Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aistiiko muut naiset sen, että mies on rakastunut?

Vierailija
08.09.2024 |

Pitkän avioliiton päätyttyä alkuvuosi meni sinkkuna ja kumppania etsiessä, kunnes loppukesällä tärppäsi. Tuntui, että sitä ennen naiset ei juurikaan suoneet minulle huomiotaan, mutta nyt kun olen rakastunut, niin tuntuu, että naiset ovat yhtäkkiä pelkkää flirttiä ja hymyä. Olin viikolla yhdessä parin päivän tilaisuudessa, jossa oli n. 250 ihmistä, ja varmaan parikymmentä naista tuli kyselemään ihan niitä näitä ja entuudestaan tutut naisetkin olivat jotenkin outoja ja "eteerisiä". Mietin vaan, että sorry girls, mä oon taas varattu.

Huokuuko minusta nyt jotain, vai onko se vaan oma hormonitoiminta, joka sekoittaa päätä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa miehenä sanoa naisten puolesta, mutta vähän sama se tuntuu olevan jos on sormus nimettömässä. Silloin pörrää naisia enemmän ympärillä kuin ilman sormusta.

Vierailija
2/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti koitan aistia miehen tunteita näin lähes 2 vuoden suhteen jälkeen, mutta ei todellekaan ole aistittavissa kuin kiinnostus, eikä myöskään kerro tykkäämisestä saati rakastumisesta.

Tunteita koetan siis aistia sen mukaan mitä teot kertovat mutta kun ääneen niitä ei sanota niin ei voi sanoa mitään varmaksi.

Tosin, osa miehistä osaa puhua nättejä tarkoittamatta mitään niin siksi en perusta pelkkiin puheisiin vaan koitan myös aistia tekojen kautta.

Vasta viikko sitten baarissa kehuttiin kauniiksi yhden miehen suusta, mutta ne on vaan sanoja. Tapailemani mies taas ei ole koskaan sanonut kauniiksi. Joudun tulkitsemaan ja aistimaan että jotain on kun homma jatkuu. En ala kyselemään, enkä kärtä kehuja tai tunteiden ilmaisua joten näillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joteskin näis tuntuu, kun nuorena löysin tulevan rouvan ja ei oltu viellä kuin vähän yhdessä, niin alkoi mimmejä pörräävän ympärilläni. Olisko se sellaista säteilyä ja itsevarmuuskin lisääntyy kun hormonitoiminta käynistyy. Paria mimmiä paninkin ensimmäisen seurutelukuukauden aikana, kun tyrkyttivät pilluaan, minkä sitä itselleen voi. Sitten se tasaantui ja normalisoitui muutamassa kuukausessa. M54

Vierailija
4/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mut jos oon itse ihastunut johonkuhun (tapahtuu harvoin) niin kyllä mulla silloin on niin tiukasti vaaleanpunaiset lasit päässä ja aivotoiminta menee jotain ihan omia reittejään että en tiedä kuinka realistisesti ajattelen mistään mitään :D N32

Vierailija
5/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä käyttäydyt erilailla nyt kun olet taas varattu? Itse ainakin aistin, jos joku on jotenkin epätoivoisen oloinen ja yrittää liian paljon, ja sellainen on naisista usein vähän uhkaavaakin. Joten ehkä susta hehkuu nyt sellaista vapautunutta energiaa ja se saa naiset rentoutumaan ja kiinnostumaan sinusta?

Vierailija
6/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain viisi aistia, mikään niistä ei reagoi harhaluuloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän