Miten teillä riittää aika ja energia parisuhteen ylläpitoon?
Olen siis ikisinkku ja nyt yrittänyt viritellä etäsuhdetta yhteen tyyppiin mutta en jaksaisi niin paljon olla yhteyksissä kuin hän ehkä toivoo ja tunnen siitä huonoa omaatuntoa. Mitä minulla hänelle on annettavaa?
Eikä elämäni ole edes mitenkään kiireistä, viihdyn vain omien projektieni kimpussa tai vaikka palstallakin. Matkustelen jonkin verran. Ystäviä ei oikein ole kun olen jättänyt huonot suhteet taakseni jo aikaa sitten.
Aikuisen lapsen kanssa tulee vietettyä eniten aikaa jos työelämää ei laske.
Niin tähän on jotenkin hankala tehdä tilaa toiselle ihmiselle, siis että mitä voisin hänelle tarjota että hänen kannattaisi satsata minuun...
Kommentit (3)
Ehkä miettisin sitä että haluatko sinä suhdetta ko henkilöön? Jos kyllä niin minkälaisen? Jotenkin tuntuu ettei teidän odotukset kohtaa, siis väärä kumppani silloin. Rehellinen keskustelu odotuksista olisi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miettisin sitä että haluatko sinä suhdetta ko henkilöön? Jos kyllä niin minkälaisen? Jotenkin tuntuu ettei teidän odotukset kohtaa, siis väärä kumppani silloin. Rehellinen keskustelu odotuksista olisi paikallaan.
Haluan kyllä. Meidän yhteiset kiinnostuksenkohteet ovat niin samanlaisia että juttu soljuu todella hyvin. On yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmiakin. Eikä hän ole siis ikinä syytellyt minua että odotuttaisin häntä vastauksillani mutta tunnen omasta puolestani silti huonoa omaatuntoa. Ja kuitenkin löydän nytkin monta muuta "tärkeää" asiaa hoidettavaksi sekä jopa palstailun sen sijaan että vastaisin hänen viime viestiinsä...
Eikö tosiaan kellään muulla ole samaa ongelmaa kuin mulla?