Kuka enää käyttää facebookia?
Ihan kuollut koko paikka. Instagramissa ja tiktokissa on paljon kiinostavampaa materiaalia.
Kommentit (50)
Facebook on kätevä kaupungin ja yhdistysten yms. sivujen seuraamiseen. Pysyy kärryillä mitä tapahtumia on tulossa, paikallislehteä minulle ei enää tule.
Kirppis- ja roskalavaryhmät on myös hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkien fb-sivujen lukeminen tuottaa lähinnä myötähäpeää!
Miksi? Nehän vaan tiedottaa omasta toiminnastaan.
Vai tarkoitatko nyt jotain puskaradio-ryhmiä? Vähän eri asia...
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt, ei ole kiinnostanut alunperinkään.
Mutta täällä olet 😆
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt facebook-tiliä. Enkä tule tekemäänkään.
Miksi pilkkaat sitä mistä sulla ei ole edes kokemusta.
"Salkkarit on ihan paska, en ole koskaan katsonut."
Nämä jotka joskus vuonna 2008 ilmoittivat "en kyllä ikinä liity", ei taida yhtään edes ymmärtää miten erilainen se on nykyään. Moni tosiaan käyttää sitä paikallisten tapahtumien, urheiluseurojen, yhdistysten, yritysten yms. seuraamiseen eikä juurikaan päivitä mitään omia kuulumisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin naurettavaa haukkua palvelua jota ei edes käytä,
Siltä kannalta kyllä, että miksi vaivata päätään jollain, josta pysyy erossa. Itselläni ennen fiksuina aikuisina pitämäni tuttavat osoittautuivat facessa tosi lapsellisiksi (tavoilla, jotka ovat yleisiä siellä) ja lopetin itse keräämästä pettymyksiä sieltä.
Oon saanut hyvin myytyä lasten vaatteita ja tavaroita siellä ja tehnyt myös itse hyviä löytöjä. Omia kuulumisiani en sinne päivittele.
Minäkin sanoisin että 45-50+ vuotiaat. Kukaan alle 45v ei ole moniin vuosiin kysellyt Facebook tilin perään.
Siellä on pieniä, käteviä osto- ja myyntiryhmiä, joissa ei ole tori.fi:n kaltaista tunnistaudu näin ja maksa noin systeemiä. Ja hulvattomia puskaradioita, joiden kautta saa samantien tietoa vaikka alueen ratsioista tai rikotuista tuulilaseista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sanoisin että 45-50+ vuotiaat. Kukaan alle 45v ei ole moniin vuosiin kysellyt Facebook tilin perään.
Joo olen 52-vuotias ja kaikki vanhat kaverit ovat vielä siellä ja paljon on julkaisuja. Instan omakuvia ei viitsi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen 52-vuotias ja kaikki vanhat kaverit ovat vielä siellä ja paljon on julkaisuja. Instan omakuvia ei viitsi katsella.
Mot.
minulla on taas se ongelma että olen monta kertaa yrittänyt tehdä face tilin. joka kerta sain tiedon että en antanut tarpeeksi tietoa. ja tilit poistettiin. tein sitten insta tilin ja se oli 100 kertaa helpompi. mutta kuitenkin haluan päästä faceen.. joten voisin vastata tähän että käytän facebookia
Vierailija kirjoitti:
Mummot joilla kissa käyttää enää facee.
Meillä molemmat kissat myös tiktokkaavat. Toinen on myös Instassa.
Nykyään käytän lähinnä yhteisöjen seuraamiseen eli muuttunut siitä alkuperäisestä ideasta.
Vierailija kirjoitti:
Mummot joilla kissa käyttää enää facee.
Jonne, nukkumaan nyt! T. Äiti
Face riittää oikein hyvin. Eipä se ole minulla muussa tarkoituksessa kuin pitää tuttaviini yhteyttä ja pitää toisemme kartalla, että miten oikein menee.
Paljon parempi kuin puhelimen luettelo ja löytää nopeammin. Käytän yhteydenpidossa sukulaisiin ja tuttaviinkin.