Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada yrittäjät ansiotyöhön?

Vierailija
07.09.2024 |

Työvoimasta on kuulemma pula ja pienyrityksillä menee huonosti. Täytyisi saada kannattamaton yritystoiminta loppumaan ja omasta mielestään ahkerat yrittäjät työhön tienaamaan ja maksamaan veroja. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienyrittäjä juuri siksi, että ikäistäni naista ei enää huolita mihinkään palkkatöihin.

N55

Vierailija
2/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi te pakotatte taas työttömiä perustamaan yrityksiä? Jatkuvasti saa kuulla että ala yrittäjäksi vaikka kaikki ymmärtävät ettei se ole mikään läpihuutojuttu sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki yrittäjät lopettavat ja menevät ns. ansiotyöhön. Mihin he menevät, kun ne yritykset lopetettiin?

Vierailija
4/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa oli taas aloitus. Ihmisiähän nimenomaan painostetaan yrittäjiksi ja työllistämään itse itsensä, jolloin he myös ottavat riskin.

Olen kirjantekijä, ja kaikki kollegani ovat vapaita taiteilijoita eli yrittäjiä. Osalla on toiminimi, suurin osa operoi verokortilla. Maksamme itse sosiaaliturvamaksumme lakisääteisen YEL-maksun muodossa. Kukaan ei palkkaa meitä työsuhteeseen, päinvastoin kustantamot supistavat kuukausipalkkalaisten määrää ja käyttävät entistä enemmän freelancereita. Olemme toimeksiantajillemme alihankkijoita ja urakkatyöläisiä.

Vierailija
5/5 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yrittäminen ole laiskana makuuta ja työntekijöiden käskyttämistä? Menisivät yrittäjät itse oikeisiin töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme