Ei tästä tule mitään (ulkonäkö)
Monta pientä juttua, mutta lopulta yksi iso asia, joka laittaa koko ulkonäön kirjaimellisesti viemäriin.
Olen nuorena miehenä tapellut hiustenlähdön kanssa varmaan jo 10v. Kaikki tämä alkoi 16v ja olen nyt 26. Ensin lähti hiusraja karkaamaan, sitte ohenemaan ja lopulta jäi vain karannut hiusraja jota käytännössä ei ole enää. En voi kasvattaa hiuksia enää, eli on vain aina kaikki ajettava pois. Isossa korkeakoulussani olen tyyliin ainut koko kalju koko koulussa.
Muita asioita ovat mm erikoiset hampaat, joiden kosmeettiseen korjaamiseen ei ole opiskelijana varaa. Tästä syystä olen tietoisesti ilmeetön, enkä naura tai ilmeile juuri ollenkaa.
Tiedän, että moni saattaa mainita hiustensiirrot. Kaljuuntuminen kulkee suvussa niin vahvasti ja iän puolesta, niin minulle pitäisi laittaa kokonaan uudet hiukset. Mitään ei ole juuri kuitenkaan jäljellä enää.
Kaikki meni pieleen, enkä voi ite sille mitään. Lakit on mun parhaita kavereita.
Kommentit (27)
Mitä tässä oikein pitäisi tehdä?
Ap
Käytiin kk sitten yli 35v 10 hengen äijäporukalla viihteellä tuulettumassa. Kolme meistä on kaljuja. Kaksi iloista ja hyvännäköistä 25v mimmiä tulivat ilmoittamaan minulle ja toiselle kaljulle, että jatkopaikkaan on kutsu sitten voimassa. Minulle se ilmoitettiin ilman että olin vaihtanut mimmien kanssa sanaakaan.
Loput äijät olivat pitkiä, tatuoituja, kasvoistaan miehekkäitä ja erilaisilla tavoilla hyvät hiukset omaavia tyyppejä. Vaan kun yhdeltä naiselta huvikseen kysyimme kuka hänen mielestään on meidän porukasta kaikista kuumin, niin vastaus oli se meidän kolmas kalju tyyppi.
Että ei se peli naisrintamalla ihan niin välttämättä pelattu ole.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin kk sitten yli 35v 10 hengen äijäporukalla viihteellä tuulettumassa. Kolme meistä on kaljuja. Kaksi iloista ja hyvännäköistä 25v mimmiä tulivat ilmoittamaan minulle ja toiselle kaljulle, että jatkopaikkaan on kutsu sitten voimassa. Minulle se ilmoitettiin ilman että olin vaihtanut mimmien kanssa sanaakaan.
Loput äijät olivat pitkiä, tatuoituja, kasvoistaan miehekkäitä ja erilaisilla tavoilla hyvät hiukset omaavia tyyppejä. Vaan kun yhdeltä naiselta huvikseen kysyimme kuka hänen mielestään on meidän porukasta kaikista kuumin, niin vastaus oli se meidän kolmas kalju tyyppi.
Että ei se peli naisrintamalla ihan niin välttämättä pelattu ole.
Haluan painottaa kuitenkin sitä, että minkälainen pään ja kasvojen muoto on. Jotkut on suoraan tehty kaljulle-lookille.
Lopulta tullaan siihen johtopäätöseen, että onko hyvännäköinen ylipäätään.
Ap
Kalju mies on aina kiinnostavampi ja seksikkäämpi kuin hiukset päässä oleva. Monesti olen tämän huomannut, kun mies ajelee hiuksensa, vaikka olisi paksukin tukka eli vähintään 30 prosenttia paremman näköinen heti.
Mutta ilmeetön ei kuulosta hyvältä eikä se, että häpeää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kalju mies on aina kiinnostavampi ja seksikkäämpi kuin hiukset päässä oleva. Monesti olen tämän huomannut, kun mies ajelee hiuksensa, vaikka olisi paksukin tukka eli vähintään 30 prosenttia paremman näköinen heti.
Pään muodolla ei ole mulle väliä. Erityisen suuri parannus ulkonäköön tulee niiden miesten joukossa kaljuudella, joissa ei ole mitään erikoista. Jos tavismies ajaa kaljuksi, niin hän saa todella ison boostin hyvännäköisyyttä. Komeilla taas ei ole niin paljon vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä voin tehdä tälle asialle.
Ap
Ala säästää tavoitteena hammasremontti vaikka 5 vuoden päästä?
Kieltämättä hyvä hammasrivistö kaunistaa jokaista. Mutta persoonallisetkin hyvin hoidetut hampaat voivat olla viehättävät. Yksityisellä hammaslääkärillä voi käydä juttelemassa hampaiden esteettisestä hoidosta. Hintaan voi vaikka yllättää positiivisesti.
Kaljuus ei haittaa, ja parta komistaa aina kaljua miestä. Hyvä ryhti ja itsetunto, niin on hyvä setti.