Näyttää siltä, että selibaatti on nykyään mun elämässä vallitseva tila
Suunnilleen kerran vuodessa saa, jos hyvä tuuri käy. Aina ei sitäkään vähää.
Kommentit (22)
Seksi ei ole ihmisoikeus vaan lisääntymisen väline. Ilman sitä pärjää loistavasti. Lopetat haisevien limakalvojen miettimisen ja keskityt järkevämpiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole ihmisoikeus vaan lisääntymisen väline. Ilman sitä pärjää loistavasti. Lopetat haisevien limakalvojen miettimisen ja keskityt järkevämpiin asioihin.
Monille seksi on paljon muutakin kuin limakalvoja.
Selibaatti on valinta, seksiä voi harrastaa yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä en mieti limakalvoja vaan sitä kuinka mukavalta toisen kosketus ja läheisyys tuntuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain koska siitä on tehty sellaista.
Yliarvostettua lantion vemputusta limaisen reiän ympärillä. Eikä naiset ole muutenkaan mitään onnen tuojia miehen elämään.
Nim; useita parisuhteita ja niiden lisäksi kahdesti naimisissa. Yhteensä yli 35 kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
oletko persumies?
Oletko viherpunikki, joka lutkuttaa törkeän ruman ja vähä-älyisen muslimin penistä joka päivä?
Kerran vuodessa? Sehän on jo runsaanpuoleisesti.
Sähän tiedät mitä selibaatti tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
oletko persumies?
Olen virttynyt ituhippi
Onko se mitään selibaattia nähnytkään, kun päivittäin r*nkkaat p*rnolle?
Ahdistavia tilanteita syntyy kauppakeskuksissa, kun minä läski, kulahtanut, vanha nainen istun penkille lepuuttamaan kipeitä jalkojani ja afrikkalaiset miehet tulevat istumaan niin liki, että reidet ja kylki osuvat yhteen. Nuoret miehet. En osaa englantia kun juttelevat minulle. Onko heillä seksuhaluja vai mitä? En osaa tulkita.
Ikä ja ulkonäkö ero on kuitenkin suuri ja olen epävarma lähentely yrityksistä. Mitä pitäisi tehdä? Kielitaidottoman? Ja mietityttää se, että onko oikeasti heidän kulttuurissaan naisen ihanne Venus nainen?
Toisaalta onhan se aika mairitteleva. Kun suomalainen mies ei minua lähesty.
Onpa nihkeää suhtautumista tällä palstalla on seksiin.
Oikein läskit saavat kyllä hyvin seuraa, kun lähtevät kaupungille. Niitä tummia nuoria miehiä pörrää ympärillä.....
Mitä rumempi, sen parempi. Voi päästä ikineitokin vielä vanhoilla päivillään naimisiin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan olet lopettanut vessassa käymisen? Paskot housuun jne. ettei tarvitse haisevia limakalvoja käyttää.
Seksi on ohjelmoitu tarpeeksi meihin jokaiseen. Jos sinulla ei ole sitä tarvetta, olet tappanut itsestäsi jotain tai olet muuten viallinen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Onko se mitään selibaattia nähnytkään, kun päivittäin r*nkkaat p*rnolle?
En katso aikuisviihdettä.
Ap
Aina voi unnuttaa