Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nyt tilillä vaan 50.89€ ja pitäisi loppu kuu pärjätä mutta miten?!

Vierailija
06.09.2024 |

Jääkaapissa on vain perunoita, ketsuppia ja maksalaatikko.

Pakkasessa kalapuikkoja, wok vihannekset ja makkara paketti.

Kuivakaapissa riisiä, 2 pussia nuudelia, 2 tomaattimurskaa, 1 pussi pastaa.

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamies, lopeta ruikutus ja työllisty.

Vierailija
22/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään pärjää loppukuuta, joten kannattaa kaivaa syvä kuoppa ja mennä sinne jo valmiiksi makaamaan, niin säästy muilta kaivamisen vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
24/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullojen keräys

Ruokajono

Töihin

Ei saa töitä

Ap

Hae semmosia töitä joita saat, Suomessa on tuhansia työpaikkoja auki. Itse menen siivoamaan tai mäkkärille jos työt muuten loppuu.

Vierailija
25/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustunu paastoamiseen. Autofagian käynnistyttyä keho hävittää viallisia soluja, eli puhdistaa itseään. Kolme viikkoa on aivan mahdollinen ja siihen sitten viikko jolloin syöt tuolla viidellä kympillä. Tai voit ostaa elektrolyyttijauheita paaston kaveriksi, mutta suolavedelläkin käsittääkseni pärjää. Tutustua kannattaa ennen kuin päättää aloittaa.

Oho se olikin jo 6. päivä, eli parin viikon paastokin riittänee. 

Vierailija
26/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronia ja soijarouhetta paketillinen. Siitä tekee useamman kerran versus lihapakettiin. Tomaattimurskaa ym niin saa ihan hyvän aterian 

Vierailija
27/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee 50€ jauhelihakeitto ja syö sitä.

Vierailija
28/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nugetit ja makkara

Vierailija
30/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisii. Ostat sipsejä ja kokista koko rahalla ja elät loppukuun niillä.

Vierailija
31/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 purkkia hernekeittoa jääkin muutama euro.

Yhdessä hernekeitto purkissa on jotain 300-400 kaloria eli pitäisi 10-15 hernekeittoa syödä päivässä että saisin päivän kaloritarpeen täyteen.

Ap

Ei kukaan !! tarvitse 6000kcal/pvä. Ellet sitten rouhi vasaralla sementtiä montusta yötä päivää...

Vierailija
32/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä 16 euroa. Vein 55 eurolla tässä kuussa löytöpulloja kauppaan. Jääkaappipakastin täynnä alelaputettua lihaa. Silti alkoi keljuttamaan kun reittini kulkee ruoka apu paikan ohitse. Hyvää ruokaa heitetään roskiin. Taidan ruveta käymään itsekin siellä 3 kertaa viikossa. Pelkästään 100 metrin säteellä löytyy kaikkea hyvää.  Ja kerätä pullot samalla.

Vois ostaa isomman pakastimen kaikella säästetyillä rahoilla. Mennä kesänä keräsin jo 500 euroa pulloista. Ei ole ruoka apuun kehdannut mennä...... nyt juon kaljaa. Kerätyillä rahoilla.

Vierailija
33/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan minä pärjäisi mitenkään 3 viikkoa tuollaisilla rahoilla. Ei riittäisi edes laskuihin. 

Vierailija
34/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sama ruikutus.

Tämän tason uusavuttomuudella joutaakin kuolla nälkään.

Vierailija
35/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullojen keräys

Ruokajono

Töihin

Ei saa töitä

Ap

Hae semmosia töitä joita saat, Suomessa on tuhansia työpaikkoja auki. Itse menen siivoamaan tai mäkkärille jos työt muuten loppuu.

Olen hakenut mäkkäriin ja hesburgeen töihin mutta en päässyt koska olen liian vanha.

Siivojaksi olen hakenut myös monesti mutta pitää olla oma auto, ajokortti, jotain ihme kortteja ja tutkinto todistus.

Ap

Vierailija
36/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 purkkia hernekeittoa jääkin muutama euro.

Yhdessä hernekeitto purkissa on jotain 300-400 kaloria eli pitäisi 10-15 hernekeittoa syödä päivässä että saisin päivän kaloritarpeen täyteen.

Ap

Ei kukaan !! tarvitse 6000kcal/pvä. Ellet sitten rouhi vasaralla sementtiä montusta yötä päivää...

Kuka puhu mistään 6000kcal?

Minun ihan lääkärin suosittelema kalorintarve on päivässä 3500-4000kcal

Ap

Vierailija
38/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullojen keräys

Ruokajono

Töihin

Ei saa töitä

Ap

Olen hakenut mäkkäriin ja hesburgeen töihin mutta en päässyt koska olen liian vanha.

Siivojaksi olen hakenut myös monesti mutta pitää olla oma auto, ajokortti, jotain ihme kortteja ja tutkinto todistus.

Ap

Työvoimakoulutuksena järjestetään lyhyitä toimitilahuoltajan koulutuksia. Sen kautta löytyy usein se tuleva työpaikkakin. Tässä cityssä 3 paikkaa järkkää siivoushommia työvoimakoulutuksena. Se 9 päivässä ei vielä edes lain mukaan vähennä toimeentulotukea. Noiden koulutusten kautta työllistyy, kun siivous kelpaa. Tartu siihen. Mutsi kävi ton koulutuksen 45 vuotiaan ja teki töitä eläkkeeseen asti.

Vierailija
39/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilillä 0,10€...miten pärjään... töihin en voi oikein mennä, kun en jaksa eikä kiinnosta. Jääkaapissa valo. 

Vierailija
40/66 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa ei huolta rahasta. Siivoustyötä riittää ja palkkakin jo kohdillaan. Huomen lähetään työporukalla vähän rilluttelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi