Jos saisit päättää, mitä muutoksia elämääsi on tullut vuoden päästä
Mitä ne olisivat?
Minä haluaisin vuoden päästä olla viimeistelemässä uutta hirsitaloamme. Ja olisin raskaana :)
Kommentit (24)
Tämä on hauska. Mistä unelmoimme, mutta lukuisat tekosyyt estää niiden toteutuksen. Moni unelmoi asua metsässä mökissä, kaukana ihmisistä. Itseasiassa tämä on halvinta asua, koska asunut näin 17 vuotta. Tämä on helppo vielä toteuttaa kotimaassa, oikotiestä mökkiä selaamaan.
Suomessa ollaan selityksenmestareita. Asuisin Keski-Euroopassa, mutta kun, mutta kun...
Suurin syy on raha, lähiomainen, vanha koira ja nykyinen asunto . Millä eläisin siellä.
Rivariasunto mutta muuten kaikki puitteet on jo ihan kunnossa, rahoitus excelöity tuleville matkahaaveille jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska. Mistä unelmoimme, mutta lukuisat tekosyyt estää niiden toteutuksen. Moni unelmoi asua metsässä mökissä, kaukana ihmisistä. Itseasiassa tämä on halvinta asua, koska asunut näin 17 vuotta. Tämä on helppo vielä toteuttaa kotimaassa, oikotiestä mökkiä selaamaan.
Suomessa ollaan selityksenmestareita. Asuisin Keski-Euroopassa, mutta kun, mutta kun...
Suurin syy on raha, lähiomainen, vanha koira ja nykyinen asunto . Millä eläisin siellä.
Olisin asuntolainavelaton.
Haluaisin olla unelmieni työpaikassa niin työnkuvallisesti kuin palkankin suhteen. Ja kihloissa rakkaani kanssa.
Työkyky, hyvä parisuhde, ongelmat selätetty
Toivon että kehoni on vuoden päästä kivuton.
Olisin valmistunut ja vakituisessa työssä. Mutta todellisuus taitaa olla joko työtön valmistunut tai osa-aikainen opiskelija. Kumpaa sitten kannnattaa tavoitella?
Vierailija kirjoitti:
Onko se tekosyy jos oikeasti ei (vielä) ole rahaa? Ainahan kaikki lähtee unelmista, niitä kohti pääsee sitten tekemällä valintoja mitkä jonkun ajan kuluessa mahdollistaa toteutuksen.
Äiti lopettaisi juomisen, en olisi koko ajan kiukkuinen, jaksaisin olla ihmisten seurassa. Naapurit eivät rääkyisi. Pomo ottaisi loparit. Joku rakastaisi minua.
Kiva aloitus.
Haluaisin asua omassa asunnossa eli muuttaa pois erilleen miehestä. Jos suhde paranisi siitä, voisimme yhä tapailla, mutta jollei, niin toivoisin, että minulla olisi rohkeutta erota oikeastikin.
Toivoisin elämästä harmonista, että meditoisin ja olisin ns sovussa ympäröivän elämän ja universumin kanssa. Toivoisin yksinkertaista ja selkeää elämää ja vähemmän stressiä ja murehtimistä. Toivoisin että nukkuisin paremmin ja että kuntoilisin ja huolehtisin itsestäni paremmin.
Loton päävoitto ja onnellinen loppu elämä.
420
Haluaisin istua kotini parvekkeella työttömänä ilman kiirettä ja nauttia kauniista syysmaisemasta.
Kaikki rakkaat olisivat terveitä ja voisimme nauttia aktiivisesta elämästä ilman murheita, että pystyykö joku olemaan mukana vai ei. Taloudellinen tilanne olisi parempi eli lähinnä että asuntovelan korot olisivat pienemmät. Omien nuorten asiat olisivat paremmin, mikä mahdollistaisi itsellekin vapaamman ja huolettomamman elämän.
Tiedä sitten toteutuuko näistä mikään...
Olisi kivaa olla terve, mutta minnepä nuo vaivat menisivät.
Toisekseen en haluaisi enää vuoden päästä asua tässä missä nyt asun vaan kämppä menisi kaupaksi ja voisin muuttaa ihan minne vaan.
Olen jäämässä loppuvuodesta eläkkeelle joten toivon että pärjäisin eläkkeelläni taloudellisesti. Lottovoittoa Olen toivonut että kerran elämässä osuisi myös minun kohdalle iso voitto. N64v.
Olisin ihan s-tanan rikas...voisi elää "lännen malliin"...ja autoja olisi enemmän kuin selänteen temellä..
Haluaisin olla julkaissut 1-2 artikkelia, 1-2 prosessissa, kaikki väikkärikurssit käyty. Olisin 5-8kg hoikempi, samat harrastukset, sama perhe, lapsi olisi tottunut hyvin uuteen päiväkotiin, puhuisi molempia kieliä sujuvasti, tapaisin kavereita kerran kuussa, vanhemmat yhä hengissä ja hyvissä voinneissa, tutkimuksen rahoitus vielä vuodeksi eteenpäin taattu, ei stressiä ja ehkä joku uusi työ/rahoitus jo taattu.
Toivon olevani terve ja tämä vuosia kestänyt kierre katkeaisi.
Töissä ja muuttaa viimein vanhemmilta. Parisuhde