Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen suomalainen mies?
Olen normaalipainoinen, korkeakoulutettu ja keskituloinen. Miksi en kelpaa naisille jotka on normaalipainoisia ja 5/10 tasoa ulkoöllisesti?
En vaadi liikoja naisilta, tiedän etten voi saada missejä joten osaan tyytyä niihin vähän rumempiin naisiin.
Miten voin saada naisen?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoisuus nostaa naisen jo top20prossaan. Nykyään 7/10 pullukoita.
Naisen pitäisi olla normaalipainoinen tai hoikka.
Naisen pitäisi myös olla sellainen ettei se ole ihan karsean näköinen.
Vaadinko liikaa muka?
Ap
Eli pelkkä ulkonäkö merkkaa? Naisia kiinnostaa ennen kaikkea henkinen yhteys, kemia ja yhteiset mielenkiinnon kohteet. Ei ole väärin laittaa ulkonäkökriteerejä, mutta turha sitten ihmetellä miksi on yksin jos naisen henkinen puoli ei kiinnosta pätkääkään
Miksi minun pitäisi tykätä sellaisista naisista joita en pidä kauniina?
Ap
Miksi na
No minä en ole kuuminta hottia, mutta mieheni halusi minut. Olis hänellä(kin) ollut valinnan varaa. Valitsimme toisemme. Hän on kyl vilpittömän komea. Herättää huomiota kokonsa ja ulkonäön takia. Mutta silti valitsi minut. Ehkä toiset vaan arvostaa muitakin ominaisuuksia ihmisessä, kuin ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap sä et ole tavallinen suomalainen mies. Tavalliset suomalaiset miehet on ihania <3 sinä oot av palstalla painosta ja naisten "rumuudesta" päivästä päivään toitottava keskivertomiestä raskaampi ja epäkypsempi tapaus.
Tästä samaa mieltä. Suomalainen mies parhaimmillaan on parasta, mitä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalju, parrakas, huomattavan lyhyt (alle 170)? Peseydytkö, onko vaatteet puhtaat ja siistit ja neutraalit? Aloitatko ylipäätään keskusteluja kiinnostavien naisten kanssa vai oletatko vaan että joku kuolaa sun perään? Mistä tiedät että et kelpaa?
Ei tavallinen mies voi tehdä alotteita tavallisille naisille kun ne tavalliset naiset etsii niitä miesmallilentäjälääkäreitä. Huom! Pääosin myös ne ylipainoiset ja rumat naiset etsii tuollaisia miehiä myös.
Tämä on totta. Kaikkihan me tiedämme ettei yksikään tavallisen näköinen mies ole parisuhteessa, ainoastaan ne miesmallilentäjälääkärit. Eikö niin?
Miesmallilentäjälääkäri olis painajainen puolisona. Uskollisuus ei ehkä olis se määräävin ominaisuus, kun tarjolla olis niin paljon naisia...
Kannattaa varmaan yrittää tutustua ihmiseen eikä miettiä vain ulkonäköä ym. meriittejä. Kaikki naiset ovat ihan oikeita ihmisiä, ei naista voi valita niin kuin jostain katalogista. Ei ketään kiinnosta tuommoiset miehet jotka etsii vain jotain edustustyttöystävää.
Olen pahoillani mt-ongelmistasi.
Kannattaa jutella ammattiauttajan kanssa.
Koeta löytää semmoinen jolla ei ole vakipanoa, nykymaailmassa kaikki länsimaisen kulttuurin naiset voivat nauttia seksistä milloin vain haluavat ilman syyllisyyttä tai raskauden pelkoa, jotta voisi olla paremmat mahdollisuudet etsiä jostakin rajoitetummasta piiristä.
Aika outoa, sekä oma että naisen normaalipainoisuusko on tärkein asia. Kyllä kai niitä sentään löytyy.
Toisilleen tarkoitetut kohtaavat!
Naisten odotukset on karannu käsistä.
Kaikilla on oikeus parempaan. Kaikki saavat haluta parempaa. Kaikki voivat myös jäädä yksin. Miksi naisten pitäisi tyytyä johonkin, mitä eivät halua?