Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole kyllä sää yhtään nyt sellainen mikä pitäisi tähän aikaan olla. Ovatko muut huolissaan ilmaston lämpenemisestä?

Vierailija
08.09.2024 |

Ensi viikon sää näyttää vieläkin yli 20 astetta, jopa Lapissa, jossa pitäisi normaalisti tähän aikaan jo sään viilentyä. Huolestuttavaa. 

Tämän siitä saa, kun nykysin tulee liikaa jätettä, koska laitteita ei ole tehty kestämään ja heitetään kaatopaikalle! 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nej, lär dig skilja mellan väderlek och klimat. Så sägs det alltid då det är kallt.

Vierailija
2/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani. Elämä menee huolestuneena hukkaan. Pyrin huolista eroon, jos niitä tulee. -m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sään ja ilmaston tahallisesta manipulaatiosta lähinnä.

Vierailija
4/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani. Jääkausi loppuu, ihmiset joko selvytyy tai sitten ei, kuten kaikki muutkin lajit.

Kertakäyttöromujen tekoa kyllä olisi syytä hillitä.

Vierailija
5/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mikää laite mennyt rikki.

Nyt on liian kylmää niin ei saa kahvisatoa. hinnat nousee.

Vierailija
6/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pahalla päällä tänään. Liekö syynä epäreilu verouudustus lapsettomille? Sekö ketuttaa 2?

Vierailija
7/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002 oli aivan vastaava säätila.

Vierailija
8/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän pelottavaa. Sisällä lämpö 29.2 ja kissa ketarat levällään makaa. No tökkäsin tötterön ikkunaan niin tunnin päästä viileys. Tehokas laite.

Vierailija
9/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolestunut ja siksi ylpeästi vela.

Ihmettelen ettei lapsellisia huolestuta omien lasten tulevaisuus ja tuputetaan ihmisiä lisääntymään.

Vierailija
10/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto muuttuu, se on aina muuttunut koko maapallon historian ajan. Täysin normaalia. Aina ennen pientä jääkautta tulee lämpöpiikki ja sen jälkeen ilmasto alkaa kylmetä. Mannetlaatat liikkuu, maapallo elää, sellaista se nyt vaan on, mikään ei pysy samana, ei edes sää, ja se on täysin luonnollista.

Vierailija
11/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeapaine Venäjällä saa aikaan tämän helteen. Sama ilmiö "syötti" -30 asteista ilmaa viime tammikuussa Suomeen kolmen viikon ajan.

Vierailija
12/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää onkin vielä viime jääkauden lopun alkua.

Vierailija
13/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu jäte kirkastaa aurinkoo :D kyll mulle kelpaa tämmönen ilmastonlämpeemine lisää vaan. tiedä vaikka saatas joku vuosi toinen satokausi

Vierailija
14/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä hiukan huolissani päiväntasaajan alueen lämpenemisestä, mutta Suomi saisikin lämmetä oikein reippaasi. On paljon mukavampaa että lämpö tulee minun luokseni kuin että minun pitäisi mennä lämmön luokse.

Vierailija
15/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään. V8 jenkkiautolla työnnän mutkaista tietä näkymättömiin. 3.0" tuplaputkistosta kantautuu voiman ääni. Moottorin tilavuus 8,4L ja bensiinillä käy. Henkilöauto.

Vierailija
16/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2002 oli aivan vastaava säätila.

Olikohan myös vuonna 2014? Muistan, kun syyskuun puolenvälin kieppeillä oli vielä 20 astetta. Sinä vuonna tuli ensilumi marraskuussa, pysyvän ajankohtaa en muista. 

Vierailija
17/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeapaine Venäjällä saa aikaan tämän helteen. Sama ilmiö "syötti" -30 asteista ilmaa viime tammikuussa Suomeen kolmen viikon ajan.

tähän pätee se Häkämiehen sanonta mikä on suurin uhka Suomelle: Venäjä Venäjä Venäjä :D pilaavat jopa meidän sään.

Mut joo täällä kukkii heinät jo toistamiseen eli heinän siitepölykausi alkoi uudestaan jo joku aika sitten, niin ei ihan niin kiva. Lisäksi monella kämpässä liian kuumaa eli pitkä univaje takana, ei ole terveellistä.

Vierailija
18/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolestunut ja siksi ylpeästi vela.

Ihmettelen ettei lapsellisia huolestuta omien lasten tulevaisuus ja tuputetaan ihmisiä lisääntymään.

viimene asia mitä mietin lapsen kohdalla on ilmasto :D kyllä meillä on varaa lämmetä.

Vierailija
19/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi lokakuun lämpöennätys on 20,9 astetta (Huonomuistisuudesta tässä pitäisi olla huolissaan)

Vanha SE-tulos, 19,4 astetta, mitattiin 33 vuotta sitten Helsingin Malmilla.

14.10.2018

https://yle.fi/a/3-10455971

Vierailija
20/59 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto muuttuu, se on aina muuttunut koko maapallon historian ajan. Täysin normaalia. Aina ennen pientä jääkautta tulee lämpöpiikki ja sen jälkeen ilmasto alkaa kylmetä. Mannetlaatat liikkuu, maapallo elää, sellaista se nyt vaan on, mikään ei pysy samana, ei edes sää, ja se on täysin luonnollista.

Pieni korjaus. Jääkausia ei ole koskaan ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän