Koulussa seksiä?
Olen 29-vuotias naisopettaja ja opetan 4-luokkaa. Välillä välitunneilla käyn tulostamassa papereita ja naapuriluokan opettaja (mies) saattaa joskus tulla tulostamaan monisteita. Hän on avioliitossa ja niin olen minäkin. Käsittääkseni hän on onnellinen. Välillä hän sulkee oven ja alkaa hieroa ja puristella tissejäni ja pussailemme osan välkästä. Kerran menimme vessaan ja siellä harrastimme ######. Olemme käyneet baareissa illalla töiden jälkeen ja juoneet humalaan. Mies on paljon komeampi ja vahvempi, sekä avuliaampi kuin aviomieheni. Hänellä on kaksi lasta, mutta kuitenkin HALUAN hänet. Mitä teen?
Kommentit (8)
Hei
oletko oikeesti idiootti?
Itse kerrot, että hänellä on vaimo ja lapsia ja sinullakin puoliso, niin nyt vaan oman panohaluja kannattaa hillitä ja vielä koulussa. Helvatta siellä on lapsia opiskelemassa
Kyllä minäkin rakastuin tulisesti kollegaan ja panimme varastohuoneissa ja vastaavissa paikoissa. Tietysti molempien parisuhdestatus ap:n tilanteessa mutkistaa asioita. Yläasteella oli aikanani opettajapari, joka harrasti seksiä koulussa. Miehellä oli koululla työhuone johon me kurkittiin. Ryömittiin välikatossa ja kattoelementtien välistä katseltiin. Nainen oli vasta aloittanut äitiysloman sijainen, nuori hehkeä neiti jota mies hoiteli lähetyssaarnaajassa pöydällään :D
Vierailija kirjoitti:
Hei
oletko oikeesti idiootti?
Itse kerrot, että hänellä on vaimo ja lapsia ja sinullakin puoliso, niin nyt vaan oman panohaluja kannattaa hillitä ja vielä koulussa. Helvatta siellä on lapsia opiskelemassa
Aikoinaan harrastettiin silloisen tyttöystävän kanssa seksiä koulussa. Silloin se ei ollut mitenkään vaikeaa. Vessaan, housut pois, tyttö alle ja sex sex sex. Kiimaiset teinit tekee sitä enemmän kuin kuvitellaan. Tiedän että jotkut opet olivat myös käyneet panemassa siellä samassa paikassa. Aloittajan tilanteessa olisin: jos tekee toista noin mieli, pitäisikö sitten vaan molempien erota?
Lopetat niiden vanhojen Reginoiden lukemisen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetat niiden vanhojen Reginoiden lukemisen.
Niissä oli muuten hyviä tarinoita. Nyt kehtaa tunnustaa, että runkkailin teininä "Naisen unelmille". Ostin jopa Ärrältä pokkarin täynnä niitä juttuja.
Senku panette siellä koulussa ettekä jää kiinni. Kaikilla kivaa eikä kummankaan perheet saa tietää.
Ei opettajat noin tyhmiä ole, että kertoisivat tuommoisia juttuja tälle alustalle.
Työnnä karttakeppi miehen perärööriin!