Mies onnistuu loukkaamaan ja valitsemaan väärät sanat,
usein silloin kun olen herkimmilläni. Tänään puhuttiin yhdestä minulle tapahtuneesta traumaattisesta asiasta. Mies sanoi, että tästä pitäisi puhua enemmän, koska puhuminen helpottaa mieltä. Mutta sitten hänellä alkoi ajatus jotenkin rönsyillä ja jotenkin hän päätyi muutaman mutkan kautta mainitsemaan että siskoni on muuten pienikokoisempi kuin minä??!
Mikä ihme saa miehen toimimaan noin?
Kommentit (5)
Elääköhän minun mieheni kaksoiselämää, kuulostaa ihan hänen tahdikkuudeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Elääköhän minun mieheni kaksoiselämää, kuulostaa ihan hänen tahdikkuudeltaan.
Puuttuuko näiltä joku sosiaalisen kanssakäymisen alue aivoista vai missä vika?
Kuulostaapa hoopolta. Eikö sillä pysy ajatukset asiassa vai yrittääkö vaan saada puheenaiheena muualle?
Joidenkin kanssa vaan ei kannata alkaa sieluaan avaamaan enempää. Ei ne välttämättä pahaa tarkoita, mutta kun eivät osaa yhtään suhtautua.
Mä viiltelin teininä ja nuorena aikuisena paljon ja pidin arvet piilossa visusti pitkälle aikuisikään, mulla on jalat aivan täynnä viiltoja, nämä näkivät vaan poikaystävät. Perheeni vasta tosiaan kun olin jo reilusti päälle 30 kun en vaan jaksanut enää kesähelteillä niitä piilotella.
Joskus äitini puhui, kun nuoremmalla tuttavalla on kädet viilleltynä, että pitäis häneltä kyllä ihan kysyä että miksi on semmoista tehnyt, se on kuulemma tosi muodikasta nykyjään 🤦
Varmaan turhaa sanoa, että en edes yritä hänen kanssaan mistään syvällisemmästä puhua.
Onneksi itsellä ei ole äijää, mutta siskoni mies sanoi siskolleni kun puhuimme siitä miten meillä molemmilla on luonnokihara tukka, että niin mutta H.....(minä) tukka ei ole niin kamala kuin sinun.
Ihan viattomalla naamalla sanoi, ei tajunnut sanovansa mitään väärää. On ne tyhmiä kyllä, monet täysin lapsen tasolla puheineen. Sitten ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Me olemme kyllä tuohon tottuneet että sammakoita tippuu suusta tämän tästä, sitä ihmettelen mitä sisko tuossa moukassa näkee. No, onneksi se ie asu minun huushollissani.
Mieheni tekee näin. Oudosti.