyydyit häneen kun muutakaan ei ollut tarjolla?
Haluaako ne lapset yhteistä kotia? Minä huusin lähes ääneen koko lapsuuteni ettekö te jo tajuaisi erota.
Mikä teitä naisia vaivaa litoo vaan noista äijistä. Munkin yks kaveri on ottanut eron äijästään, otti oman kämpän, mutta asuu edelleen sen kanssa ja harrastaa seksiä sen kanssa. Siis jotain rajaa. Sama kaikki paskat tapailumiehet v*ttuun. Ennemmin yksin kuin väärän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Enää? Tämä rakas entinen kumppanisi oli hyvä? Kävikö aikoinaan samalla tavalla, tyydyit häneen kun muutakaan ei ollut tarjolla?
Oli eka poikaystäväni ja eka mies ehdokas. Olin entinen koulukiusattu ja itsetunto oli huono. Tosin ei se nytkään parempi ole
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko alkoholistin, narsistin tms. lapsi? Lapsuuskoti ei ole ollut normaali turvallinen koti, kun edes mietit moista. Onko järkevämpää etsiä aina huono kainalosauva vai opetella kävelemään omilla jaloilla?
Ja entä miehen lapsuus? Kaksi läheisriippaa löytänyt toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli eka poikaystäväni ja eka mies ehdokas. Olin entinen koulukiusattu ja itsetunto oli huono. Tosin ei se nytkään parempi ole
Ap
Siis eiks kukaan muu oo pannu sua ??
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia vaivaa litoo vaan noista äijistä. Munkin yks kaveri on ottanut eron äijästään, otti oman kämpän, mutta asuu edelleen sen kanssa ja harrastaa seksiä sen kanssa. Siis jotain rajaa. Sama kaikki paskat tapailumiehet v*ttuun. Ennemmin yksin kuin väärän ihmisen kanssa.
Läheisriippuvuus.
"Mies rakastaa hurjasti" = tarvitsee siivoojan ja kodinhoitajan. No jos se on sulle ok, niin siitä sitten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäisikö sinun työstää sitä ensin ja sitten vasta etsiä suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko alkoholistin, narsistin tms. lapsi? Lapsuuskoti ei ole ollut normaali turvallinen koti, kun edes mietit moista. Onko järkevämpää etsiä aina huono kainalosauva vai opetella kävelemään omilla jaloilla?
Kuten sanoin, suhteessa on kaksi aikuista lasta joiden säröt osuu kivasti yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, suhteessa on kaksi aikuista lasta joiden säröt osuu kivasti yhteen.
Ja sitten ihmetellään, kun lapset voivat pahoin.
Käyttäjä6094 kirjoitti:
"Mies rakastaa hurjasti" = tarvitsee siivoojan ja kodinhoitajan. No jos se on sulle ok, niin siitä sitten vaan.
Mä taas käsitin ton juuri päinvastoin niin että mies tarvii naisen joka ei joka pölyhiukkisesta ja tuhnnurkkauksesta niuhoota .
"Eksän kanssa yhteen palaaminen on sama kun tunkis paskan takaisin perheeseen."
Vierailija kirjoitti:
No hyvin pikkuiset asiat hänessä sua ärsyttää jos tosiaan luettelit kaikki. Pitäisköhän sun tehdä asennemuutos?
Minä lopettaisin treffailun heti kun paljastuisi miehen sotkuinen koti. Valtava turn off. Miksikö? Koska emme voisi edes kuvitella yhteisasumista. Minä en missään sotkukasoissa elä, en kenenkään takia. Kertoo myös uusavuttomuudesta, laiskuudesta ja ylipäätään asenteesta, joka on itselleni suuren suuri turn off.
Aloittaja voi opetella kirjoittamaan sillä aikaa kun miettii asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten erota parhaasta ystävästä?
Ap
Siten, että tekee eron ystävyyden ja parisuhteen välille. Keskittyisit omaan henkiseen kasvuusi (terpia, vertaisryhmät, self help jne) ja lapsiisi.
Olet tuossa tilassa altis kaikenmaailman hyväksikäytölle ja huonoille suhteille.
Vierailija kirjoitti:
Miten erota parhaasta ystävästä?
Ap
Joskus pitää opetella seisomaan omilla jaloilla ja pitää itseään tärkeämpänä kuin sitä, että on ihmissuhteessa. Etsit validaatiota itsesi ulkopuolelta. Siksi olet jäänyt vääntämään ongelmista, kun vihdoin erositte, annoit miehen viedä tavaroitasi ja silti jäit ystäväksi hänen kanssaan. Kannattaa olla itse itsensä paras ystävä eikä ulkoistaa sitä tehtävää kenelle tahansa. Olet kääntänyt selkäsi itse itsellesi ja kaipaat kovasti, että joku toinen kelpuuttaisi sinut, vaikket kelpaa edes itsellesi (kelpaat kyllä, et vaan tiedosta sitä nyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvin pikkuiset asiat hänessä sua ärsyttää jos tosiaan luettelit kaikki. Pitäisköhän sun tehdä asennemuutos?
En pysty elämään sotkujen keskellä. Vaikuttaa mielialaan. Exä säästää kaikki tavarat. Lisäksi ei viitsi edes kammata hiuksia jos mennään vaikka kauppaan.
Ap
Pieniä murheita nuo jos kuitenkin rakastat häntä ja kemiat kohtaa. Ja arjessa muuten elämä rullaa.
Opettele taito olla yksin.