Sannasta tehty biisi Ranskassa - voi tsiisus
Ei voi olla totta...đŹ
Musiikki | Ranskalaisen rock-yhtyeen uudella levyllÀ on kappale Sanna Marinista: He eivÀt ansaitse sinua: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010682288.html
Kommentit (70)
No mutta tÀmÀhÀn on tosi hyvÀ. Pelasta itsesi sanna, he eivÀt ansaitse sinua. Tosi dramaattista. Hieno biisi!!
Vierailija kirjoitti:
Aika hÀmmentÀvÀ veto tutulta bÀndiltÀ jota olen kuunnellut jostain vuodelta 1984 asti.
Sama! Indochine on iso bÀndi ranskankielisissÀ maissa.
Hieno bÀndi, hieno albumi, hieno biisi. NÀin suomalaisena oon kyllÀ positiivisen yllÀttynyt ettÀ he teki biisin joka liittyy nÀin suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei oo dissibiisi niin Marin on maksanu noille ton biisin teosta
No ei todellakaan ole mitÀ sÀÀ mistÀÀn tiedÀt., Ihailevat selvÀsti sanna marinia yli kaiken. Indochine on marin-faneja!!!!! Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomessa tehty vielÀ. Kuka on eka?
ElÀmÀni biisissÀ voisi olla kiva kuulla.
Onhan tosta tehty tÀÀllÀkin useampia
Indochine fanittaa sanna marinia. No hösses kuinka hienoa. Nyt oon melkein sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan ettĂ€ persut tokenevat krapula-aamustaan ja ehtivĂ€t haukkumaan tuonne videon kommentteihin đ
Miksi kaikki jotka eivÀt pidÀ someministeristÀ ovat automaattisesti mielestÀnne persuja? TeillÀ on nupit sekaisin. Sanna loi Suomelle 80 miljardia lisÀÀ velkaa sen sijaan ettÀ olisi kÀyttÀnyt ne työpaikkojen luomiseen ja kÀyttÀytyi muutenkin kuin maailman omistaja. Hyi saatana.
Ei olekaan. VielÀ suurempi osa on Putkosta, Turtiaista ja BÀckmania palvovia pjutinisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan ettĂ€ persut tokenevat krapula-aamustaan ja ehtivĂ€t haukkumaan tuonne videon kommentteihin đ
En suostu kuuntelemaan tuota biisiÀ mut olihan Sanna Marin pÀÀministerinÀ hyvÀ esimerkki siitÀ, minkÀlainen johtajan ei kannata olla.
Olet varmaankin trolli, mutta jos oikeasti joku on sitÀ mieltÀ, ettÀ Sanna Marin oli huono johtaja, haluaisin tietÀÀ miksi. Omasta mielestÀni paras PM joka Suomella on minun elinaikanani ollut, ja olen aika vanha. Nykyinen kielitaidoton pallonaama, joka pÀÀministerinÀ lÀhinnÀ yllÀttyy ja toivoo, taas on aivan surkea johtaja. Onko hÀnellÀ edes selkÀrankaa? Edes fyysisesti.
Onhan se kiva leikkiÀ maailmanparantajaa veronmaksajien rahoilla. Juu, emme ansainneet tÀllaista. Kiitos vaan Sanna mutta voit pysyÀ poissa.
đșđŠđźđ±
Onhan foliohattu Vehkalankin tehnyt ÀÀliömÀisiÀ Sanna AI-videoita.
Omia suolikaasujaan nuuhkiva itsensÀvoiteleva itseriittoinen kone. Ei siis Sanna vaan tÀmÀ piiri pieni pyörii-leikki.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaiset ovat ansainneet Sannan. Seuraava Ranskan pÀÀministeri? đ
Ihana ajatus lĂ€hettÀÀ hĂ€net palkitsemaan jotain muuta valtiota đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki jotka eivÀt pidÀ someministeristÀ ovat automaattisesti mielestÀnne persuja? TeillÀ on nupit sekaisin. Sanna loi Suomelle 80 miljardia lisÀÀ velkaa sen sijaan ettÀ olisi kÀyttÀnyt ne työpaikkojen luomiseen ja kÀyttÀytyi muutenkin kuin maailman omistaja. Hyi saatana.
Niin mutta oppositiossa olevat Persut ja kokkareet hyvÀksyivÀt velan, ei edellinen hallitus yksin sitÀ velkaa ottaneet. Opettele ymmÀrtÀmÀÀn lukemaasi, hyi saatana!
No aikamoista. Indochine on tosi hyvÀ bÀndi. Hienot sanat tÀssÀ kappaleessa. Osasin odottaa albumia mutta ettÀ vielÀ tÀmÀ laulu tÀhÀn pÀÀlle, hieno juttu.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ biisi. Suomen radioon.
Listalle laitettu. Toistoon!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole riikasta vielĂ€ tehty. "He ansaitsevat sinut." đ
Ei me olla tehty mitÀÀn niin pahaa.
ErittÀin hyvÀ kappale. Kertoo totuuden.