Voiko omega-3-kapselit oikeasti tehdä IHMEITÄ??! Muita?
Olen syönyt jonkun kuukauden omega-3-rasvahappokapseleita ja tulokset ovat aivan mahtavia - vai kuvittelenko???
- iho on todella mahtavassa kunnossa; atooppisesta ihottumasta ei tietoakaan, rasvoja ei tarvita kuin ripaus entisestä vain pesun jälkeen
- hiusten määrä tuntuu triplaantuneen, hiukset tuntuvat vahvoille ja hyvinvoiville, ihan kuin jämäkkyyttä olisi tullut hillitön määrä lisää, nytkin pesun jälkeen taipuvat ja kaartuvat ihanasti ilman mitään aineita
Ja en todella ole kyseisten kapseleiden kauppias, teille epäilijöille...
Onko muita joilla omegat saaneet tällaisia tuloksia aikaan? Mitään muuta selitystä itse en keksi. Olen ollut menneet kuukaudet hillittömän stressin alla, joten luulisi että iho ja hiukset olisivat todella surkeessa kunnossa, vaan ei!
Kommentit (40)
HEI!!! Palaisin E-EPAN käyttäjään,käytitkö 3kpl/vrk:ssa ,1,5 litran/vrk lisäksi H2O:TA.
E-EPAN vahvuus pitäisi olla 650mg:sta.Voi ottaa vaikka yhdellä kertaa.Tule kertomaan
toimiiko,kuten minulla!
Hei vaan hei, tuskinpa nuo muut tulevat enää 10 vuoden päästä kanssasi keskustelemaan.
Olen nähnyt yhden ihmeen, kun tuttava alkoi syödä (lääkärin luvalla) isoja annoksia omega3-kapseleita, niin hänen kuiva karstainen ihonsa, jossa oli ainakin käsissä sellaisia rupimaisia kohtia, parantui 3 kuukaudessa lähes normaalin ihon näköiseksi. Muutenkin taisi jättää ruokavaliosta aluksi pois jotain höttöaineita.
Kyllä mulla talven aikana tasoitti sekopäiset mielialanvaihtelut ja autto kaamosmasikseen. :) Nykyään en niitä syö kun vege oon, mutta jos joskus pahasti rupee taas tuntumaan niin suon sen itselleni terveyden tähden.
Kas, Zinzino-tunkki yrittää sissimarkkinointia.
Mulla tuli pää kipeäksi (johtuu juuri siitä veren muuttumisesta juoksevammaksi) ja lopetin mulle vaarallisena.
Nyt testissä omega7 kapselit, jotta iho ja limakalvot vahvistuisivat.
Olen käyttänyt nyt puoli toista vuotta kalanmaksaöljyä säännöllisesti päivittäin.
Iho voi todella hyvin, samoin hiusten kunto parantunut huomattavasti.
Minulla on pitkät hiukset, ja ihmeen terveet! Harvoin leikkautan hieman latvoja.
Tulokset on olleet niin hyviä että en aio lopettaa.
Nostetaan 00-luvun vanha ketju pinnalle!
Itse aloitin syömään juuri Omegalive Strong kalaöljykapseleita kaksi kappaletta päivässä.
Syön liian harvoin rasvaista kalaa. Toivon että tämä auttaa kutiavaan kuivaan ihooni.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin syömään juuri Omegalive Strong kalaöljykapseleita kaksi kappaletta päivässä.
Syön liian harvoin rasvaista kalaa. Toivon että tämä auttaa kutiavaan kuivaan ihooni.
Oho, oli jo nostettu aiemmin.
Sori.
Mutta jatketaan vaan:)
t.sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori.
t.sama
Syön myös 100 mikrogrammaa d-vitamiinia päivässä, sinkkiä, c-vitamiinia. Välillä Beroccaa.
Syön kasviksia ja hedelmiä paljon mutta kalasta en niin välitä. Varmaan mulla on omega 3-puutos. Kapselit tulee tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori.
t.sama
Syön myös 100 mikrogrammaa d-vitamiinia päivässä, sinkkiä, c-vitamiinia. Välillä Beroccaa.
Syön kasviksia ja hedelmiä paljon mutta kalasta en niin välitä. Varmaan mulla on omega 3-puutos. Kapselit tulee tarpeeseen.
Kokeilumielessä menossa Omega-3 Friggs. Kapseli sis. kalaöljyn lisäksi vitamiinit ja hivenaineet.
Päivää kohden käytön hinnaksi tulee noin 8 senttiä (135 kpl säästöpakkaus)
Mölleriä käytin joskus aiemmin, mut ovat ainakin tuplasti kalliimpia ja ilman monivitamiini lisäystä.
Moitin vähän sitäkin kun niitä Möllereitä piti popsia kahdesti-kolmasti päivässä. Vs. Friggs 1/pv.
Kapselir pitää ottaa suppona muuten ei imeydy hyvin.
Jatkan minäkin tätä vanhaa ketjua. Nimittäin: aloin vuosien jälkeen käyttää taas kalaöljykapseleita. Lopetin aikanaan, kun lehdissä asiantuntijat sanoivat, ettei niistä olekaan mitään hyötyä. Nyt olen huomannut, että sellaiset puheet ovat höpönlöpöä.
Ensimmäisenä huomasin, että mieliala muuttui selvästi positiivisempaan suuntaan. En pistänyt sitä heti kalaöljyn piikkiin suoraan, koska samaan aikaa aloin syödä D-vitamiinia ja mieliala nyt on muutenkin asia, johon voi vaikuttaa mikä vain, kuten nyt hormonit. Sen sijaan tämä on suora seuraus kalaöljystä: tänään ilokseni huomasin, että kynteni ovat ennallaan! Pitkään jouduin suremaan sitä, että niiden pinta oli tullut aivan kuiivaksi. Niissä oli sellaista valkoisuutta niin kuin joku olisi hiekkapaperilla hionut niihin karhennetun, rikkinäisen pinnan. Nyt pinta on taas ennallaan!
Tuntuu ihanalta, kun elimistö on alkanut ainakin tuon pienen yksityiskohdan osalta elpyä. Sen vuoksi uskon, että kyllä se mielialan selkeä muutoskin tosiaan oli kalaöljyn ansiota.
Asiantuntijat eivät selvästikään aina (koskaan?) tiedä, mistä puhuvat. Kalaöljyllä selvästi on suotuisia vaikutuksia. Tuo oma valmisteeni on ihan joku Citymarketin tai Prisman edullinen purkki eli ei aina tarvita sitä kalleinta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki sitä on vaan yhdistänyt kaikki kalaöljy tuotteet siihen kiellettyjen listaan, kun siitä a-vitamiinista niin kovin kohkataan. Vaan noissahan sitä ei siis ilmeisesti ole?
Se tampio rv 35
Heippa tampio. Saisinko imeskellä sun käytettyjä tamppooneita?
T: tampposetä
Muistakaa, että vanhentuneen kalaöljyn syöminen on jopa vaarallista. Rasva härskiintyy, ja sekoittaa normaalit rasva-arvot.
Myös parasta ennen päiväystä vielä omaava omega 3 purkki voi olla pilaantunutta jos sitä on säilytetty valoisassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan minäkin tätä vanhaa ketjua. Nimittäin: aloin vuosien jälkeen käyttää taas kalaöljykapseleita. Lopetin aikanaan, kun lehdissä asiantuntijat sanoivat, ettei niistä olekaan mitään hyötyä. Nyt olen huomannut, että sellaiset puheet ovat höpönlöpöä.
Ensimmäisenä huomasin, että mieliala muuttui selvästi positiivisempaan suuntaan. En pistänyt sitä heti kalaöljyn piikkiin suoraan, koska samaan aikaa aloin syödä D-vitamiinia ja mieliala nyt on muutenkin asia, johon voi vaikuttaa mikä vain, kuten nyt hormonit. Sen sijaan tämä on suora seuraus kalaöljystä: tänään ilokseni huomasin, että kynteni ovat ennallaan! Pitkään jouduin suremaan sitä, että niiden pinta oli tullut aivan kuiivaksi. Niissä oli sellaista valkoisuutta niin kuin joku olisi hiekkapaperilla hionut niihin karhennetun, rikkinäisen pinnan. Nyt pinta on taas ennallaan!
Tuntuu ihanalta, kun elimistö on alkanut ainakin tuon pienen yksityiskohdan osalta elpyä. S
Asiantuntijat ovat lääkeyhtiöiden lobbareita. Omega 3 :sen puutos on osasyynä esim. diabeteksen synnylle. Ja diabetes jos joku on rahasampo lääkeyhtiöille.
HEI!!! Palaisin E-EPAN käyttäjään,käytitkö 3kpl/vrk:ssa ,1,5 litran/vrk lisäksi H2O:TA.
E-EPAN vahvuus pitäisi olla 650mg:sta.Voi ottaa vaikka yhdellä kertaa.Tule kertomaan
toimiiko,kuten minulla!