Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yön pois enkä saa kissalle hoitajaa

Vierailija
07.09.2024 |

Joten pärjääköhän yksin? Lähden klo 13.30 ja tulen takaisin kolmelta huomenna

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorokaudeksi kissan voi jättää ihan hyvin. Puhdas wc, runsaasti vettä, raksuja..

Voi olla ettei ole näkevinään sinua heti kun palaat, mutta antaa kyllä anteeksi.

Juu, itsellä oli aikoinaan kolme kissaa, ja ajoittain kävin viikon-kahden reissuissa. Kissoilla oli hoitaja, joka asui asunnossani reissujen ajan. Kun palasin reissuista, yksi kissoista ei ollut koskaan minua huomaavinaankaan. Tilanne normalisoitui kuitenkin aina muutaman tunnin päästä. Tuo kirjoituksesi toi muistoja mieleen. Kaikki kissani ovat olleet pilven reunalla jo 10 vuotta. Välillä on ikävä edelleen.

Mutta ap:n kysymykseen, kissa pärjää yhden vuorokauden hyvin yksinkin.

Vierailija
62/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pärjää. Jätä ruokaa ja vettä ja tarkista ettei jää johtoja seinään eikä muuta missä voi teloa itsensä. Itse nappaan hellasta aina nupit pois ettei vahingossa tassulla paina päälle jos hyppii kun on pois. Yleensä jo parinkin tunnin takia nuo otan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaikka kuukaudeksi yksin. Ei kiinnosta k*sinen kattis pätkääkään.

Vierailija
64/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaksi kisua ja pärjää hyvin viikonlopun kun ollaan reissussa. Perjantaina kupit täyteen, niin on sunnuntaina vielä ruokaa kun tullaan reissusta. 

Toiset kissat ahmii kaiken mitä on tarjolla. Tähän ratkaisuksi ruoka-automaatti joka annostelee ajoitetusti. Eläinkaupasta löytyy.

Ei kukaan normaali jätä kissoja viikonlopuksi yksin. Paitsi "eläinrakkaat", jotka oikeasti on täysin itsekkäitä.

Tiiäks mulle on ihan v i t u n sama mitä joku mielenterveyslääkkeitä popsiva työtön avohoitopotilas on mieltä siitä, että jätän kissat viikonlopuksi kotiin, kun olen reissussa. Kerroin vaan ap.lle, että meidän kissat ainakin pärjää sen aikaa keskenään.

No elsu tuosta kuitenkin pitäi

EI  SYYTÄ ELSUUN 😂

Vierailija
65/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kissa joutuu olemaan yksi 15 tuntia. sen verran kissakokemusta on (ja vaikka kissatkin on yksilöitä, niin silti sanon seuraavaa), niin ap:n kissa on mitä luultavimmin tällä hetkellä päiväunilla, herää joskus iltapäivällä, venyttelee ja kenties käy välipalalla ja katselee, jos kiinnostaisi tehdä jotain. jos ei, niin venyttelee ja venyttelyn päätteeksi päättääkin käydä siihen paikkaan pienille nokosille, koska välipalalla käynti oli niin rasittavaa. Sitten kissa vaihtelee nukkumispaikkaa ehkä kerran tunnissa ja käy välillä tarkistamassa, että ruoka on paikallaan, haistelee vesikupissa olevaa vettä ja kenties käy vessasskin jossain välissä. Vaan sitten kun kello lyö 22, kissa saa hepulin vireystasonsa noustessa ja alkaa juosta ympäri kämppää. Tätä kestää tunnin jonka päätteeksi kissa menee syömään ja sitten nukkumaan - olihan tuossa jo rankka päivä. Kun ap tulee keskellä yötä kotiin, kissa ehkä tulee vastaan, tai sitten kääntää kylkeä ja jatkaa uniaan - ai sitten näyttelee ettei edes huomaa koko ap:ta, koska kissaa ärsytti se ettei ap ollut leikittämässä häntä iltakymmeneltä ja siksi ap on ansainnut kissaghostauksen ainakin hetkeksi.

Vierailija
66/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissat pärjäs yhden mökkireissun ajan (viikko) perunakellarissa, kun veljenpojan tyttöystävällä oli "allergia", eli kyllä ne kissat pärjää, jos ette vaan liikaa kuvittele niille inhimillisiä tunteita.

Kokeilepa itse olla siellä perunakellarisa viikko. Katsotaan mitä sitten ajattelet

Sellaiset  perhanan  " allergiat "  on usein pötypuhetta. Minun kissani ei kellariin joutuisi," allerginen " saisi pysyä poissa. Siihen  on lääkkeitäkin

Tämäpä! Kaiken maailman "allergioita" nykyinen länsimainen yhteiskunta täynnä. Johtuu varmaan veganismista jamuista paskailmiöistä, joiden vuoksi ihmiset eristetään todellisuudesta eivätkä kohtaa allergeeneja, niin sitten tulee pikku oireet ENSIMMÄISILLÄ KERROILLA!

Vierailija
67/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja pitäisi olla mielellään kaksi niin viihtyvät paremmin kun omistaja huitelee menoillaan.

Vierailija
68/71 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissat pärjäs yhden mökkireissun ajan (viikko) perunakellarissa, kun veljenpojan tyttöystävällä oli "allergia", eli kyllä ne kissat pärjää, jos ette vaan liikaa kuvittele niille inhimillisiä tunteita.

Kokeilepa itse olla siellä perunakellarisa viikko. Katsotaan mitä sitten ajattelet

Sellaiset  perhanan  " allergiat "  on usein pötypuhetta. Minun kissani ei kellariin joutuisi," allerginen " saisi pysyä poissa. Siihen  on lääkkeitäkin

Tämäpä! Kaiken maailman "allergioita" nykyinen länsimainen yhteiskunta täynnä. Johtuu varmaan veganismista jamuista paskailmiöistä, joiden vuoksi ihmiset eristetään todellisuudesta eivätkä kohtaa allergeeneja, niin sitten tulee pikku oireet ENSIMMÄISILLÄ KERROILLA!

Allergiat voi olla hengenvaarallisia. Hyvä sinun on terveenä vähätellä.

Vierailija
69/71 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on totutettu kaikkeen, niin selviäisi varmaan ydinpommistakin.

Vierailija
70/71 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissalla ei ole päätä eikä häntää

Vierailija
71/71 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kissan yöksi lehtiroskikseen, pärjäsi siellä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän