Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies satutti sanoillaan pahasti

Vierailija
07.09.2024 |

Tänään aamulla heräsin pää kipeänä ja huonolla mielialalla. Päätin silti, että yritän nauttia päivästä ja lähden lasten (6kk ja 2v) kanssa heti aamupalan jälkeen ulos että mieliala kohenisi. Jotain sitten mieheni kiukutteli siitä, että heräsi monta kertaa yössä. Normaalisti tarjoaisin empatiaa tietenkin, mutta minä hoidan aina lasten yöheräilyt ja olen väsynyt myös joten nyt en yhtään jaksanut. Sanoin jotain tyyliin että nyt en jaksa itse yhtään kuunnella mitään negatiivista, koitetaan silti pitää hyvä mieliala vaikka on inhottava olo. 

Mies alkoi sitten rähjäämään jotain, että en koskaan hyväksy että hänellä on huono vointi jne. Loppujen lopuksi hän sanoi, että olen niin ärsyttävä, että ei ihme että ex-mieheni hakkasi minua ja ansaitsin sen. 

En olisi koskaan uskonut, että normaalisti hell, rakastava ja huolehtiva mies sanoisi mitään tuollaista. Lähdin lasten kanssa vain ulos sanomatta muuta kuin heipat. 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli sitten tässä.

Nyt yhteys omiin vanhempiin, kavereihin tms. ja ryhdyt järjestämään asioita. Muutto pois miehen luota mielellään samantien, jos joku pääsee sinua ja lapsia hakemaan (vai onko sinulla auto, se kannattaa pakata täyteen). Miehelle ilmoitus, että eropaperit tulevat ensi viikolla, sinä et jää odottamaan ensimmäistä lyöntiä.

Vierailija
22/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten syytä taas kaikki. Kuten se kun Ylen femceltoimittajat ei saa miestä kun Chad-Riikka saa kaikki miehet kuusinumeroisilla vuosituloillaan. Miesvihauutisia sitten tekevät femcelöivät menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tiedät, että se oli siinä. Haluat vain jäädä roikkumaan ajatukseen, että nyt sinulla on mies ja perhe... Ei ole. Ei sellaista miestä, joka kunnioittaa sinua johon voit luottaa ja jota voit rakastaa.

Hänen sanansa paljastavat, että hän hyväksyy väkivallan ja hyväksyy myös itsensä lyövän sinua, mikäli kokee, että "ansaitset" sen.

No eikös se ole henkistä väkivaltaa että päättää toisen puoleta ollaan nyt hyvällä mielellä vaikka inhottava olo, kun MINÄ olen jo päättänyt olla hyvällä mielellä vaikka minulla huono olo olikin? 

Minusta toisen tunteen hyväksymättömyys on henkistä väkivaltaa. Ja yrittäminen muuttaa sitä. 

Vierailija
24/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää, kun vika on aina muissa, eikä koskaan itsessä.

Vierailija
25/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan varmistelen et ennen ilkeyksiä mies tiesi, että sulla on pää kipeä ja huono mieli? 

En kyllä tiedä miksi sun päätöksen mukaan kaikkien pitäisi teeskennellä että on kivaa ja asiat hyvin.

Silti mies sanoi jotain, mitä itse en ikinä voisi antaa anteeksi.

Jaksatko siis itse kuunnella kiukuttelua ja äksyilyä, varsinkin kun toinen tietää että olet väsynyt?

Joo, ei mulle tarvitse teeskennellä että ois hyvä mieli, jos kerran ei ole. Asioista pitää pystyä puhumaan vähän paremmin kuin mitä ap aloituksessa tuo ilmi.

Vierailija
26/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä vaan todistaa: h u o r a ei välitä miehen luonteesta vaan ainoastaam ulkonäöstä.

Miksi ap sitten on näiden miesten kanssa jos niillä on kerran niin huono luonne? Ulkonäön ja seksin vuoksi. Muulla ei ole mitään väliä.

Naiset sanoo että incelit ei saa naisia "huonon luonteen vuoksi". Kuitenkin apn miehet ovat saaneet. Onko niillä niin hyvä luonne?

Vai onko sittenkin niin että ulkonäkö ratkaisee ja luonteella ei ole hevon paskan vertaa merkitystä koska h u o r a n päähän ei muuta mahdu kuin ulkonäkö ja seksi.

Miksi s i n u l l a on noin huono luonne?

Vierailija
27/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kertonut miehelle,  että sullakin on väsy ja pää kipeä ja tsempannut vaikka halaamalla vähättelemättä miehen kokemusta. Esitit ehkä pirteää ulospäin etkä kuunnellut yhtään miestä. Vähän nyt empatiaa kehiin puolin ja toisin. 

Vierailija
28/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan varmistelen et ennen ilkeyksiä mies tiesi, että sulla on pää kipeä ja huono mieli? 

En kyllä tiedä miksi sun päätöksen mukaan kaikkien pitäisi teeskennellä että on kivaa ja asiat hyvin.

Jaksatko siis itse kuunnella kiukuttelua ja äksyilyä, varsinkin kun toinen tietää että olet väsynyt?

Joo, ei mulle tarvitse teeskennellä että ois hyvä mieli, jos kerran ei ole. Asioista pitää pystyä puhumaan vähän paremmin kuin mitä ap aloituksessa tuo ilmi.

Tuossa aloituksessa lukee, että normaalisti tarjoaisin aina empatiaa, mutta jos omat voimavarat sillä hetkellä on 0 niin ei oikein jaksa kuunnella rähjäämistä ja valitusta. 

Vierailija
29/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä vaan todistaa: h u o r a ei välitä miehen luonteesta vaan ainoastaam ulkonäöstä.

Miksi ap sitten on näiden miesten kanssa jos niillä on kerran niin huono luonne? Ulkonäön ja seksin vuoksi. Muulla ei ole mitään väliä.

Naiset sanoo että incelit ei saa naisia "huonon luonteen vuoksi". Kuitenkin apn miehet ovat saaneet. Onko niillä niin hyvä luonne?

Vai onko sittenkin niin että ulkonäkö ratkaisee ja luonteella ei ole hevon paskan vertaa merkitystä koska h u o r a n päähän ei muuta mahdu kuin ulkonäkö ja seksi.

KYS KYS KYS KYS KYS KYS KYS nyt jo välittömästi. Ei tarkoita Kuopion yliopistollista sairaalaa, googlaa jos et tiedä. :)

Vierailija
30/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainaisessa univelassa tulee sanottua asioita mitä ei lopulta tarkoita. Toivottavasti mies pyytää edes anteeksi. Älä kuitenkaan anna miehen pilata päivääsi. Sanat on vaan sanoja.

Sodat alkavat vihapuheesta.

Vierailija
31/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aloituksessa lukee, että normaalisti tarjoaisin aina empatiaa, mutta jos omat voimavarat sillä hetkellä on 0 niin ei oikein jaksa kuunnella rähjäämistä ja valitusta. 

Turha empatia roskiin, tilalle todellisuuden hyväksyminen. Vai pitäisikö vaan tehdä kuten sinä päätät? Ja sun jaksamisen mukaan?

Toivottavasti tämän suhteen jälkeen keskityt itsesi korjaamiseen ettet tulevaisuudessa tyydy jälleen kerran vääriin miehiin. Et ole prinsessa, vastuunottoa molemmin puolin.

Vierailija
32/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senhän sinä haluaisitkin tietää h u o r a

Miten  h u o r a olisi loukkaava nimitys minulle?

Vierailija
33/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kutsuisi tuollaista mieheksi. Pikemminkin joku pikkumunainen possu. Lähde lätkimään, ei tule tuosta paremmaksi muuttumaan usko pois.

Jep, toisaalta tuo emakko tietää ettei saa parempaa

Vierailija
34/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin kasvattama

Vierailija
35/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis lapsia jännämiehen kanssa. Olet sen kanssa koska se on komea.

Vierailija
36/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on siis lapsia jännämiehen kanssa. Olet sen kanssa koska se on komea.

Rahaa sillä miehellä on. Lapset on aikaisemmasta suhteesta.

Ja huono luonne tuli tietysti vasta nyt esiin.

Vierailija
37/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteesta puheen ollen, sinullako on muka hyvä luonne 🤣🤣

Vierailija
38/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteesta puheen ollen, sinullako on muka hyvä luonne 🤣🤣

Parempi kuin kellään palstamammoista.

-eri

Vierailija
39/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen nainen, niin inhoan yli positiivisia ihmisiä. Jos väsyttää niin väsyttää, eikä silloin pidä hymyillä kuin joku hyvällä lääkityksellä oleva idiootti. Vai onko aloittajalla niin että esitetään koko ajan että kaikki on niin ihanaa ja ollaan positiivisia ettei vaan lapset saa traumoja siitä että aikuisetkin voi olla väsyneitä 

Vierailija
40/60 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperherkkä tuntoaisti ap:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä