Mies satutti sanoillaan pahasti
Tänään aamulla heräsin pää kipeänä ja huonolla mielialalla. Päätin silti, että yritän nauttia päivästä ja lähden lasten (6kk ja 2v) kanssa heti aamupalan jälkeen ulos että mieliala kohenisi. Jotain sitten mieheni kiukutteli siitä, että heräsi monta kertaa yössä. Normaalisti tarjoaisin empatiaa tietenkin, mutta minä hoidan aina lasten yöheräilyt ja olen väsynyt myös joten nyt en yhtään jaksanut. Sanoin jotain tyyliin että nyt en jaksa itse yhtään kuunnella mitään negatiivista, koitetaan silti pitää hyvä mieliala vaikka on inhottava olo.
Mies alkoi sitten rähjäämään jotain, että en koskaan hyväksy että hänellä on huono vointi jne. Loppujen lopuksi hän sanoi, että olen niin ärsyttävä, että ei ihme että ex-mieheni hakkasi minua ja ansaitsin sen.
En olisi koskaan uskonut, että normaalisti hell, rakastava ja huolehtiva mies sanoisi mitään tuollaista. Lähdin lasten kanssa vain ulos sanomatta muuta kuin heipat.
Kommentit (60)
Tuliko eilen juotua liikaa, kun molemmilla heti aamusta huono olo?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko eilen juotua liikaa, kun molemmilla heti aamusta huono olo?
Vai oisiko kenties syynä vauva, joka herättelee öisin? Niin.
Ainaisessa univelassa tulee sanottua asioita mitä ei lopulta tarkoita. Toivottavasti mies pyytää edes anteeksi. Älä kuitenkaan anna miehen pilata päivääsi. Sanat on vaan sanoja.
Hyväksytkö hänen huonon olonsa vai et? Kun käskit olla positiivinen vaikka se oli SINUN suunnitelmasi. Mies sitten lapsellisesti päätti tehdä sinulle tosi huonon olon. Kosta olemalla silti yltiöpositiivinen ja yllätä eropapereilla viikon päästä. Ja sano että positiivisesti vain eteenpäin jos kiukuttelee erosta.
Vierailija kirjoitti:
Ainaisessa univelassa tulee sanottua asioita mitä ei lopulta tarkoita. Toivottavasti mies pyytää edes anteeksi. Älä kuitenkaan anna miehen pilata päivääsi. Sanat on vaan sanoja.
Siis millaisia tossukoita olette jos ootte miesten kanssa jotka puhuu tuollaisia ja ette pidä sitä minään..? Millaisessa perheilmapiirissä oikeen ootte kasvaneet?
Ihan vaan varmistelen et ennen ilkeyksiä mies tiesi, että sulla on pää kipeä ja huono mieli?
En kyllä tiedä miksi sun päätöksen mukaan kaikkien pitäisi teeskennellä että on kivaa ja asiat hyvin.
Silti mies sanoi jotain, mitä itse en ikinä voisi antaa anteeksi.
Jos olisin kokenut lähisuhdeväkivaltaa ja kuulisin tuollaisen kommentin mieheltäni, en pystyisi mitenkään enää luottamaan häneen, vaan lähtisin saman tien.
Jotenkin ikävä riita. Ap oli jo oman mielialansa saanut käännettyä hyväksi (ap itse heräsi huonolla mielellä), mutta mies ei ollu tässä vielä "mukana". Mietin vaan että miksi ap sitten sanoi ettei yhtään jaksa jos oli jo kerta päättänyt olla positiivisella mielellä kaikesta huolimatta.
No tässähän on nyt oltu täysin eri aaltopituudella.
Niin, ja jälleen rakastava perheen isä paljasti todellisen luonteensa aamiaispöydässä. Onneksi nyt eikä 50 vuoden jälkeen kuten tuossa uutisissa olevan ranskalaisnaisen tapauksessa.
Ihana miesvihafantasia
Lähdit vaan! Voimaantumistasi ei voi estää!
Onpa pelottava ja kammottava kommentti. En voisi ikinä kuvitella mieheni sanovan tuollaista vaikka saattaakin joskus sanoa pahasti. En tiedä miten itse pystyisin jatkamaan tuollaisen jälkeen.
Ihan sama se, kuka nukkunut huonommin, tai onko päänsärkyä, silti todella törkeästi sanottu mieheltä.
Ap, tiedät, että se oli siinä. Haluat vain jäädä roikkumaan ajatukseen, että nyt sinulla on mies ja perhe... Ei ole. Ei sellaista miestä, joka kunnioittaa sinua johon voit luottaa ja jota voit rakastaa.
Hänen sanansa paljastavat, että hän hyväksyy väkivallan ja hyväksyy myös itsensä lyövän sinua, mikäli kokee, että "ansaitset" sen.
Ja sit sä päätit tehdä asiasta tänne ketjun.
Kerro omin sanoin, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan varmistelen et ennen ilkeyksiä mies tiesi, että sulla on pää kipeä ja huono mieli?
En kyllä tiedä miksi sun päätöksen mukaan kaikkien pitäisi teeskennellä että on kivaa ja asiat hyvin.
Silti mies sanoi jotain, mitä itse en ikinä voisi antaa anteeksi.
Jaksatko siis itse kuunnella kiukuttelua ja äksyilyä, varsinkin kun toinen tietää että olet väsynyt?
Jos hyväksyy hakkaamisen, niin miksei olisi valmis myös itse sitä tekemään? Varsinainen kultakimpale taas.
En kutsuisi tuollaista mieheksi. Pikemminkin joku pikkumunainen possu. Lähde lätkimään, ei tule tuosta paremmaksi muuttumaan usko pois.
No toivottavasti ette enää palanneet lasten kanssa kotiin vaan suuntasitte sub vanhempien tai ystävän luo.