Mulla on nyt tilillä vaan 50.89€ ja pitäisi loppu kuu pärjätä mutta miten?!
Jääkaapissa on vain perunoita, ketsuppia ja maksalaatikko.
Pakkasessa kalapuikkoja, wok vihannekset ja makkara paketti.
Kuivakaapissa riisiä, 2 pussia nuudelia, 2 tomaattimurskaa, 1 pussi pastaa.
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kyselet täällä joka viikko samaa asiaa, mutta summa hain vaihtuu.
Kai nyt pankkitilin saldo vaihtuu, vai onko sinulla kokoajan saman verran rahaa tilillä?
Ap
irtisano salikortti, auttaa seuraavina kuukausina
Vierailija kirjoitti:
irtisano salikortti, auttaa seuraavina kuukausina
Näinhän se menee
Mulle mätkäistiin leikattu toimeentulotuki kun en päässyt työpaikalle joka 40km päässä ja yksi ainoa bussi menee vuorokaudessa sinne....
Olisi pitänyt kuulemma kävellä sinne. Nyt on rahaa 100€ loppu kuukaudeksi. Noh ei siinä teen jatkossa pelkästään pimeitä töitä, se on näköjään valtion tahto!
Vierailija kirjoitti:
Loppukuu? Nyt on vasta alkukuu. Soita seurakunnalle tai muuhun hyvöntekevääisyyteen. Tt tukea tai jos joku lähimmäinen voisi auttaa vaikka ruoka-avulla.
Tosissaanko tuolle vastailet? Tämä oli keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen keräys
Ruokajono
Töihin
Ei saa töitä
Ap
Hae semmosia töitä joita saat, Suomessa on tuhansia työpaikkoja auki. Itse menen siivoamaan tai mäkkärille jos työt muuten loppuu.
Olen hakenut mäkkäriin ja hesburgeen töihin mutta en päässyt koska olen liian vanha.
Siivojaksi olen hakenut myös monesti mutta pitää olla oma auto, ajokortti, jotain ihme kortteja ja tutkinto todistus.
Ap
20 vuotta siivoustyötä tehneenä, en ole ajokorttia tarvinnut kertaakaan. Ihme kortteja olen saanu sitten työnantajan piikkiin, todistuksen hommasin oppisopimuksella,palkka juoksi ja opiskelin työajalla. Tosin työtä tekemällä mulla oli rahaa hommata ajokortti ja auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen keräys
Ruokajono
Töihin
Ei saa töitä
Ap
Hae semmosia töitä joita saat, Suomessa on tuhansia työpaikkoja auki. Itse menen siivoamaan tai mäkkärille jos työt muuten loppuu.
Olen hakenut mäkkäriin ja hesburgeen töihin mutta en päässyt koska olen liian vanha.
Siivojaksi olen hakenut myös monesti mutta pitää olla oma auto, ajokortti, jotain ihme kortteja ja tutkinto todistus.
Ap
20 vuotta siivoustyötä tehneenä, en ole ajokorttia tarvinnut kertaakaan. Ihme kortteja olen saanu sitten työnantajan piikkiin, todistuksen hommasin oppisopimuksella,palkka juoksi ja opiskelin työajalla. Tosin työtä tekemällä m
No ainakin täällä Helsingissä tarvitaan siivoustyöhön ajokortti ja auto koska pitää eri kohteissa käydä siivoamassa ja matkaa kohteiden välillä voi olla vaikka 20km
Ap
Edunvalvontaan hakeutuminen! Auttaa tulevina kuukausina, kun näköjään aina sama ongelma sinulla.
Varasta? Niin minäkin selvisin elossa, eikä kukaan estellyt!
Nuistahan saa vaikka mitä. Lisäksi ostat kaurahiutaleita,ehkä lisää perunoita, kanamunia, tonnikalaa ja vaikka jauhelihaa, ruokakermaa, pakasteesta hemapaa ,keittojuureksia, seitiä. Ja valkkaat kaikki halvimmasta päästä. Tuorevihaneksista kaali ja porkkana taitaa olla suht edukasta nyt, niitä voi narskutella välipalaksi tai tehdä lisukesalattia.
-nuudeleiden sekaan wokki ym vihanneksia ja jos ei ole mausteita, säästä osa maustepussista muihin ruokiin.
-puuro aamu ja/tai iltapalana
- kalapuikot wokkivihannesten kans.
-makkara ja jauhelihakeitto.
- pastaa vaikka laatikkoruokana t.murskan , kananmunan ja tonnikalan kans
- riisiä, sekaan paistettua kananmunaa ja hemapaa.
-seitikeitto
Osta porkkanaa, lanttua, selleriä, perunoita, kananmunia, lihaliemikuutioita. Pussillinen halpoja korppuja. Rahaa jää ylikin.
Up