Mies laukeaa parilla työnnöllä!
Oltiin ekaa kertaa sängyssä ja kirjaimellisesti hän ei saanut työnnettyä edes kunnolla sisään kun jo laukesi. Ehkä n 5 puolinaista työntöä ja se oli siinä!
Mies oli kuin ei mitään, enkä kehdannut kysyä että eikai tämä aina näin mene.:(
Mulla on kyllä tosi tiukka pimpsa että voikohan se vaikuttaa asiaan? Vai kaatuuko suhde nyt tähän?
Kommentit (49)
Seuraavalla kerralla kun tulee nopeasti niin ei muuta kuin imet kalun uuteen seisokkiin ja sanot pojalle että jatka hommia. Jos taas tulee nopeasti niin teet saman toisen kerran.
Mitä sitten vaikka tulee eka spermasatsi nopeasti. Niin mullakin tulee. Tyttöystävä pitää sitä seksikkäänä. Eikä tarvitse hyväillä kalua että saa seisomaan täysiä uudestaan. Toinen ja varsinkin kolmas uusinta on jo pitempikestoinen. Ihanaa kun antaa vaan tulla. Pystyn kyllä jatkamaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on kyllä tosi tiukka pimpsa" salli mun nauraa.
Mistäs sen varmaksi tiedät? Ehkä olet vain kuiva, joten tunnut tiukalle.
Mulle myös tämänhetkinen sanoo että olen tiukka. Mutta uskon että se on kehu eikä niinkään tosi. Ja joskus ehkä myös sitä että alkulämppä on "vajaa".
No sitä on jokainen kumppani 4kpl kommentoinut. Samoin gynekologi. Ja olen kyllä tosi märkä aina, joten siitä ei ole kysymys. Treenaan myös aktiivisesti lantionpohjaa.
-ap
No, yksikään gyne ei kyllä kommentoi pillun tiukkuutta!
Minulla kommentoi kun toisen synnytyksen jälkeen halusi testata missä kunnossa lantiopohjan lihakset on. Ihmetteli kovaan ääneen asiaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös tämänhetkinen sanoo että olen tiukka. Mutta uskon että se on kehu eikä niinkään tosi. Ja joskus ehkä myös sitä että alkulämppä on "vajaa".
Itse sanon että sulla on kuuma, en koskaan "tiukka"
Miesten ennenaikaiseen laukeamiseen on kyllä lääkkeet saatavilla, jos ongelma jatkuu.
Voi olla myös psykologista. Noin 20v jälkeen hieman ennen avioeroa laukesin seksissä jatkuvasti miltei heti enkä keksinyt tähän muuta syytä kuin pitkään jatkunut stressi. Kuitenkin kyseessä tuttu kumppani kenen kanssa olin pitkään ollut yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka tulee eka spermasatsi nopeasti. Niin mullakin tulee. Tyttöystävä pitää sitä seksikkäänä. Eikä tarvitse hyväillä kalua että saa seisomaan täysiä uudestaan. Toinen ja varsinkin kolmas uusinta on jo pitempikestoinen. Ihanaa kun antaa vaan tulla. Pystyn kyllä jatkamaan aina.
Nyt on kyllä kovat puheet 🙂
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on todella tiukka pillu. Jos sulla ei ole, niin kateudestasi huolimatta joillakin on.
No eipä tuo itselläkään kauaa ole kestänyt kun laukee. Riippuu ihmisestä. Mutta itse olen tilanteessa jossa on uusi ihminen ja johon on totaalisen ihastunut ja haaveillut hänestä/ajatellut(ihanuus) nii ei se auta ku laueta varsinkin jos yllättäen tilanne tulee ja kovat piipussa vielä. Tilanne korjattu siten että hyväillyt, nuollut ja sormettanu hetken kunnes taas valmis puuhiin.