Mulla on nyt tilillä vaan 50.89€ ja pitäisi loppu kuu pärjätä mutta miten?!
Jääkaapissa on vain perunoita, ketsuppia ja maksalaatikko.
Pakkasessa kalapuikkoja, wok vihannekset ja makkara paketti.
Kuivakaapissa riisiä, 2 pussia nuudelia, 2 tomaattimurskaa, 1 pussi pastaa.
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (66)
Et mitenkään pärjää loppukuuta, joten kannattaa kaivaa syvä kuoppa ja mennä sinne jo valmiiksi makaamaan, niin säästy muilta kaivamisen vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen keräys
Ruokajono
Töihin
Ei saa töitä
Ap
Hae semmosia töitä joita saat, Suomessa on tuhansia työpaikkoja auki. Itse menen siivoamaan tai mäkkärille jos työt muuten loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tutustunu paastoamiseen. Autofagian käynnistyttyä keho hävittää viallisia soluja, eli puhdistaa itseään. Kolme viikkoa on aivan mahdollinen ja siihen sitten viikko jolloin syöt tuolla viidellä kympillä. Tai voit ostaa elektrolyyttijauheita paaston kaveriksi, mutta suolavedelläkin käsittääkseni pärjää. Tutustua kannattaa ennen kuin päättää aloittaa.
Oho se olikin jo 6. päivä, eli parin viikon paastokin riittänee.
Makaronia ja soijarouhetta paketillinen. Siitä tekee useamman kerran versus lihapakettiin. Tomaattimurskaa ym niin saa ihan hyvän aterian
Tee 50€ jauhelihakeitto ja syö sitä.
Iisii. Ostat sipsejä ja kokista koko rahalla ja elät loppukuun niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 purkkia hernekeittoa jääkin muutama euro.
Yhdessä hernekeitto purkissa on jotain 300-400 kaloria eli pitäisi 10-15 hernekeittoa syödä päivässä että saisin päivän kaloritarpeen täyteen.
Ap
Ei kukaan !! tarvitse 6000kcal/pvä. Ellet sitten rouhi vasaralla sementtiä montusta yötä päivää...
Tilillä 16 euroa. Vein 55 eurolla tässä kuussa löytöpulloja kauppaan. Jääkaappipakastin täynnä alelaputettua lihaa. Silti alkoi keljuttamaan kun reittini kulkee ruoka apu paikan ohitse. Hyvää ruokaa heitetään roskiin. Taidan ruveta käymään itsekin siellä 3 kertaa viikossa. Pelkästään 100 metrin säteellä löytyy kaikkea hyvää. Ja kerätä pullot samalla.
Vois ostaa isomman pakastimen kaikella säästetyillä rahoilla. Mennä kesänä keräsin jo 500 euroa pulloista. Ei ole ruoka apuun kehdannut mennä...... nyt juon kaljaa. Kerätyillä rahoilla.
No en ainakaan minä pärjäisi mitenkään 3 viikkoa tuollaisilla rahoilla. Ei riittäisi edes laskuihin.
Joka päivä sama ruikutus.
Tämän tason uusavuttomuudella joutaakin kuolla nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen keräys
Ruokajono
Töihin
Ei saa töitä
Ap
Hae semmosia töitä joita saat, Suomessa on tuhansia työpaikkoja auki. Itse menen siivoamaan tai mäkkärille jos työt muuten loppuu.
Olen hakenut mäkkäriin ja hesburgeen töihin mutta en päässyt koska olen liian vanha.
Siivojaksi olen hakenut myös monesti mutta pitää olla oma auto, ajokortti, jotain ihme kortteja ja tutkinto todistus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 purkkia hernekeittoa jääkin muutama euro.
Yhdessä hernekeitto purkissa on jotain 300-400 kaloria eli pitäisi 10-15 hernekeittoa syödä päivässä että saisin päivän kaloritarpeen täyteen.
Ap
Ei kukaan !! tarvitse 6000kcal/pvä. Ellet sitten rouhi vasaralla sementtiä montusta yötä päivää...
Kuka puhu mistään 6000kcal?
Minun ihan lääkärin suosittelema kalorintarve on päivässä 3500-4000kcal
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen keräys
Ruokajono
Töihin
Ei saa töitä
Ap
Olen hakenut mäkkäriin ja hesburgeen töihin mutta en päässyt koska olen liian vanha.
Siivojaksi olen hakenut myös monesti mutta pitää olla oma auto, ajokortti, jotain ihme kortteja ja tutkinto todistus.
Ap
Työvoimakoulutuksena järjestetään lyhyitä toimitilahuoltajan koulutuksia. Sen kautta löytyy usein se tuleva työpaikkakin. Tässä cityssä 3 paikkaa järkkää siivoushommia työvoimakoulutuksena. Se 9 päivässä ei vielä edes lain mukaan vähennä toimeentulotukea. Noiden koulutusten kautta työllistyy, kun siivous kelpaa. Tartu siihen. Mutsi kävi ton koulutuksen 45 vuotiaan ja teki töitä eläkkeeseen asti.
Mulla tilillä 0,10€...miten pärjään... töihin en voi oikein mennä, kun en jaksa eikä kiinnosta. Jääkaapissa valo.
Mullapa ei huolta rahasta. Siivoustyötä riittää ja palkkakin jo kohdillaan. Huomen lähetään työporukalla vähän rilluttelee.
Konalan jauhelihamies, lopeta ruikutus ja työllisty.