Kaikkonen maạhanmuutosta Ylen Ykkösaamussa: Emme rikollisia, emme pummeja tänne kaipaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010682355.html
KESKUSTAN puheenjohtaja Antti Kaikkonen (kesk) linjasi Ylen Ykkösaamussa puolueensa maạhanmuuttolinjaa.
Kommentit (129)
Koska poliitikot aina vinkuvat rahaa ne ovat pummeja. Kaikkonen itse on tuomittu rikoksesta. Juu siinä on taas yksi puhuva pää joka ei ajattele mitä tuli sanottua. Sopisi vaikka orpon ek hallitukseen tuollainen sälli.
Keskustan ongelma on edelleen tuuliviirimäisyys. Välillä kompataan vihervasemmistoa, välillä hallituksen mmlinjaa. Ei tuonut muutosta Kaikkonen edeltäjänsä linjaan. Jämäkkää johtajaa ei löydy kahtiajakoisuuden takia, yritetään olla sekä maalaisia että kaupunkilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan ongelma on edelleen tuuliviirimäisyys. Välillä kompataan vihervasemmistoa, välillä hallituksen mmlinjaa. Ei tuonut muutosta Kaikkonen edeltäjänsä linjaan. Jämäkkää johtajaa ei löydy kahtiajakoisuuden takia, yritetään olla sekä maalaisia että kaupunkilaisia.
Tämä sinullekin tiedoksi. Keskustassa on sekä maalaisia. Olen ikäni asunut kaupungissa ja äänestän keskustaa. Niin myös tässä kaupungissa suurin osa ihmisistä.
Jokaisen politiikassa vaikuttavan olisi aika tajuta että meillä ei tosiaan ole varaa ottaa tänne väkeä joka tulee hyväksikäyttämään yhteiskuntaamme , niinkuin osa tulijoista on jo kauan tehnyt.
Pienenä esimerkkinä mies, joka leikki olevansa sokea ja neuvoi tytärtään tekemään samoin , koska se oli niin kannattavaa taloudellisesti. Mies halusi välttää työnteon ja koulutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sinullekin tiedoksi. Keskustassa on sekä maalaisia. Olen ikäni asunut kaupungissa ja äänestän keskustaa. Niin myös tässä kaupungissa suurin osa ihmisistä.
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Miten hän tohti kutsua Hiekkiksiä ja Karviksia pum meiksi sekä rikollisiksi?
Minuakin hämmästyttää valtavasti että alkaako ohisalonlahkolaisten rintama murentua. Eikö ainut ongelma ollutkaan suomalaisten rasismi?
Eilen kuljin julkisilla kuusi matkaa ja kävin kahdessa ravintolassa istumassa iltaa. Kaikki kuskit ja tarjoilijat ulkomaalaistaustaisia, ihan hyvin kielen oppineita, oikein ystävällisiä ihmisiä. Omalla työpaikalla kaksi mukavinta kollegaa Afrikan mantereelta. Tämä on se maa han muut to, jonka moni meistä näkee. Onneksi.
Onneksi vihervassarit eivät ole sortuneet tuollaiseen vastuuttomaan populismiin.
Kaikki tänne vaan, meillä on tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tähän kommentoi huippusvvakki Eva Biaudet? Entä se Martin Schein kommari?
Odotan milloin hs kostaa ja kaivaa Kaikkosen 40 vuotta vanhat tekstiviestit esiin. Löytyisikö avioeron ajalta jotain millä voisi canceloida, Hesari vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Koska poliitikot aina vinkuvat rahaa ne ovat pummeja. Kaikkonen itse on tuomittu rikoksesta. Juu siinä on taas yksi puhuva pää joka ei ajattele mitä tuli sanottua. Sopisi vaikka orpon ek hallitukseen tuollainen sälli.
Kaikkonen on tuomittu naurettavassa vaalirahajutussa. Jos jokaisen edustajan vaalirahat tutkittaisiin samalla innolla varmasti löytyisi jos jonkinlaista rikosta.
Persujen oikeusministeri on tuomittu kun varasti kaverinsa luottokortin ja rellesti sillä. Tuomio maksuvälinepetoksesta. Silti puhuu jatkuvasti rikollisista ja vaatii kovempia tuomioigta.
Vierailija kirjoitti:
Niin eikö meillä ala loppua jo kyvyt nykyisenkin porukan elättämiseen, kun tukia joudutaan jo leikkailemaan, ja sitä enemmän mitä useammalle niitä joutuu jakamaan.
Mutta ulkomaista "työvoimaa" vaan pitää haalata, samassa suhteessa kuin työttömyys kasvaa ja konkursseja pukkaa. Työttömät työnhakijat kertovat aina olleensa yksi useiden satojen hakijoiden joukossa, kun taas yksi "ette ole tullut valituksi" -tiedote saapuu, jos yleensä mitään kuuluu.
Miten tämä logiikka toimii niin kuin käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen on tuomittu naurettavassa vaalirahajutussa. Jos jokaisen edustajan vaalirahat tutkittaisiin samalla innolla varmasti löytyisi jos jonkinlaista rikosta.
Persujen oikeusministeri on tuomittu kun varasti kaverinsa luottokortin ja rellesti sillä. Tuomio maksuvälinepetoksesta. Silti puhuu jatkuvasti rikollisista ja vaatii kovempia tuomioigta.
Zelensky varasti kultaa ja hopeaa,milloin hänet tuomitaan?
Ja minä kun luulin että he ovat rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EK ilmaisi tahtovansa 50 000 tulijaa lisää.
Nämä ovat rikkaus ja voimavara.
No totta kai ne haluaa. Nehän haluaa ne polkemaan palkkoja. Saadaan palkat alas, kun parin euron korvauksella ja kalanpääkeitolla voi jatkossa palkata laillisestikin, kun nyt oli kovin kovin ikävästi laitonta moinen.
No mites ne tulevat toimeen tässä kalliissa yhteiskunnassa, kun mikään ympärillä ei halpene suhteessa siihen kalanpääkeittoon ja palkkaan? Tuilla eläminen kannattaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina. Ja persut. Punavihreät pettävät Suomen, mutta eivät koskaan omaa äänestäjäkuntaansa. Punavihreitä äänestämällä voit olla aina vakuuttunut siitä, että punaviher-humppaa tulee ovista ja ikkunoista.
Mut Kokoomus ei petä! Köyhät kyykkyyn ja rikkaat rikastuu eli sitä saatiin, mitä äänestettiin. Vielä kolme vuotta tätä politiikkaa, niin elämme espoolaisen ja helsinkiläisen keskiluokan ihanne-Suomessa.
Orpo oivalsi ensimmäisenä irakilaisten olevan tärkeä voimavara Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Kappas, hyvä että Kanki sanoi niin kuin asia on.
Mutta vasta sanoi ja oppositiosta käsin. Keskustalla olisi ollut mahdollisuus tehdä asialle jotain kun olivat hallituksessa. Eli poliitikon paskapuhetta jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin että he ovat rikkaus.
Minun alapäähäni mahtuu ainakin 30000 geeliä t. Maria O.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina. Ja persut. Punavihreät pettävät Suomen, mutta eivät koskaan omaa äänestäjäkuntaansa. Punavihreitä äänestämällä voit olla aina vakuuttunut siitä, että punaviher-humppaa tulee ovista ja ikkunoista.
Mut Kokoomus ei petä! Köyhät kyykkyyn ja rikkaat rikastuu eli sitä saatiin, mitä äänestettiin. Vielä kolme vuotta tätä politiikkaa, niin elämme espoolaisen ja helsinkiläisen keskiluokan ihanne-Suomessa.
Orpo oivalsi ensimmäisenä irakilaisten olevan tärkeä voimavara Suomelle.
Tärkeästä voimavarasta erottuivat Sipilän kummipoika Fahad Fidas ja itse puurokenraali joka paljasti puuron olevan naisten ruokaa eikä sitä voi antaa edes koiralle.
No totta kai ne haluaa. Nehän haluaa ne polkemaan palkkoja. Saadaan palkat alas, kun parin euron korvauksella ja kalanpääkeitolla voi jatkossa palkata laillisestikin, kun nyt oli kovin kovin ikävästi laitonta moinen.