Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kehunut jo nyt kahta naista

Vierailija
08.09.2024 |

Toinen oli nuori lenkkeilevä nainen. Kehuin hänelle hänen askeltaan. Sitten vastaan käveli vanhempi nainen kahden kauniin koiran kanssa. Kehuin koiria kauniiksi. Olivathan ne.

Ihmiset häkeltyvät kehuista ja hymyilevät takaisin. Kukaan ei saa kehuja usein.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunista antaa kehuja aiheesta. Se kantaa pitkälle.

Vierailija
2/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu on vahvin polttoaine. Minä en olisi ikinä tässä ilman mummoni kehuja ja kannustuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kehuilla piparia?

Vierailija
4/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä tyyli. Itse kehun usein lenkillä nuorten naisten juoksutyyliä/askellusta/käsien käyttöä. Joskus kun on nähty monesti, naiset tulevat itse juttelemaan lenkillä ja tällöin sen kyllä tietää mitä naiset ovat vailla.

Vierailija
5/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä tyyli. Itse kehun usein lenkillä nuorten naisten juoksutyyliä/askellusta/käsien käyttöä. Joskus kun on nähty monesti, naiset tulevat itse juttelemaan lenkillä ja tällöin sen kyllä tietää mitä naiset ovat vailla.

Minusta tämä on ällöä, koska se kertoo siitä, että olet kyylännyt arvioivalla katseella toisen kehoa jo hyvän tovin. Itse en haluaisi tällaisia kehuja kuulla. 

Vierailija
6/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on ällöä, koska se kertoo siitä, että olet kyylännyt arvioivalla katseella toisen kehoa jo hyvän tovin. Itse en haluaisi tällaisia kehuja kuulla. 

Kyllä moni tykkää kun kehuu esim. juoksemisen sujuvan kevyesti.

Vierailija
7/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinussa on mitään kehumista.

Vierailija
8/8 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on eri asia kuin koira 🤦🏻. Kehuit siis KOIRAA, et naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi