Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen neuvoja sen suhteen, minkä keittiöpaketin valitsisimme!

Vierailija
10.02.2007 |

En todellakaan osaa eritellä, minkä keittiöfirman kautta keittiötä tilaisimme. Niitä on niin paljon ja kaikissa suunnilleen samanlainen valikoima ovia, vetimiä, laatikostoja ja tasoja.

Puustelli, Domus, Petra, Elega, A la Carte, Kvik, Nixi.. valikoima on loputon! Mikä tahansa kokemus otetaan tyytyväisyydellä vastaan!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuulee, että toimituksista puuttuu jotain tai tulee vääriä osia tms. Nixillä näin ei ole käynyt kummallakaan kerralla. Olen ollut valmis maksamaan hyvästä palvelusta: en ole halunnut suunnitella kaikkea sentilleen itse, vaan olen kertonut, mitä suunnilleen haluan, ja Nixin kauppias on tehnyt loput. Olen saanut erittäin toimivat ja kauniit keittiöt. Hannele Törnqvist on mielestäni Suomen paras keittiösuunnnittelija.

Vierailija
2/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalusteihinkin olemme olleet tyytyväisiä. Talomme kalusteet maksoivat vajaa 5000¿. Esim Puustellin hinta oli 10 500¿. Keittiömaailmassa oli vähän alle 10 000¿ kalusteet, tosin siinä oli yksi vessan kalusteryhmä lisänä, eli hintaa pitää laskea jokunen satku pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalustetukku kuulostaa ihan harkitsemisen arvoiselta.

Vierailija
4/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitse halvin hintaero samanlaisilla kalusteilla voi olla tuhansia euroja. Suomessa on vain kaksi tehdasta joissa kaappeja tehdään joten laatu on kokolailla samaa.

Itse kilpailutin ja yllätyksekseni halvin oli Isku.

Vierailija
5/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoi n. 6000e. Puustellin tarjous viimeistellympi, mutta hinta kaksinkertainen. Tukusta ei saanut käytännössä mitään apuja, ei edes suunnitteluun, ja lopulta riidoissa ja sai hoitaa loppuun itse & tilata puuttuvat osat 6kk myöhemmin toisen välittäjäfirman kautta.

En tiedä, olisinko silti valmis ottamaan Puustellilta, tuntuu etät hina on aivan kamala, eikä se laatu välttämättä ole parempaa, vaan siinä maksaa sen keittiösuunnittelijan ajasta että se metsästää ne osat kuntoon.

Vierailija
6/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaapeille tuli hintaa noin 2800 euroa, mm. keittiömaailmassa aivan vastaavat kaapit olisivat maksaneet 6600 euroa, Iskussa 4900 euroa.

Kannattaa todellakin kilpailuttaa.

Vierailija
7/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se teidän keittiön kalustus menee? Ei sekään ole oikein kivaa, jos joutuu laittamaan paljon täytepaloja (eli keittiöfirmalta ei löydy kaikkia sopivia leveyksiä kaappeihin). Siinä menee paljon hyvää säilytystilaa hukkatilaksi.

Vierailija
8/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovimallin tosi kalliiksi.

Vierailija
9/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostakaa hyviin tasoihin keittiössä!

Ostakaa koneet itse!

Vierailija
10/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valikoimaa/hintoja.

Vierailija
11/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut oikein tyytyväinen. Maksoi ehkä enemmän kuin joku " halpis" , mutta laatu on hyvä. Kaapitkin tulivat valmiiksi kasattuina, ei tarvinnut ihmetellä mitään epämääräisiä lastulevykasoja...

Olen ajatellut tässä myös asunnon jälleenmyyntiarvoa, kunnon keittiöllä varustettu on aina parempi myydä. Ja ainakin Parman keittiössä on viiden vuoden takuu.

Vierailija
12/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme itse kasanneet, olisimme säästäneet noin 150¿. Eli sen verran ne käytännössä veloittivat kasauksesta. Mutta ei paha hinta, ottaen huomioon meidän laatikostojen määrän. Kodinhoitohuoneen korkeat kaapit kasasimme itse.

Vierailija
13/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pari metriä työtasoa, pöytäkaappeja ja seinäkaapit) monista yksi kappale jokaiseen keittiöfirmaan ja kysele tarjous ovimallilla, joka löytyy jokaiselta, esim. ihan perus MDF sileä ovi.

Sisällytä hintaan vetimet, hidasteet, välitilajakajat, ruokailuvälinelokeritkot ym. näin saat hintatasosta osviittaa. Hintavertailu eri firmoilla tosi hankalaa sillä ovimalleja erilaisia.

Kannattaa muistaa että laadultaan nuo ovet ovat aika lailla samaa tavaraa, sillä Suomessa ei ole kuin pari tehdasta jotka ovia tekee ja näiltä parilta tehtaalta menee ovet keittiöfirmoihin. Erii nimikkeillä on sitten hiukan eri kuvioita pinnassa, eri pinnoitteita, eri sävyjä...

Jos hinta ei este niin sen kun vertailette keittiöliikkeissä malliryhmiä, tutkitte värivalikoimaa, materiaaleja ja erikoisratkaisuja.

Voit itse suunitella keittiön tai antaa suunnittelijan suunnitella. Suunnittelija ehdottaa aina jotain extraa jotta hintaa saataisiin nousemaan ylemmäs (mekanismeja, erikoishyllyjä...)

Itselläni kokemusta Puustellista, Petrasta, Ikeasta, ja Keittiökalusteesta. Kaikki hyvälaatuisia kaappeja runkoineen ja ovineen. Puustelli ehkä hinnaltaan ylihinnoiteltu...

Vierailija
14/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parma on se halvin mallisto ja A la Carte muka " luksusta" . Eikös Parmaa myydä Terrassa? Vai K-raudassa?

Vierailija
15/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiövertailua. Siihen menee aika ihan hukkaan. Hinta riippuu ihan siitä minkä mallinen keittösi on ja minkälaisia kaappeja sinne mahtuu. Hintaan vaikuttaa myös valitsemasi ovimalli, jonka hinnat vaihtelevat eri kauppiailla. Esim. HTH -keittiöillä on värilliseksi maalatut ovet suhteessa kalliimpia kuin Topilla, jolla taas saa monta eri väriä ihan samaan hintaan kuin valkoiset.

Kaikki siis riippuu kaikesta. Keittiön koko, malli, varusteet, altaat, kalusterunkojen määrä, ovien määrä jne. Myös se vaikuttaa hintoihin eri myyjillä eri tavalla, oletko rakentaja vai remppaaja. Haluatko kaapit koottuina vai kokoatko itse. Asennatko itse vai tarvitsetko avaimet käteen keittiörempan.

VERTAILE ITSE! Hae vertailukelpoiset tarjoukset usealta eri valmistajalta.

Vierailija
16/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu siihen merkkiin. Hyvät valikoimat, asiantunteva palvelu ja toimitus ei tökkinyt. Suosittelen.

Vierailija
17/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy vielä vertailla toki.

ap

Vierailija
18/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikean keittiöihin saa muuten 10 vuoden takuun, puolet pidemmän kuin esim. Parmalla.

Terveisin: 20 vuotta sitten lukion käynyt

Vierailija
19/19 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa tälläiseltä pieneltä firmalta keittiö. Kysyimme kolmesta muustakin paikasta tarjouksen ja tämä on selkeästi halvin.

Ovimallin voi valita mistä tahansa suomalaisesta firmasta (eli voisimme tilata vaikka ihan saman tehtaan ovet, kun Puustellissa esim. ja kaapin rungot he tekevät itse.

Myös yhdet tuttavat hommasivat sieltä keittiön (sellaisen luxus-keittiön) ja he ovat parin vuoden käytön jälkeenkin tosi tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi