Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teet tänään?

Vierailija
08.09.2024 |

Ostin broileri siivuja jotka ruskistan, laitan joukkoon herkkusieniä ja kidney papuja sekä lisään kermaa. Keitän kokoon ja maustan miten tarvitsee. Samalla keitän perunoita joita tarjoilen myös. Joku 10 euroa kahden hengen ateria.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Sunnuntai on pizzapäivä oluella.

Vierailija
2/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

General Tso chicken 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Sunnuntai on ollut koko aikuisikäni ainoa viikonpäivä, kun en tee ja syö terveellistä kotiruokaa. En tosin vielä ole päättänyt, onko tänään, pitsa-, kepab- tai hampurilaispäivä. Vai kenties tacoja tai kiinalaista. Valinta on aina vaikeaa ja ratkeaa vasta, kun on kamala nälkä.

Vierailija
4/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuuri-ohrasuurimolaatikkoa. Tuli hyvä sato punajuurista ja pitää käyttää johonkin ennenkuin muuttuvat puiseviksi.

5/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen "pikaruokaa" eli tomaattisilliä purkista + keitetyt varhaisperunat joita ei tarvitse edes kuoria.

Vierailija
6/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali-makkaravuokaa laitan tänään. Lisäksi paistan punajuurikiekkoja.

Vierailija
7/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti perus paprika-kanakastiketta ja riisiä. On itsekasvatettuja paprikoita joita pitäs käytellä ja kanaa pakkasesa. Vaan puuttuu kerma. Huomenna pitkä päivä, niin pitää tehdä valmiiksi myös huomisen ruuat.

Vierailija
8/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punajuuri-ohrasuurimolaatikkoa. Tuli hyvä sato punajuurista ja pitää käyttää johonkin ennenkuin muuttuvat puiseviksi.

Mitä käytät nesteenä? Mä olen tehnyt lihaliemeen tai kasvisliemeen (kuten jauhelihakaalilaatikonkin), mutta eihän se mitenkään tietenkään pysy koossa. Munamaitoko? 

Vierailija
9/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tänään alkoholia koska olen alkoholisti. Kiitos Petteri että sunnuntaisinkin saa edes sitä kahdeksanprosenttista!

Vierailija
10/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein jauhelihakastiketta, höyrytettyä perunaa, porkkanaa ja kaalia sekä makaronia. Kympillä syötti 5 ja vielä jäi.

Vierailija
11/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Sunnuntai on ollut koko aikuisikäni ainoa viikonpäivä, kun en tee ja syö terveellistä kotiruokaa. En tosin vielä ole päättänyt, onko tänään, pitsa-, kepab- tai hampurilaispäivä. Vai kenties tacoja tai kiinalaista. Valinta on aina vaikeaa ja ratkeaa vasta, kun on kamala nälkä.

uuuh jännittävää, osta kotimaista älä karvakäsikepappia ja pitsaa

Vierailija
12/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon muusia ja lihapullakastiketta. Iso satsi. Riittää myös huomiseksi evääksi.

Vierailija
13/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, menen tyttöystävän luokse syömään.  Vien kylläkin mustikka muffinsseja.

m.58

Vierailija
14/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkeja ja lihapullia

Vierailija
15/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin kana-riisilaatikkoa, omenakiisseliä tein jälkiruoaksi.

Vierailija
16/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerin leikkeitä ja sitten siihen lisukkeeksi wokaten keitettyä riisiä, purjoa, paprikaa, papuja, sieniä, kaalta ja kaikkea sopivaa, mitä jääkaappi tarjoaa. Homejuustomuruja vähän päälle. Reilusti mausteita, valkosipulia ja garam masalaa jne.

Ananasta ja raejuustoa, sekä mustaviinimarjahilloa myös tarjolle. Kaikki mun lempimakuja.

Vierailija
17/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytät nesteenä? Mä olen tehnyt lihaliemeen tai kasvisliemeen (kuten jauhelihakaalilaatikonkin), mutta eihän se mitenkään tietenkään pysy koossa. Munamaitoko? 

Kuohukermaa tietenkin, en pilaa ruokiani noilla "liemillä"

Vierailija
18/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä ja kanaa. Kanassa semmonen hyvä kastike... Ei tarvii tehdä kun on valmiina.

Vierailija
19/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan uunissa lohifileen, kaveriksi keitetyt perunat, porkkanat ja vihersalaatti. Lounaaksi söin eilistä lappapuuroa.

Vierailija
20/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäressua ja vesivelliä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä