Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso nyt irtisanomisuhan alla!

Vierailija
07.09.2024 |

Minä eläkkeellä sairauden takia, eläke tosi pieni. Nuoremme muutti takaisin kotiin pystyäkseen jatkamaan opintojaan. Me ei todellakaan tiedetä miten selvitään jos uhka toteutuu. Kodista on korjausvelkaa. Herääminen tähän aamuun oli todella vaikeaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän aina huudellaan työttömille, että "menkää töihin!", jos työtön valittaa, ettei rahat riitä.

Sitten kun se työttömyys osuukin omalle kohdalle, niin nöyrrytään kummasti. On aina helppo arvostella muita sieltä norsunluutornista, huutaa, että ei tukia ja menkää töihin, aina niin kauan, kunnes itse on siinä suossa.

Eli mikäs tässä, miehesihän voi vain mennä töihin, jos saa tuosta potkut. Noinhan se monen mielestä menee.

Ja siis viestini oli sarkastinen, jos joku vetää tästä herneet nenään, enkä tarkoita, että te olette olleet näitä "menkää töihin" huutajia.

Jep. Minä toivon, että oikein moni näistä nyt tai pian kenkää saavista ovat niitä, jotka viimeksi äänestivät persuja tai kokkareita. Saavat sitten tuntea itse konkreettisesti, miltä tyhmyys tuntuu. 

Luulen että paljon on kiinni siitä häpeästä että ei kehdata tunnustaa että vituiks meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla